Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: rumpuhanskat
1 2 3 4
drummer88
15.10.2004 10:15:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tietääkö kukaan että mitkä olis hyvät hanskat rumpujen soittoon ja paljon maksaa?
 
WyW
15.10.2004 10:47:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tietääkö kukaan että mitkä olis hyvät hanskat rumpujen soittoon ja paljon maksaa?
 
Varsinaiseen kysymykseen... vaikkapa pyöräilyhanskat. Tai sitten käyt ihan musaliikkeestä tilaamassa rumpukintaat.
 
... mielestäni kannattaa kintaitten sijaan keskittää aikaansa kapulaotteeseen, sillä heput joille olen nähnyt pitemmänkin soittouran jälkeen tulleen rakkoja käsiin pitävät kapulasta kiinni kuin rautalapion varresta. Mutten viisastele enempää.
 
Kova jätkä.
Viceroy
15.10.2004 12:39:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varsinaiseen kysymykseen... vaikkapa pyöräilyhanskat. Tai sitten käyt ihan musaliikkeestä tilaamassa rumpukintaat.
 
Noi musaliikkeen kintaat maksaa sitten ihan tajuttomasti...
 
Itsekin tuskailin aikoinaan noiden rakkojen kanssa, mutta siitähän ne kovettuu, ja nyt on räpylät kuin duunarilla ikään. Eli ihan paljain käsin vaan veivaat niin paljon kuin mahd.
 
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
nile
15.10.2004 12:47:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tietääkö kukaan että mitkä olis hyvät hanskat rumpujen soittoon ja paljon maksaa?
 
Mulla on vaterin rumpuhanskat ja ne on hyvät, mutta maksaa 40 euroa!
 
"ei tippa tapa"
Paas
15.10.2004 12:49:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kohta Roberto varmasti taas tulee ja ilmaisee mielipiteensä asiasta. :)
 
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Ze Kink
15.10.2004 13:22:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koskaan en oo hanskoja käyttäny. Enkä käytä!
 
Onko shinulla hunajaa?
"It's cool to suck!" -Michael Angelo
Alpha
15.10.2004 13:25:05 (muokattu 15.10.2004 13:25:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus tulee pidettyä tollasia ohuita puutarhahanskoja, joista leikattu sormet poikki keskimmäisen nivelen kohdalta. On hianot...valkovihreät...:o)
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
Kosminen
15.10.2004 15:42:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotku niittikynsikkäät vois olla aika roisit.. :)
 
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
HCW
15.10.2004 16:25:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitä tietää että soittoihanteet on kasaria kun rumpali pitää hanskoja :D No ei vaan leikki sikseen. Suosittelen enemmin keskittymään siihen kapulaotteeseen. Jos saatte rakkoja käsiin soittaessa niin puristatte sitä kapulaa ihan liikaa. Mutta jos hanskat välttämättä haluaa niin Vateriltahan noita ainakin löytyy.
 
Osta meän levy!!! Klipit,tilausohjeet jne.osoitteesta: http://www.strangefruitband.net
jormis
15.10.2004 18:49:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitä niillä hanskoilla oikein tekee?
 
zak69
15.10.2004 19:21:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitä niillä hanskoilla oikein tekee?
 
tekeehän niillä vaikka mitä, mutta ei mitään mielestäni rumpujen kanssa ;)
 
Baroquean
15.10.2004 22:26:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitä tietää että soittoihanteet on kasaria kun rumpali pitää hanskoja :D
 
Judas Priestin ex rumpali Dave Holland. Kunnon nahkarukkaset! :D
 
The Eagle Has Landed
Alpha
16.10.2004 00:51:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Judas Priestin ex rumpali Dave Holland. Kunnon nahkarukkaset! :D
 
Kaikki kunnon takojat käyttää hanskoja...:o) Tico Torresillakin on...
 
Parempi se on käyttää rukkasia, kuin saada ne...
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
Perro Stupido
17.10.2004 10:45:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hanskat. Ha ha.
 
Tabu. Asia, josta ei puhuta.
wavelength
17.10.2004 14:11:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hevareilla on homma hanskassa. Hoho.
 
