Aihe: Heippa vaan muru tulee taas!
1 2
Bonham
16.09.2004 17:04:35
Turun Sanomat:

Näkemiin vaan, muru uusin jaksoin televisioon
Kulttuuri - Näkemiin vaan, muru -tv-sarjan Suomessa ennen näkemättömät jaksot aloittavat ruudussa perjantaina. TV 2 esittää 12 tunnin mittaista osaa, jotka kertovat duunariporukan 2000-luvun vaiheista Yhdysvalloissa ja Kuubassa. 1980-lukulaisen brittisarjaklassikon seitsemästä alkuperäisnäyttelijästä uusissa jaksoissa on mukana kuusi, sillä Waynea näytellyt Gary Holton kuoli jo 1985. Sarjan faneja kohtasi hiljattain myös toinen suru-uutinen. Bomberia näytellyt Pat Roach menehtyi syöpään 67 vuoden iässä. Auf wiedersehen, Pet -alkuperäisnimellä tehdyn sarjan ensiesitykset nähtiin Britanniassa 1983-1986.

Kyllä mulle kelpaa!
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Mechanizm
16.09.2004 19:00:03
Tämä on parhautta. Mulle viimeseen kymmeneen vuoteen kaikkein koviten iskenyt sarja.
And if the band you're in starts playing different tunes I'll see you on the dark side of the moon
el Bastardo
16.09.2004 21:52:51
Tämä on parhautta. Mulle viimeseen kymmeneen vuoteen kaikkein koviten iskenyt sarja.

Kuin myös, paitsi että on Sopranosin kanssa jaetulla ykköstilalla. Loistavaa että Muru-meno jatkuu ja vieläpä ennennäkemättömin jaksoin! Mahtaakohan minkäänlaisia dvd-settejä olla olemassa tästä sarjasta..?
Mechanizm
16.09.2004 22:24:51 (muokattu 16.09.2004 22:42:59)
No voi vi%€u.

It is with tremendous sadness and regret that The Original Auf Wiedersehen, Pet Homepage reports the tragic death of Pat Roach. Pat was 67 years old and had been battling with cancer for three years.

Pat was infamous to fans of the show as Bomber, the gentle giant. Pat always loved his time on the show, and the friendship he developed with his co-stars was one which he cherished. A former professional wrestler, Pat went on to open his own fitness centre in his native Birmingham. He released “If”, his autobiography in 2001, and had been working on a second book “Pat Roach’s Birmingham”.

He will be greatly missed by many, not least the fans of his most infamous character, and his loss will leave a Bomber shaped gap in British TV Drama

Tämä tuli kyllä ikävänä yllätyksenä mulle.

Mahtaakohan minkäänlaisia dvd-settejä olla olemassa tästä sarjasta..?

On kyllä. Tuossa näytettä.
http://www.travelshots.freeserve.co.uk/dvds/auf_wiedersehen_pet.html
And if the band you're in starts playing different tunes I'll see you on the dark side of the moon
Jytäurpo
16.09.2004 22:47:38
Paras sarja ikinä! Joka uusinta kierroksella olen katsonut. Vihdoin viimein uusimmatkin jaksot nähdään suomessa. Eiks nää ole jo yheksänkyt luvulla tehty?
Rock-N-Roll Records Ain't Selling This Year
NHR
16.09.2004 22:49:19

Uusintoja en oo pahemmin jaksanut katella, mutta uusia jaksoja voisin kyllä...
Minä kerran hätäänyksissäni sanoin kassaneidille "perkele" vaikka tarkoitus oli tervehtiä iloisesti. Kaippa se oli sitten sellainen freudilainen lipsahdus. - Linda
Mechanizm
16.09.2004 22:52:22
Eiks nää ole jo yheksänkyt luvulla tehty?

Käsittääkesni kuvattiin 2002-2003.

www.aufpet.com

Tuolta löytyy kattavasti tietoa.
Barley
17.09.2004 09:32:03 (muokattu 17.09.2004 09:32:42)
Tämä tuli kyllä ikävänä yllätyksenä mulle.

Samoin. Pat Roach ansioituneesti mätki Indiana Jonesia ympäriinsä kahdessa ensimmäisessä Indy-elokuvassa. ("Kom, kom Junge!"). Roach sanoi jokunen vuosi sitten haastattelussa, että tulisi mielellään suunnitteilla olevaan nelososaan taas antamaan Harrison Fordille sakinhivutusta. :) Sen minäkin olisin halunnut nähdä. Mutta eipä tuota suotu.
I gotta have more cowbell, baby!
sirdickyj
18.09.2004 08:43:53 (muokattu 19.09.2004 22:18:29)
Samoin. Pat Roach ansioituneesti mätki Indiana Jonesia ympäriinsä kahdessa ensimmäisessä Indy-elokuvassa. ("Kom, kom Junge!").

Osuikos siihen mätkimistä keskeyttämään sitten se lentokoneen potkuri, joka raapaisi hieman pintaa syvemmältä sen mätkijän päätä?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Bonham
18.09.2004 10:39:38
Olipa jotenkin synkkä ja uhkaava tunnelma... toivottavasti kevenee...
Bee-äf
18.09.2004 10:55:15
Musta se on ihan johdonmukaista, ei neli-viisikymppiset raha- ja ihmissuhdehuolien tuhanteen kertaan murjomat ihmiset voi olla enää niin viattomia ja iloisia luonnonlapsia. Kyllä tuo minun silmissä ihan lupaavalta näytti.
Steve McBeach
18.09.2004 13:49:50
Eipä tuo uusi jakso niin hirveästi säväyttänyt.
Johtunee kyllä osittain varmasti siitä, että Gary Holton ei enää ole mukana, Wayne kun oli mun suosikkihenkilö tuossa sarjassa.
Erittäin hyvää musaakin Holton teki aikanaan.
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
Valokaari
18.09.2004 14:37:49

Erittäin hyvää musaakin Holton teki aikanaan.

