Anonymous-jazz 25.08.2004 03:11:46 | |
---|
Varmaan johonkin Harley Bentonin nauhattomaan ei kannata edes ajatella maalata niitä nauhoja kun sillä n. 150 € remontilla saisi itse harley bentonin nauhattoman basson. Osaisitteko sanoa yhtään jotain nauhatonta bassoa mikä löytyy thomannilta jonka hinta haarukka on 168-350 nurkilla ja tärkeintä, että siinä on ne feikkinauhat maalattu ? Teemujazz |
absqua 25.08.2004 08:35:18 | |
---|
Varmaan johonkin Harley Bentonin nauhattomaan ei kannata edes ajatella maalata niitä nauhoja kun sillä n. 150 € remontilla saisi itse harley bentonin nauhattoman basson. Osaisitteko sanoa yhtään jotain nauhatonta bassoa mikä löytyy thomannilta jonka hinta haarukka on 168-350 nurkilla ja tärkeintä, että siinä on ne feikkinauhat maalattu ? Olisiko ihan omakohtainen käynti t-kaupan sivuilla paikallaan? Vihjesanaksi tuotehakuun "fretless". Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
bassomies 28.08.2004 06:01:10 | |
---|
Varmaan johonkin Harley Bentonin nauhattomaan ei kannata edes ajatella maalata niitä nauhoja kun sillä n. 150 € remontilla saisi itse harley bentonin nauhattoman basson. Osaisitteko sanoa yhtään jotain nauhatonta bassoa mikä löytyy thomannilta jonka hinta haarukka on 168-350 nurkilla ja tärkeintä, että siinä on ne feikkinauhat maalattu ? Noilla hintanurkilla ei saa edes hyvää huoraa Vaikka paskaa koittaa laittaa kuinka hienoon pakettiin, silti se haisee. |
rattledad 28.08.2004 10:30:23 | |
---|
Varmaan johonkin Harley Bentonin nauhattomaan ei kannata edes ajatella maalata niitä nauhoja kun sillä n. 150 € remontilla saisi itse harley bentonin nauhattoman basson. Eikö halpa ratkaisu olisi "maalata" otelautaan nauhankohdat tussilla? "Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
Wil-J 28.08.2004 10:56:28 | |
---|
Eikö halpa ratkaisu olisi "maalata" otelautaan nauhankohdat tussilla? Tai opetella soittamaan ilman niitä :D |
pieni täplä sinne otelaudan sivuun jokaisen nauhan kohdalle auttaa jo kummasti Stein und Brötchen! |