Juuso79 31.08.2004 12:38:32 | |
---|
Emäntä tahtois saaha pianon tilalle jonkin sähköpianon. Eli pitkä koskettimisto ja hyvät pianosaundit. Onko hyviä ehdotuksia (ja kohtuuhintasia)? |
baron 31.08.2004 12:57:00 | |
---|
Emäntä tahtois saaha pianon tilalle jonkin sähköpianon. Eli pitkä koskettimisto ja hyvät pianosaundit. Onko hyviä ehdotuksia (ja kohtuuhintasia)? Mähän aina tätä mainostan, kun satun itse tykkäämään. Yamaha P-120, jossa on oma äänentoisto tai Yamaha P-90, jolloin pitää hankkia äänentoisto erikseen. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
*komppaa Baronia* Ääni täältäkin Yamahalle. |
keyboardplayer 31.08.2004 13:28:38 | |
---|
hmm..tätä olen miettiny itekkin... olisko kevyille koskettimille hyvää pianosaundia...jostain halvemmasta synasta (muilla toiminnoilla ei mitään väliä) niin ja onko muitakin ehdotuksia kuin motif 6 tai 7?...:D |
Rantsu 31.08.2004 14:20:05 | |
---|
Emäntä tahtois saaha pianon tilalle jonkin sähköpianon. Miksi ihmeessä? Puhu nyt sille järkeä!! :) Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |
Eddy 31.08.2004 14:37:21 | |
---|
Miksi ihmeessä? Puhu nyt sille järkeä!! :) Tota mäkin ihmettelin.Pitkän pohdinnan jälkeen tulin siihen tulokseen,että emäntä lienee se kuunteleva osapuoli (kuulokeliitäntä on hieno asia). Koskettelen soittimia... |
Juuso79 31.08.2004 16:20:29 | |
---|
Heh :) Se on lähinnä kämpästä kiinni... Ei meiän 40 neliön kaksioon saa pianoa sopimaan... Ja kyllä kitara on mun juttu, saa emäntä hoiella koskettimet. Missä hinnoissa nuo P-120 pyörii (käyt.)? Minkälainen tatsi niissä koskettimissa on? |
Annaliini 31.08.2004 20:15:27 | |
---|
Heh :) Se on lähinnä kämpästä kiinni... Ei meiän 40 neliön kaksioon saa pianoa sopimaan... (30neliön kämppäänkin saa..) :) Jos meinaat hyvän sähköpianon hankkia (esim tuon Yamahan P-90 / P120) niin ne on yhtä leveitä kuin oikeatkin pianot. Akustiset pianot toki on korkeussuunnassa suurempia kuin sähköpianot mut en oo vielä niin pienessä kämpässä käynyt, missä korkeus ei riittäisi ;) The sun is gone but I'm having fun |
mauri500 31.08.2004 21:50:21 | |
---|
Ääni P120:lle jos välttämättä sähköpianoa haetaan. Hinnat uutena siinä 1200-1400. Omat (hyväsaundiset) kajarit sekä monipuoliset liitännät. Muissa keikkamallisissa sähköpianoissa tulee ongelmaksi sopivan vahvistin-kaiutinyhdistelmän keksiminen. Eikä nekään ihan ilmaisia härveleitä ole. Tietty jos pelkillä kuulokkeilla........ Jos ongelmana on tila (tai pikemminkin sen puute), ei ainakaan kannata miettiäkkään ns. kotimalleja. Ne ovat sitten jo niin lähellä oikean pianon kokoa. Mut oikea piano on silti aina piano. parempi 8 tuntia töissä kuin kokonaan ilman unta |
baron 31.08.2004 22:23:44 | |
---|
Mut oikea piano on silti aina piano. Tän mä allekirjoitan ja oikea flyygeli on aina flyygeli. Mutta kai säikeen aloittaja oli tuntien akustisen pianon tehnyt jo periaateratkaisunsa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy. "Mäkin haluun meshiin" |
Petronome 01.09.2004 16:39:05 | |
---|
(30neliön kämppäänkin saa..) :) Jos meinaat hyvän sähköpianon hankkia (esim tuon Yamahan P-90 / P120) niin ne on yhtä leveitä kuin oikeatkin pianot. Akustiset pianot toki on korkeussuunnassa suurempia kuin sähköpianot mut en oo vielä niin pienessä kämpässä käynyt, missä korkeus ei riittäisi ;) Joo, kyllähän noi sähköpianot vie suurinpiirtein saman verran tilaa kuin oikeakin piano. Tosin keikkapianon saa tietysti vaikka kyljelleen pois tieltä, jos tarvitsee. En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |
Leevo 04.09.2004 20:02:04 | |
---|
Minkälainen tatsi niissä koskettimissa on? Itseäni ärsyttää suunnattomasti, kun olen koululla joutunut tuollaista käyttelemään. Tuntuu siltä kuin vastapaino soittaisi puolestani joka nuotin toistamiseen. Hanoi Rocks Rocks!! |