Eikös hän ollut mukana Heavy Metal Kids -bändissä?
Muistelisin että oli vielä jotakin muutakin puuhannut musiikin saralla.

Joskus yritin etsiä tuon bändin levytyksiä mutta tuntuvat olevan kiven alla ainakin Suomessa.

http://www.heavymetalkids.co.uk/
Rok rok.
el Bastardo
18.09.2004 14:50:52

Synkkää ja uhkaavaa kyllä oli. Mielenkiinnolla kyllä odotan, mitä tuleman pitää. Juoniselostuksia en ole netistä etukäteen lukenut, mutta veikkaisin, että Moxeylle voi tulla hätä jossain vaiheessa kun meni pomoltaan rahaa pöllimään.

Olipa kyllä kiva nähdä näitä kavereita taas (vaikka edellisestä jaksosta onkin vain viikko) - jokunen vuosi kulunut siitä kun sarjaa viimeksi tehtiin. Dennis oli aika vanhan näköinen, samoin Bomber ja Nevillekin. Oz oli laihtunut tosi paljon ja Moxeyn kasvojen uurteet syventyneet. Barry oli eniten "itsensä" näköinen, tosin turvonnut sitten viime näkemän.

Osa kavereista oli kyllä muuttunut vuosien saatossa, parempaan tai huonompaan suuntaan. Dennis vaikutti todella katkeroituneelta, ja hämärämiehen hommissahan se taaskin oli. Nevillen uskalluksenpuute näköjään vitutti jo vaimoaankin (vitsi mitkä silmät muuten Brendalla! Oli aika kissa niissä aiemmissa.). Äijä oli masentuneen oloinen, mutta vähän arkahan se oli aiemminkin. Bomber oli sama kuin ennenkin, eli ihan parhautta. Harmi vaan ettei replikoinut enempää. Moxey oli myöskin entisensä. Jotenkin olen aina hemmosta pitänyt. Barry oli muuttunut, rikas ja snobbaileva oli entisestä suurisieluisesta miehestä tullut. Oz puolestaan oli mennyt toiseen suuntaan, ja ehkä vähän sitä räyhäämistään jäi kaipaamaan. Muksaisi sentään huumekauppiaalta tajun kankaalle.

Tuli vähän makaaberi olo, kun äijät puhuivat Waynen olevan jossain muullalla. :|
Gaines
18.09.2004 23:29:19
Tykkäsin pirusti ja olen kyllä sarjan fani sydämestäni. Muistattekos muuten että Ozia näyttelevä Jimmy Nail on perkuleen hyvä musikantti, tuli enemmänkin esille siinä Crocodile Shoes -sarjassa tämä puoli.

Noh, tältä kolmannelta kaudeltakin on kyllä odotettavissa kaikenlaista sekoilua - sen takaa jo se fakta, että Oz on organisoimassa tätä rakennus/purkukeikkaa ;-) Barry oli puettu miljonääriksi aikasta hyvin, vaan johan sieltä alkoi löytyä ne samat sössimiset, mitä ennenkin, heh!

Moxey veti aika mukavat entreet muistotilaisuuteen!

Jees, kyllä tässä syksy mukavasti menee tätä katsellessa.
- Call me the Breeze -
Mechanizm
18.09.2004 23:48:46
Muistattekos muuten että Ozia näyttelevä Jimmy Nail on perkuleen hyvä musikantti, tuli enemmänkin esille siinä Crocodile Shoes -sarjassa tämä puoli.

Kyllähän kaveri on jo muutamn levyn vääntänyt. Growing up the Public varsinkin on hyvä. THE David Gilmour hoitelee kirahommia.
Jonte
19.09.2004 13:18:54
Näkemiin vaan, muru uusin jaksoin televisioon
Kyllä mulle kelpaa!

Joo, katsoin sarjan jo 80-luvulla ja nyt sitten uudestaan. Parhainta TV-viihdettä lätkän MM-kisojen, alkuperäisten Star Trekin ja Batmanin jälkeen. Nämä ovat olleet pakkopisteitä, joita ei ole voinut sivuuttaa, konsa ovat TV:stä tulleet.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Bonham
26.09.2004 11:14:15
Kyllä tämä tästä taitaa iloksi muuttua, toinen osa jo aukesi paremmin. Taitaa vanha kopla laittaa pinoon paikalliset roistot ja Venäjän mafian:)

Huolestuttaa vaan, kun on tavallaan "kasvanut" näiden herrojen seurassa ekoista jaksoista lähtien...
Mika Antero
26.09.2004 17:22:52
Kyyyyyllä tuo homma vieläkin toimii, kun siitä ensimmäisen osan aiheuttamasta järkytyksestä on selvinnyt. Jotenkin vaan vähän ahistaa katsella keski-ikäisten tai jo keski-iän ylittäneiden miesten ongelmia. Mistähän mahtaa johtua...
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)