Aihe: Millainen talla lapsteel-kitaraan?
1
Hannu H.
11.08.2004 23:42:24

Aloin tuossa miettimään, että tarvitseeko lapsteeliin ostaa ihan joku kunnontalla, vai riittäisikö esimerkiksi alumiinikulma, jollaisesta ajattelin satulankin tehdä?
"May the tone be with you"
Flashboy
12.08.2004 08:47:57

Kyllä se kulmakin varmaan riittää. Mä laitoin omaan semmosen Gibsoneissa olevan tune-o-maticin. Messinki olisi myös hyvä vaihtoehto satulapalaksi.Tulee kuulemma kirkkaammat äänet.

Mikä mikki sulla on?Laita p-90.
Hannu H.
12.08.2004 09:23:22

Mikä mikki sulla on?Laita p-90.

Mikki vielä hommaamatta. Täytyy katella mitä kaupassa o tarjolla ku tää o tämmönen harjotuskappale (toki mikin saa aina vaihdettuu siihen uudempaankin...)
rattledad
12.08.2004 12:02:20

Aloin tuossa miettimään, että tarvitseeko lapsteeliin ostaa ihan joku kunnontalla, vai riittäisikö esimerkiksi alumiinikulma, jollaisesta ajattelin satulankin tehdä?

Tyysterin läpsyköissä ainakin on aika suoran näköinen akustisen tyyppinen talla:

http://www.tyyster.com/lapsteelit_blu_red_koi.html
"Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug."
duane
12.08.2004 12:41:38
Tyystereissä on piezo-mikki tallassa, siksipä siinä on tuollainen talla...
Funk U Too
Hannu H.
12.08.2004 15:46:20

Pistetääs tänne samaan ny yks toinen kysymys, kun ei viitsi täyttää koko palstaa uusilla threadeilla:

Elikkä ku mulla löyty laatikonpohjilta tommonen gotohin satsi virittimiä (6kpl). Ne on tämmöset samallapuolelle asennettavat (esim. strato). Voiko näitä pistää "väärinpäin" kun tähän lapsteeliin olis tulossa 3 ja 3 noita virittimiä? Onko häiriö vain kosmeettinen vai kärsiikö itse viritinkin?
kulmahiomakone
12.08.2004 18:40:37
Elikkä ku mulla löyty laatikonpohjilta tommonen gotohin satsi virittimiä (6kpl). Ne on tämmöset samallapuolelle asennettavat (esim. strato). Voiko näitä pistää "väärinpäin" kun tähän lapsteeliin olis tulossa 3 ja 3 noita virittimiä? Onko häiriö vain kosmeettinen vai kärsiikö itse viritinkin?

Mä näkisin, että niitä ei voi toisin päin asentaa. Ostat samanlaisen "R" -satsin, niin sitten sulla on kaksi 3L+3R viritin settiä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)