käsi 31.07.2004 20:33:23 | |
---|
onko kukaan lukenut ko. kirjaa? ja mitä mieltä olit? itse pidin kirjasta, tai historiikkihan se oikeasti on. avasi aika paljon itselle musiikkiteollisuuden metkuja ja kuinka paljon on onnesta kiinni koko homma. oikeaan aikaan oikeassa paikassa tai sitten väärään aikaan oikeassa paikassa. suosittelen ei ne mitään huomaa - katsojat on niin tyhmiä |
Tympee Huttunen 31.07.2004 21:14:36 | |
---|
Kannattaa muistaa, että tuokin kirja on kehäkolmosen sisäpuolella kirjoitettu. Itse en ole kirjaa lukenut, mutta mitä kritiikkiä olen kuullut, niin alueen bändit saavat hieman enemmän nostetta mitä tarpeen olisi. Tietenkin on ymmärrettävää, että jos kirjoittaja asui tuolloin vaikka Espoossa, on lähialueen bändit tietenkin enemmän kosketuksissa miehen tekemisiin ja näin ollen vaikuttavat mielipiteisiin. Pitää kyllä tuo kirja hankkia ja lukaista. " Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." |
gheisari 31.07.2004 21:22:20 | |
---|
muistaakseni kirjassa tiedettiin kertoo, et sentencedill ei olis täll hetkell basistii? |
MV 01.08.2004 01:20:00 | |
---|
Oon lukenu ja on ihan hyvä. Aika paljon tuli uutta tietoa. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
käsi 01.08.2004 07:06:41 | |
---|
olihan se aika kehäkolme keskeinen, mutta hirveästi tuli uutta tietoa. kyllä se kannattaa lukea läpi. ei ne mitään huomaa - katsojat on niin tyhmiä |
Mika Antero 01.08.2004 10:28:49 | |
---|
Heh, kauhiasti hämmästyen luulin, että täällä puhutaan siitä Paavo Haavikon Rauta-aika -käsikirjoituksesta... Minen ymmärrä miksi Nikulan piti rajata se kirja käsittämään ainoastaan metallia ja se paljon mielenkiintoisempi aikakausi esim. Apolloineen, Kuusniemineen, Ozeineen ja tietenkin Zero Nineineen jätettiin käsittelemättä. Nykyisellään kirja on ihan onneton ja mielenkiinnoton läpyskä. Suomessa on viime vuosina ilmestynyt niin hienoja rockmusiikkikirjoja (esim. Tiimalasin santaa, Ilikeesti kiitää, Hurriganes ja Jee jee jee), että tämmöinen lähinnä haastatteluihin perustuva kuiva pokkari jää niiden jalkoihin. Kun nimikin on noin komea (Rauta-aika), niin kirjan olisi pitänyt olla semmoinen mahdottoman iso ja hienoin värikuvin koristeltu massiivinen järkäle. Suomihevin historia on edelleen kirjoittamatta. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
HCW 01.08.2004 19:36:22 | |
---|
Jeps,itsekin tuli tuo Nikulan "teos" ja hyvällä omallatunnolla voin sanoa että kyseinen opus oli suhteellisen onneton. Helsinkiä käsiteltiin v******n asti, ihme että Imppa oli sentään otettu mukaan. Paljon jäi puuttuumaan ja se harmittaa. Kökkö teos kaikinpuolin. En suosittele... Osta meän levy!!!
Klipit,tilausohjeet jne.osoitteesta:
http://www.strangefruitband.net |
B. Luck 03.08.2004 14:20:51 | |
---|
Tuli lomalla lukastua. Kiinnostava se oli kyllä. Tylsä tyyli kirjottaa mutta kai se historia sitte täytyy olla kuivaa. |
Phobophile 03.08.2004 17:34:51 | |
---|
Olihan tuo aika lailla pettymys kun pääsin lukemaan. Love Subverted, Lust Perverted |
Olen lukenut joo, ihan kelpo lukukokemus, mutta ei missään nimessä mainio. Hevi on hyvää musiikkia, ja paskimmillaankin hevi on parasta. |
Gaines 04.08.2004 19:21:35 | |
---|
Kenkkunen sen sanoi, paljon on vielä petrattavaa sisällön suhteen. - Call me the Breeze - |
Fortune 27.10.2004 15:32:01 | |
---|
Hauskinta siinä oli se, että koko kirjan läpi käytettiin termiä "trash metal". Thrash, anyone? |
overtake 27.10.2004 15:39:34 | |
---|
Suht mielenkiintoinen opus kuitenkin, vaikka puutteita kyllä oli. Esimerkiksi Tarotista olisi voinut mainita jotain eikä vaan jauhaa jostakin vitun Hybrid Childrenistä? It's such a fine line between stupid, and clever. |
L.C.F 27.10.2004 17:50:42 | |
---|
Voisko joku kertoo vähä tarkemmi siit kirjasta, ku oon itelle aatellu ostaa sen jo aika piiitkän aikaa, mut ei koskaa oo vaa kuitenkaa tullu tilattua :)... snää |
Tympee Huttunen 27.10.2004 19:18:45 | |
---|
Voisko joku kertoo vähä tarkemmi siit kirjasta, ku oon itelle aatellu ostaa sen jo aika piiitkän aikaa, mut ei koskaa oo vaa kuitenkaa tullu tilattua :)... Lainaa kirjastosta. Epäilen, ettet lue kirjaa toistamiseen. |
Fortune 05.11.2004 13:46:18 (muokattu 05.11.2004 13:46:47) | |
---|
Suht mielenkiintoinen opus kuitenkin, vaikka puutteita kyllä oli. Esimerkiksi Tarotista olisi voinut mainita jotain eikä vaan jauhaa jostakin vitun Hybrid Childrenistä? Onkohan kukaan ei-kaveri koskaan ostanut HC:n levyä :) |
VÄKIPÄÄ 06.11.2004 20:39:15 (muokattu 08.11.2004 03:43:45) | |
---|
"It`s hard to be first clash when your white trash" -Dimebag Darrell Pääsoittimena minulla on pää soittimena.
En tykkää sun pastilleistas! |