Aihe: Hyvä pianonkorvike?
1
Juuso79
31.08.2004 12:38:32
Emäntä tahtois saaha pianon tilalle jonkin sähköpianon. Eli pitkä koskettimisto ja hyvät pianosaundit. Onko hyviä ehdotuksia (ja kohtuuhintasia)?
baron
31.08.2004 12:57:00

Emäntä tahtois saaha pianon tilalle jonkin sähköpianon. Eli pitkä koskettimisto ja hyvät pianosaundit. Onko hyviä ehdotuksia (ja kohtuuhintasia)?

Mähän aina tätä mainostan, kun satun itse tykkäämään. Yamaha P-120, jossa on oma äänentoisto tai Yamaha P-90, jolloin pitää hankkia äänentoisto erikseen.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
KB
31.08.2004 13:16:34
*komppaa Baronia* Ääni täältäkin Yamahalle.
keyboardplayer
31.08.2004 13:28:38

hmm..tätä olen miettiny itekkin...

olisko kevyille koskettimille hyvää pianosaundia...jostain halvemmasta synasta (muilla toiminnoilla ei mitään väliä)

niin ja onko muitakin ehdotuksia kuin motif 6 tai 7?...:D
Rantsu
31.08.2004 14:20:05
Emäntä tahtois saaha pianon tilalle jonkin sähköpianon.

Miksi ihmeessä? Puhu nyt sille järkeä!! :)
Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn.
Eddy
31.08.2004 14:37:21
Miksi ihmeessä? Puhu nyt sille järkeä!! :)

Tota mäkin ihmettelin.Pitkän pohdinnan jälkeen tulin siihen tulokseen,että emäntä lienee se kuunteleva osapuoli (kuulokeliitäntä on hieno asia).
Koskettelen soittimia...
Juuso79
31.08.2004 16:20:29
Heh :) Se on lähinnä kämpästä kiinni... Ei meiän 40 neliön kaksioon saa pianoa sopimaan... Ja kyllä kitara on mun juttu, saa emäntä hoiella koskettimet.
Missä hinnoissa nuo P-120 pyörii (käyt.)? Minkälainen tatsi niissä koskettimissa on?
Annaliini
31.08.2004 20:15:27
Heh :) Se on lähinnä kämpästä kiinni... Ei meiän 40 neliön kaksioon saa pianoa sopimaan...

(30neliön kämppäänkin saa..) :) Jos meinaat hyvän sähköpianon hankkia (esim tuon Yamahan P-90 / P120) niin ne on yhtä leveitä kuin oikeatkin pianot. Akustiset pianot toki on korkeussuunnassa suurempia kuin sähköpianot mut en oo vielä niin pienessä kämpässä käynyt, missä korkeus ei riittäisi ;)
The sun is gone but I'm having fun
baron
31.08.2004 22:23:44

Mut oikea piano on silti aina piano.

Tän mä allekirjoitan ja oikea flyygeli on aina flyygeli.

Mutta kai säikeen aloittaja oli tuntien akustisen pianon tehnyt jo periaateratkaisunsa.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy. "Mäkin haluun meshiin"
Petronome
01.09.2004 16:39:05
(30neliön kämppäänkin saa..) :) Jos meinaat hyvän sähköpianon hankkia (esim tuon Yamahan P-90 / P120) niin ne on yhtä leveitä kuin oikeatkin pianot. Akustiset pianot toki on korkeussuunnassa suurempia kuin sähköpianot mut en oo vielä niin pienessä kämpässä käynyt, missä korkeus ei riittäisi ;)

Joo, kyllähän noi sähköpianot vie suurinpiirtein saman verran tilaa kuin oikeakin piano. Tosin keikkapianon saa tietysti vaikka kyljelleen pois tieltä, jos tarvitsee.
En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa!
Leevo
04.09.2004 20:02:04

Minkälainen tatsi niissä koskettimissa on?

Itseäni ärsyttää suunnattomasti, kun olen koululla joutunut tuollaista käyttelemään. Tuntuu siltä kuin vastapaino soittaisi puolestani joka nuotin toistamiseen.
Hanoi Rocks Rocks!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)