Aihe: Hyvää vuosikertaa!
1 2
Keny
10.10.2004 02:53:08
Eiku täähän on nasta juttu.........lisää löylyy pojat.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
hemmo
10.10.2004 10:38:26

Säm jotenki liian vaikeesti selitti sen mitä haki. Ku siis ihan vaa halutaan tietää muitten kokemuksia hyvin vanhenevista kielistä. Että mitkä kuulostaa vanhempinakin ja pitää sen soundin pitkään.
"Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva
Karlsson
10.10.2004 10:39:24
Nyt ei kuitenkaan ihan vastata mun kysymykseen.

Eli mitkä kielet vanhenee hyvin. Eli uuden nihkeyden jälkeen säilyttävät sen soundinsa pitkään, muuttumatta ihan tumpuiksi.

Mites tän muotoilis... Kielet joissa on pitkä käyttöikä, jos ei tartte uuden keilen yläpää suhinaa.
Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä!
Karlsson
10.10.2004 10:39:59
Hemmo vei peukun suusta. Eiku..
Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä!
jogo3000
10.10.2004 10:43:33

No sain tietää, että bassossani on D'addarion 45-105 -setti. Aika wanha kai, en tiedä todellista ikää, mutta eivät mitkään neitsytkielet. Hyvälle saundaavat kuitenkin.
"Et ole mikään seuramies." -Guderian
Keny
10.10.2004 11:16:33
Nyt ei kuitenkaan ihan vastata mun kysymykseen.

Eli mitkä kielet vanhenee hyvin. Eli uuden nihkeyden jälkeen säilyttävät sen soundinsa pitkään, muuttumatta ihan tumpuiksi.

Mites tän muotoilis... Kielet joissa on pitkä käyttöikä, jos ei tartte uuden keilen yläpää suhinaa.

Mun soittotyylillä sellasia ei oo,niin se vaan on.Kun ne joko on tumput tai sitte uudet jotka kestää noin 3 kuukautta minkä jälkeen ne on vaan loppu.

MTD kielet on muuten aika hyvät ja...vai mainitsinko jo.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)