Aihe: Nauhattomaan nauhojen maalaus
1
Anonymous-jazz
25.08.2004 03:11:46

Varmaan johonkin Harley Bentonin nauhattomaan ei kannata edes ajatella maalata niitä nauhoja kun sillä n. 150 € remontilla saisi itse harley bentonin nauhattoman basson.

Osaisitteko sanoa yhtään jotain nauhatonta bassoa mikä löytyy thomannilta jonka hinta haarukka on 168-350 nurkilla ja tärkeintä, että siinä on ne feikkinauhat maalattu ?
Teemujazz
absqua
25.08.2004 08:35:18
Varmaan johonkin Harley Bentonin nauhattomaan ei kannata edes ajatella maalata niitä nauhoja kun sillä n. 150 € remontilla saisi itse harley bentonin nauhattoman basson.

Osaisitteko sanoa yhtään jotain nauhatonta bassoa mikä löytyy thomannilta jonka hinta haarukka on 168-350 nurkilla ja tärkeintä, että siinä on ne feikkinauhat maalattu ?

Olisiko ihan omakohtainen käynti t-kaupan sivuilla paikallaan? Vihjesanaksi tuotehakuun "fretless".
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
bassomies
28.08.2004 06:01:10

Noilla hintanurkilla ei saa edes hyvää huoraa
Vaikka paskaa koittaa laittaa kuinka hienoon pakettiin, silti se haisee.
Wil-J
28.08.2004 10:56:28
Eikö halpa ratkaisu olisi "maalata" otelautaan nauhankohdat tussilla?

Tai opetella soittamaan ilman niitä :D
N_Bates
29.08.2004 15:35:25

pieni täplä sinne otelaudan sivuun jokaisen nauhan kohdalle auttaa jo kummasti
Stein und Brötchen!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)