Sperm Donor 22.07.2004 21:44:43 | |
---|
uu kyllä mä ainakin ton tiesin, jostain tulu joskus luettua. Angnus ja Brian oli tänään Sub tv:ssä. |
Angus 26.07.2004 13:48:30 | |
---|
Tiesittekös muuten että Brian Johnsonin hommaaminen bändiin oli alunperin juuri Bon Scottin idea? Kaverit olivat nähneet Geordien keikalla ja Bon oli sanonut muille, että jos hän joskus yhtyeen jättää, niin tuon otatte tilalle. Sitten kun Bon kuoli, bändi sai chicagolaiselta fanilta kirjeen jossa suositeltiin Briania. Kaverit muistivat että sehän on se Geordien laulaja, kutsuivat koelauluun ja pestasivat ensimmäisen koelaulun jälkeen. Bon ei koskaan sanonut, että jos hän jättäisi bändin niin hän haluaisi Brianin tilalle, mutta hän todellakin oli maininnut Angukselle ja Malille kuinka paljon hän Brianista piti. Kaikki tapahtui joskus silloin kun Bon oli vielä The Valentines:ssä ja Brian oli Geordiessa. Bon oli nähnyt Geordien keikan ja Brian oli setin lopussa kaatunut maahan ja "rääkynyt" biisin loppuun. Bon luuli, että tämä kuului show:n ja piti sitä mahtavana. Jälkeenpäin kylläkin selvisi, että Brianilla oli jonkunnäköinen tauti ja tämän takia kaatui maahan ja keikan jälkeen vietiin ambulanssilla pois. Bon oli sitten myöhemmin Brianista maininnut Angukselle ja Malille, ja kun Bon kuoli oli fani Clevelandista lähettänyt kirjeen, että heidän kannattaisi kuunnella Brian Johsonia, että hän on täydellinen laulaja bändille. Myös Mutt oli kehunut Briania, näin päätös oli selvä. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
Angus 26.07.2004 13:49:20 | |
---|
Angnus ja Brian oli tänään Sub tv:ssä. Oliko se taas se sama juttu joka on ennekin pyörinyt? "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
waihen84 26.07.2004 15:34:52 | |
---|
joo oli. |
samwyse 28.07.2004 17:53:01 (muokattu 28.07.2004 17:53:10) | |
---|
Itse pidän kyllä enemmän For Those About To Rockista kuin Highway To Hellistä. Highway on liian poppi. www.vesabbs.com |
Bon ei koskaan sanonut, että jos hän jättäisi bändin niin hän haluaisi Brianin tilalle, mutta hän todellakin oli maininnut Angukselle ja Malille kuinka paljon hän Brianista piti. Kaikki tapahtui joskus silloin kun Bon oli vielä The Valentines:ssä ja Brian oli Geordiessa. Bon oli nähnyt Geordien keikan ja Brian oli setin lopussa kaatunut maahan ja "rääkynyt" biisin loppuun. Bon luuli, että tämä kuului show:n ja piti sitä mahtavana. Jälkeenpäin kylläkin selvisi, että Brianilla oli jonkunnäköinen tauti ja tämän takia kaatui maahan ja keikan jälkeen vietiin ambulanssilla pois. Bon oli sitten myöhemmin Brianista maininnut Angukselle ja Malille, ja kun Bon kuoli oli fani Clevelandista lähettänyt kirjeen, että heidän kannattaisi kuunnella Brian Johsonia, että hän on täydellinen laulaja bändille. Myös Mutt oli kehunut Briania, näin päätös oli selvä. Muistissani oli näemmä aukkoja. Kiitos korjauksesta! "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
Angus 28.07.2004 22:11:49 | |
---|
Muistissani oli näemmä aukkoja. Kiitos korjauksesta! Ilo oli puolellani! "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
Angus 28.07.2004 22:13:22 | |
---|
Highway on liian poppi. Huumorimiehiä näemmä. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
Mysli 28.07.2004 23:26:44 | |
---|
On kyllä taas maailman parasta rokkia todellakin! Lopetin kuuntelun, mutta lähi aikoina olen kyllä alkanut kuunnella AC/DC:tä uudelleen. Tai no, muuta en nyt pieneen aikaan ole kuunnellutkaan. Nostin AC/DC Stiff Upper Lip kangaslipunkin seinälle. Sais kyllä tulla Suomeen soittamaan. Onko kenelläkään, mitään hajua olisiko ne mahdollisesti tulossa? |
