Aihe: Millainen talla lapsteel-kitaraan?
1
Hannu H.
11.08.2004 23:42:24

Aloin tuossa miettimään, että tarvitseeko lapsteeliin ostaa ihan joku kunnontalla, vai riittäisikö esimerkiksi alumiinikulma, jollaisesta ajattelin satulankin tehdä?
"May the tone be with you"
Flashboy
12.08.2004 08:47:57

Kyllä se kulmakin varmaan riittää. Mä laitoin omaan semmosen Gibsoneissa olevan tune-o-maticin. Messinki olisi myös hyvä vaihtoehto satulapalaksi.Tulee kuulemma kirkkaammat äänet.

Mikä mikki sulla on?Laita p-90.
Hannu H.
12.08.2004 09:23:22

Mikä mikki sulla on?Laita p-90.

Mikki vielä hommaamatta. Täytyy katella mitä kaupassa o tarjolla ku tää o tämmönen harjotuskappale (toki mikin saa aina vaihdettuu siihen uudempaankin...)
rattledad
12.08.2004 12:02:20

Aloin tuossa miettimään, että tarvitseeko lapsteeliin ostaa ihan joku kunnontalla, vai riittäisikö esimerkiksi alumiinikulma, jollaisesta ajattelin satulankin tehdä?

Tyysterin läpsyköissä ainakin on aika suoran näköinen akustisen tyyppinen talla:

http://www.tyyster.com/lapsteelit_blu_red_koi.html
"Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug."
rattledad
12.08.2004 13:58:51

Tyystereissä on piezo-mikki tallassa, siksipä siinä on tuollainen talla...

Ai, harmi ettei noista ollut ääninäytteitä. Jännästi muuten vielä tuollaisen tallan kanssa kielet läpi rungon.
"Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug."
Hannu H.
12.08.2004 15:46:20

Pistetääs tänne samaan ny yks toinen kysymys, kun ei viitsi täyttää koko palstaa uusilla threadeilla:

Elikkä ku mulla löyty laatikonpohjilta tommonen gotohin satsi virittimiä (6kpl). Ne on tämmöset samallapuolelle asennettavat (esim. strato). Voiko näitä pistää "väärinpäin" kun tähän lapsteeliin olis tulossa 3 ja 3 noita virittimiä? Onko häiriö vain kosmeettinen vai kärsiikö itse viritinkin?
kulmahiomakone
12.08.2004 18:40:37
Elikkä ku mulla löyty laatikonpohjilta tommonen gotohin satsi virittimiä (6kpl). Ne on tämmöset samallapuolelle asennettavat (esim. strato). Voiko näitä pistää "väärinpäin" kun tähän lapsteeliin olis tulossa 3 ja 3 noita virittimiä? Onko häiriö vain kosmeettinen vai kärsiikö itse viritinkin?

Mä näkisin, että niitä ei voi toisin päin asentaa. Ostat samanlaisen "R" -satsin, niin sitten sulla on kaksi 3L+3R viritin settiä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)