Aihe: When I´m 64
1 2
poppamies
22.09.2004 22:09:12

Mulla on kappaleeseen pianonuotit, jossa ei ole mitään vaikeaa.

Niin, pienoa kun on vähän helppo soitta kun ei tartte kuin painaa jotain nappeja vaan...ja kun vielä joka toinen on erivärinen niin helppoahan se on.

No kyllähän sitä sovitusta joutui pikkusen rukkaamaan. Toimii kuitenkin yllättävän hyvin tällaisen "akustisenkin" yhtyeen kanssa. Laulun suhteen ei ongelmia kun on kolme laulajaa. Joitain soittimia jopa korvattu laululla.
Kyllä sovitusta voi aina vähän rukata kunhan muistaa pitää ne kappaleen keskeiset jutut matkassa.
Jos joku Manhattan Transfer esim. pystyy vetämään jonkun klassikon ilman ensimmäistäkään soitinta niin mikä ettei kun on niitä soittimia.
"G-strings are for strippers"
KMT
23.09.2004 00:52:43

Jess, sehän on suomeksi "Kaupungin harmain mies". Soita itte Esa Simoselle , asuu kai vieläkin Hollolan Salpakankaalla., kaipa sillä ainakin ne sanat on. Ihan fiksu ja yst. tyyppi.

Pave Maijanen esitti kappaleen TV:n laulavassa sydämessä silloin ku sieltä tuli niitä piitlesin systeemejä. S'oon mulla videolla voin ottaa sanat ylös tarvittaessa.

Se on kyllä aika helppo piisi munsta.
Pitäis olla mumojen ohjelmatoimisto jolla sitte tämmöset kämmit saatais minimoitua. Nii ja siis kännit maksimoitua... -Sam Other
Larry
23.09.2004 10:05:39
Pave Maijanen esitti kappaleen TV:n laulavassa sydämessä silloin ku sieltä tuli niitä piitlesin systeemejä. S'oon mulla videolla voin ottaa sanat ylös tarvittaessa.

Se on kyllä aika helppo piisi munsta.

Juu määkin bongasin tuon Paven version tästä klassikkobiisistä. Tykkäsin kovasti. Sopii Maijasen tyyliin kun sormi perseeseen.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)