Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 517 18 19 20 2167 68 69 70 71
aiiT
03.08.2004 12:10:33

Lähes kaikki kotimaiset tai ainakin ison osan, mut siitä viis, tapahtui työn puolesta.

Parasta oli kuitenkin laulaa Josh Hommelle Provinssirockissa, tuhannen tuubassa ja muka-hauskasti. Ooh, Josh.
We are accidents waiting to happen.
J.L
03.08.2004 14:45:49

Heh Timo Tolkki anto mulle kerran lahjaksi Olkiporon, joka oli erään ravintolan koriste. Otin tietenki muistoksi sen, mutta se myöhemmin hajos ja piti heittää pois :D
Hullua mättyä, perkele. Sethery
Henko
03.08.2004 17:57:04

En tiiä onko Mustan Paraatin Ykä ja Panda kuuluisia sanan varsinaisessa merkityksessä mutta laitetaan nyt tähän. Leppoisia äijiä.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
Aminohappo
03.08.2004 18:00:22
Jiri Nikkisen kanssa vähän haastellu.
Crazy, stone cold crazy, yo
aiiT
04.08.2004 10:28:00

Jiri Nikkisen kanssa vähän haastellu.

Jiri on ihana :)
We are accidents waiting to happen.
parinc.
04.08.2004 11:11:33
ainoat mainitsemisen arvoiset on lyhyt juttutuokio Afghan Whigsin/Twilight Singersin Greg Dullin kanssa Tukholmassa tammikuussa keikkansa jälkeen. Mahtava äijä.

Toisenlainen tapaus oli aikoinaan provinssissa, kun Deftonesin Stephen Carpenter yrjösi meikäläisen jalkojen juureen noin reilu tunti ennen bändin keikkaa. Kuuli kyllä herran soitostakin.
Feggy
04.08.2004 12:14:15

ainoat mainitsemisen arvoiset on lyhyt juttutuokio Afghan Whigsin/Twilight Singersin Greg Dullin kanssa Tukholmassa tammikuussa keikkansa jälkeen. Mahtava äijä.

No tuosta voi ollakin kateellinen. Paitsi oon mieki jutellut puhelimessa Poison Ivyn (The Cramps) kanssa.
Less is more.
Intohimo
04.08.2004 19:40:00

Tata nimea ei nais muusikkopiireissa tietenk arvosteta,mut
about viikko sitten juttelin sophie ellis bextorin kanssa. Ja suomalaisia bandeja. Neljan ruusut ja pauli hanhiniemen kamoja oon kerran roudannu foksias. Ja jutellu kanssa.
"We all wanted to become stars. But we won't. We're slowly learning that fact..".
Intohimo
04.08.2004 19:40:39

Siis skandit puuttuu..
"We all wanted to become stars. But we won't. We're slowly learning that fact..".
jPekka
04.08.2004 20:01:03

Joskus 80-luvulla oli Tavastialla mainio bluespumppu nimeltä Mighty Flyers. Bändin eka setti (ja juomat) saivat minut niin innostumaan, että satuttuani väliajalla samaan pöytään Antero Jakoilan kanssa pidin hänelle laajan esitelmän siitä, miten bluesia pitää soittaa.

Antero oli herrasmies (ja epäilemättä tottunut tuollaiseen), joten hän kuunteli kohteliaasti ja nyökytti oikeissa kohdissa.
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
Margarita
05.08.2004 03:25:53
No tuosta voi ollakin kateellinen. Paitsi oon mieki jutellut puhelimessa Poison Ivyn (The Cramps) kanssa.

Aijai! Sähisikö se luuriin? Taitaa olla kova mimmi. Tuosta mä olen kade.
Margarita
05.08.2004 03:32:10
Karmarockissa tuli jutusteltua MKKK:n Häiriön kanssa ja taisi V.V.V:kin olla samassa festarikaali-ringissä vähän aikaa.

Mitä! Osaako Häiriö puhua?
bombbis
05.08.2004 03:36:47

Andy McCoyn näin kerran f-musiikissa mut en uskaltanu mennä
juttelemaa ;D
Margarita
05.08.2004 03:38:29

Parasta oli kuitenkin laulaa Josh Hommelle Provinssirockissa, tuhannen tuubassa ja muka-hauskasti. Ooh, Josh.

Toi on sentään aika kunnioitettavaa. Itselläni on melko hämäriä mielikuviä siitä, että olen jossain vaiheessa Raumanmeren Juhannusta sammaltanut käskystä Tehiksen Otolle Wicked Gamea. Tuhannen tuubassa. Kaikista illan kommelluksista tuo taisi nolottaa eniten.

Ooh, Josh! Josh on makee.
pyro
05.08.2004 14:10:02
jussi69 (the 69 eyes) koulussani! heh..menin vittuilemaan sille ;)

remu aaltonen..useampaan otteeseen..ikävä kyllä...

samuli edelmann...*öök*

gary (technicolour)..hehhhee...

jimi pääkallo....

maija vilkkumaa....hirveetä hirveetä...

jarkko martikainen (yup)

hmm..kyllä niitä oli vielä....noh ehkä siinä oli ne muusikot..sitten on vielä muita turhia julkkiksia....
"sepäs loppui lyhyeen" sanoi muumipeikko kun jalkoihinsa kurotti
Feggy
05.08.2004 14:16:20

Aijai! Sähisikö se luuriin? Taitaa olla kova mimmi. Tuosta mä olen kade.

Ei, mutta nauroi kyllä riettaasti. Pakko myöntää, että tunsin itseni amisviiksiteinipojaksi, niin promootioon liittyvä kuin tuo puhelu olikin. Ihme sinänsä, kun kyse on kuitenkin raivoraittiista ja vain kasviksia syövästä viisikymppisestä tädistä.
Less is more.
Walrus
06.08.2004 08:37:50
Bomfunk MC's:n keikkarumpalin kanssa (en nyt just muista nimeä) juteltiin joskus pitkät tovit ex-koulun tervetuliaisjuhlassa. Se oli Scratch-bändinsä kanssa keikalla siellä.

Ari "bingopäällikkö" Toikka on aivan huippuäijä!
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Beowulf
06.08.2004 08:46:03 (muokattu 06.08.2004 08:48:55)
Melrose - Tokela
Treenattiin joskus vuosia sitten Sörnäisissä meidän silloisen rumpalin enon kämpässä jossain ullakolla. Vedettiin perinteistä Nirvanaa ja kun biisi saatiin loppuun niin huomattiin, että Tokela seisoo siinä meidän takana diggailemassa. Sanoi vaan meille, että: Hyvä meininki!

Siinä ainakin yksi =)
I´ve been locked in a cage, created by myself...
kerpse
06.08.2004 10:49:47

siks, että osoitan sen jos joku toimii kuin ääliö. odotan myös, että mulle tehdään samoin. sama ku sä oot vaikka kaupassa sit joku dorka etuilee ja jonossa ja sit sä meet sanomaan sille "mee takimmaiseks...tässä on muita sua ennen." sit se tyyppi tottakai alkaa vittuilemaan sulle "mitäs vittua se sulle kuuluu? mä teen mitä mä haluan, saatanan persereikä." ja sit sä sanot vaan "joo, ihan sama, idiootti".

Analogia toimisi, jos sä menisit kauppaan ihan ilman syytä tai aikomusta ostaa mitään kyylimään mahdollisia etuilijoita, että pääsisit imoilemaan niille kuinka huonosti ne käyttäytyy.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)