Aihe: Kokemuksia Polytonen styrkkareista?
1
justjoo
30.07.2004 21:58:16
Sattuisiko kenelläkään olemaan kokemuksia Polytoneista?
Lou
01.08.2004 18:17:52
Varsinkin kontran vahvistamiseen käytetty kombo. Olen muutamaa soittanut ja mieleen on jäänyt aika keskiäänivoittoinen soundi, joka ei ole mitenkään huono kylläkään.

Klassikko vehje.

Jeps. Tais olla Bass Podissa mallinettuna yksi tälläinen. Polytone Mini-Brute.. (?) Siinäkin huomas tuon keskiäänivoittoisuuden. Helemi.
On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle.
jPekka
01.08.2004 21:09:04

Itselläni on ollut hyvän toistakymmentä vuotta Mini-Brute II. Alkuperäisenä hankintakriteerinä oli se, että satawattinen combo mahtui standardikokoiseen rautatieaseman säilytyslokeroon - ja se, että sain kapineen perin halvalla, koska kaiutinelementin ruuvit olivat löysällä ja ääni siis särisi vähänkin kovemmalla volalla.

En ole combon omistusaikana harjoittanut mitään laajempimittaista keikkailua, mutta sen mitä olen tehnyt, kapine on hoitanut ihan kunnialla. Ihan alin alapää HEAD-vireisellä bassolla jää vähän jalkoihin, mikä on yksi syistä, miksi olen ajatellut rakentaa 15-tuumaisella varustetun lisäkaapin.

Polytonen oma etuaste ei ole mikään suunnattoman erinomainen: kohisee jonninverran, ja on vähän sellainen luonteeton. Olen joskus leikitellyt ajatuksella vaihtaa laitteen lutikka-malliset opparit vähän parempilaatuisiin, mutta en ole saanut aikaiseksi. Mutta kun olen pistänyt etu-etuvahvistimeksi ART Tube MP:n, soundista on tullut vallan mainio.

Combossa on myös särökanava, jonka soundi on jokseenkin hirveä. Kitaran kanssa pieni särölisä kyllä toimii ihan kivasti. Combon hyviin puoliin kuuluukin juuri tuo näppärä tuplausmahdollisuus.

Tätä nykyä ei siis vaihtosuunnitelmia.
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
Keny
02.08.2004 10:40:50
Ihan hauska peli on eli mulla on polytone minibrute III ja heitin just viime torstaina kontrakeikan sillä ja hyvin pelas.Sähköbassolle mulla on sitte EBS kamat mutta kondralla toi polytone on ihan jees.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)