Aihe: nimeämispolitiikkaa
1
Firewalk
11.10.2004 18:31:27
Kumpi on teidän mielestä oikea tapa kirjoittaa featuring:

1. Artisti feat. Laulaja - Biisi
2. Artisti - Biisi feat. Laulaja

Ja jos tunnet tarvetta vastata että ketään ei kiinnosta, jätä välistä sillä minua kiinnostaa.
Juho L
11.10.2004 23:23:34
1. Artisti feat. Laulaja - Biisi

Näin se taitaa olla joka paikassa.
MYYDÄÄN: Halvalla Creamwaren äänikortti UUTENA (pikaviestillä lisätietoa)
Pastilli?
IMIK - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Aukikco
11.10.2004 23:36:21

Minä käytän aina ja ehdottomasti jälkimmäistä, ensimmäinen rikkoo rumasti esim. playlistissa symmetrian :) Mutta minä olenkin tällaisissa asioissa perfektionisti.
Firewalk
12.10.2004 01:04:38 (muokattu 12.10.2004 01:06:08)
Näin se taitaa olla joka paikassa.

Itseasiassa nykyään se tuntuu olevan joka uudessa levyssä juuri toisinpäin.

Minä käytän aina ja ehdottomasti jälkimmäistä, ensimmäinen rikkoo rumasti esim. playlistissa symmetrian

Hyvä pointti. Onhan tuo paremman näköinen merkintätapa. (siis juuri soittolistalla)

Monessa tapauksessa vaan featuroiva laulaja on biisissä niin suuressa osassa, että tuntuu vähän "hylkäämiseltä" jättää hänet siihen biisin nimen perään, sen sijaan että olisi artistin kanssa yhdessä. En tiedä ajatteleeko kukaan muu asiaa tältä kantilta...

Yksinkertaisinta olisi varmaan jättää tuo tieto kokonaan pois. Mutta se ei taas vaikuta kovin reilulta.
Aukikco
12.10.2004 15:56:49

jPekka: ...

Joo, noin se toimii kyllä itse asiassa kaikista parhaiten, noin minäkin itse asiassa olen tehnyt. Yksittäisissä biiseissä tapa a on kuitenkin RUMA.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)