Angus 28.07.2004 23:46:59 | |
---|
Sais kyllä tulla Suomeen soittamaan. Onko kenelläkään, mitään hajua olisiko ne mahdollisesti tulossa? Angus on juuri vähän aikaa sitten kertonut Australialaisessa "The Age" - lehdessä, että ovat "viimeistelemässä" albumia, en tiedä sitten tarkoittaako tämä nauhoituksia, biisien tekoa vai mitä, ja että albumin julkaisu ja kiertue ovat ensi vuonna. Itse hyvin vahvasti epäilen, että levy julkaistaan aikaisin ensi vuonna. Eli aika varmasti ensi vuonna 'DC suomessa nähdään (ja minä ainakin aion nähdä monessa muussakin paikassa!)! "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
Mysli 29.07.2004 11:43:25 | |
---|
Joo, olis ihan siistiä kiertää koko kiertue AC/DC:n "mukana". Olis kyllä parasta kun näkis ne Suomessa livenä! http://www.bcdc.ca/ Heh heh... |
Angus 02.08.2004 11:47:47 | |
---|
Eilen (01.08.2004) Brian oli esiintynyt Twisted Sisterin kanssa. Dee Snider (tjms.) oli sanonut, että nyt meillä on pieni yllätys ja olivat alkaneet soittamaan rosieta ja Brian oli tullut laulamaan. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
Lord of the strings 02.08.2004 12:09:50 | |
---|
Eikös Brian vedä joskus keikkaa Jacklyn jätkien kanssa? Angus? "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
"Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta. |
Angus 02.08.2004 14:29:50 | |
---|
Eikös Brian vedä joskus keikkaa Jacklyn jätkien kanssa? On ainakin vetänyt. Angus? Mitä tarkoitat? "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
PoLFus 02.08.2004 15:43:56 | |
---|
mä oon luullu, et se on PALJON vanhempi. No, onnea kuitenkin. "polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä" - Tianzi |
pwallin 02.08.2004 17:42:37 | |
---|
For Those About To Rock We Salute You (1981) *** Selvästi heikompi kuin bändin edelliset levyt. Tämän levyn ainoa kohokohta on edelleen kanuunoineen keikat päättävä nimibiisi. Selvästi? Älä höpötä! Siinä on se todellinen asenne mikä erottaa bändin muista ja on tuoreudessaan bändin todellisin näyte mitä ne on. Lisäksi esim. "Inject the Venom" ja "Spellbound" on aivan loistavia! Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
pwallin 02.08.2004 17:53:48 | |
---|
AC/DC:n versio häviää esim. Big Joe Williamsin alkuperäiselle ja Themin erittäin railakkaalle versiolle. Ja molemmat pesee Ted Nugentin versio! Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
samwyse 02.08.2004 20:58:38 (muokattu 02.08.2004 21:14:54) | |
---|
Selvästi? Älä höpötä! Siinä on se todellinen asenne mikä erottaa bändin muista ja on tuoreudessaan bändin todellisin näyte mitä ne on. Lisäksi esim. "Inject the Venom" ja "Spellbound" on aivan loistavia! Kyllä tuolle nyt neljä tähteä voisi antaa. Levy on kuitenkin selvästi parempi kuin mikään mikä sen jälkeen on tullut. www.vesabbs.com |
sellisti 04.08.2004 17:46:24 | |
---|
Onhan For Those About To Rock tietysti väkisinkin hiukan heikompi kuin mammuttimaisen loistavat edeltäjänsä Highway To Hell ja Back In Black, mutta muihin levyihin verrattuna ei häviä yhtään laadussa. Eikös "Let's Get It Up" ollut peräti bändin eka single, joka USA:ssa nousi listoille? Vai muistanko väärin? Jotain sinne päin kuitenkin. "Eli,oletteko huomanneet orkesterissa soittaessanne eri stemmojen käyttäytymiseroja. Esim. sellistit notkuu ja lorvii siellä ja suurinpiirtein nukkuvat siinä pultissaan" -nammi, muusikoiden.net |
Lord of the strings 04.08.2004 19:28:55 | |
---|
Mitä tarkoitat? Pyysin sinulta varmistusta. ;) "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
"Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta. |