Aihe: Efektilaudan teko?
1
Olli.M
29.09.2004 10:58:39
Ajattelin rakennella pedaaleistani`"laudan". Mistä materiaalista olette niitä rakennelleet ja ja miten kiinnittäneet. Nyt varmaan joku vastaa että vanerista ja liimaamalla mutta jos jollain olisi uusia ideoita niin olisivat tervetulleita. Myös laudan suojaus/kuljetus vinkit kinnostaa.
Miikathebest
29.09.2004 12:04:56 (muokattu 29.09.2004 12:08:14)

Ajattelin rakennella pedaaleistani`"laudan". Mistä materiaalista olette niitä rakennelleet ja ja miten kiinnittäneet. Nyt varmaan joku vastaa että vanerista ja liimaamalla mutta jos jollain olisi uusia ideoita niin olisivat tervetulleita. Myös laudan suojaus/kuljetus vinkit kinnostaa.

Salkku-mallinen on hyvä. Vaneri on paras materiaali jos itse tekee... Toki voi jostain alumiini- tai ihan tavan rakenneteräspellistäkin tehdä.

Kuitenkin melkeinpä paras olisi ostaa joku agenttisalkku tai ihan pedaalisalkuksi tarkoitettu laukku.

Haku!

http://www.cc.jyu.fi/~joonas/pedaalilauta.gif

tästä on faq tuolla kitarakamapuolella.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
Jone the Bone
29.09.2004 14:05:34

Hieman sama periaate:

http://members.tiscali.fi/jouni.tukiainen

- ja sieltä kohta "Efektipedaalit"

Terv. JtB
Se on sama millä sitä paskaa lapioi, kunhan paska lentää (Albert Järvinen, kysyttäessä käyttämiensä kitaroiden merkkiä).
pjl
30.09.2004 20:33:11

zorro
01.10.2004 10:29:26

itse tein salkusta. pistin "kansi-osan" (entisen pohjaosan eli sen tilavamman osan) täyteen vaahtomuovia, joten kun kannen sulkee, pysyvät pedaalit kuljetuksen aikana paikoillaa vaikka kuinka salkku kolisisi.

Ja etuna tässä hommassa on se, että ei tarvi pedaaleita kiinnittää mihinkään, joten järjestys pysyy kokoajan modattavissa.
OSTETAAN: lace sensor Red
Hannu H.
01.10.2004 20:15:15

Mulla o semmone liimapuulevystä kasattu hökötys.
Profiilista löytyy linkkiä siihe (tosin keskeneränen malli missä ei oo ees kaikkia palikoita)
"May the tone be with you"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)