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - President George W. Bush.
Tapani L
17.10.2004 15:13:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli jossain vaiheessa kädet aina ihan helvetin kipeenä soittamisesta, mutta nykyään ei ole mitään ongelmaa. Pienet kovettumat noissa etusormien alaosissa on, mutta ne eivät ole kipeät, joten ei haittaa mitään. Eli kannattaa ehkä harjoitella ennemmin sitä soitto-otetta. Tosin en ole koskaan hanskoja kokeillut, mutta näin silti luulisin.
Anonymous-jazz
18.10.2004 01:14:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

(Ahead Drum Gloves) näitä myydään ainakin Helsingin kaisaniemen F-musiikin PRO-CENTERISSÄ. Hinta on kuitenkin laatuun suhteutettuna paljon. Itse tuli joskus ostettua tyhmänä ne XL-kokoiset kun se oli ainoa koko. Mahtuu kyllä käteen mutta on hiukan väljät. Mutta toimii silti ja suosittelen jos settiä soittaa joskus putkeen niin että rakkulat meinaa yllättää.
 
Teemujazz
Bobana
18.10.2004 08:12:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älkää nyt hyvät ihmiset menkö mitään kalliita pyöräily/rumpuhanskoja osteleen! Rautakaupoista saa alle kymmenesosa hintaan täysin kelvolliset hanskat. Tossa joku heppu mainitsi että rumpuhanskat maksaa 40 euroo...??!! Noh, sillä hinnalla saa n. 20 paria rautakaupasta.
Nykyään on valikoimaa runsain mitoin toisin kun ennen kun ei ollu muita kun niitä "klassikko" hanskoja joita näki työmailla ripustettuna lapion kahvaan... no joo...
 
Ite olen pakotettu käyttämään jonkin aikaa hanskoja siirryttyäni hard rockista -80 luvun suomi speed metalliin. Kädet ei yksinkertaisesti kestä kun iskuja tulee samassa ajassa moninkertainen määrä. Mulla on käytössä sellaset todella ohuet keinonahkaa olevat hanskat ja tatsi ei muuttunu mihinkään. Voisinpa väittää että nopeissa filleissä jopa parani. Ja kun joku aikasemmin mainitsi ni kyllähän ne hanskat on aika kasaria, joten sopii ainakin tyyliin... : )=
 
Ja kapulaote on kyllä aivan kohdillaan kohtalaisen soittouran(vaajaat 20 vuotta) jälkeen. Se tiedoksi kaikille viisastelijoille. Rakot tulee aina samaan paikkaan peukalon päihin ja etusormien sivuihin vaikka peukuissakin on jo varmaan puolen sentin känsät. Täytyy vaan välillä totutella ja soitella ilman hanskoja, kyllä se sitten siitä.
 
Magiz
18.10.2004 17:04:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei rumpuja niillä hanskoilla soiteta! ei hasnkoja kannata käyttää, ellei ole just joku hirvee örinämättöbändi, ja haluu just jotkut niittihanskat.. parhaan tuntuman kapuloihin saa ihan bare hands.. kapuloilla on helpompi tehdä trillejä sun muita kikkoja ilman mitään käsissä..
 
Siinä vierelläin oot, sun nukkuvan nään, olet kaunis, sua katsomaan jään, tän hetken haurautta tuskin voin ymmärtää, ensi hetkellä sä olet poissa..
Viceroy
18.10.2004 17:33:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kapulaote on kyllä aivan kohdillaan kohtalaisen soittouran(vaajaat 20 vuotta) jälkeen. Se tiedoksi kaikille viisastelijoille. Rakot tulee aina samaan paikkaan peukalon päihin ja etusormien sivuihin vaikka peukuissakin on jo varmaan puolen sentin känsät. Täytyy vaan välillä totutella ja soitella ilman hanskoja, kyllä se sitten siitä.
 
Jessus. Tähän on vaikea itsekään mitään sanoa. No, ehkä kämmenten nahka on eri ihmisillä erilainen...
 
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «