Aihe: Levykokoelman noloin levy?
1 2 3 4
Feggy
27.07.2004 15:15:41

Satuinpa tälläiseen törmäämään muualla ja voispa kokeilla täälläkin: Mikä on se levy levykokoelmassasi, josta olet vähiten ylpeä?
Rumpalia etsitään psykeedeelis & new wave-vaikutteiseen rockbändiin Helsinkiin. Laitapa pikaviesti, niin kuulet lisää.
lxi
27.07.2004 15:26:57
Noloimmat levyt ovat ne muutamat piraatit jotka hyllyyn ovat joskus eksyneet. Kun ei silloin tenavana tajunnut mistä siellä Mustamäellä oli pohjimmiltaan kyse...

Yksikään rehellisesti hankittu levy ei nolota, vaikka osaa niistä en ole edes kokonaan alusta loppuun kuunnellut.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kivi
27.07.2004 15:28:53 (muokattu 27.07.2004 15:29:44)
Satuinpa tälläiseen törmäämään muualla ja voispa kokeilla täälläkin: Mikä on se levy levykokoelmassasi, josta olet vähiten ylpeä?

Pitkään oli Europen Final Countdown, jonka pikkubroidi (nykyään yli 30 hänkin) osti kirpparilta ja piilotti salaa mun hyllyyn päästäkseen sitten DJ-vuorollaan sitä "hämmästelemään".

Toisaalta, molemmat olemme ostaneet toisillemme Chas&Dave's Polka Jamboree -kokoelman. Kuvittele kymmenpäinen äijäremmi laulamassa tuopinkolistelun tahtiin: "My father's name was William, that's a name that sticks, my mother was from India, they call me Dirty Dick! Hola-hola-hei..."

Vai olisko noloin sittenkin Manowarin "Hail to England"?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
FlatOutFucked
27.07.2004 15:33:03
Static-X:n pari ekaa levyä. Uhh...Tämmöistä kuuntelin ennenkuin aloin todella kiinnostua musiikista. Suunnitelmissa on viedä nämä lätyt vaihtoon.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
barnabas
27.07.2004 15:41:20
Mun noloin on "Mahdottoman tehtävän 2":sen soundtrackki.-
Kauhetaa shiittä koko levy.
Hyvin menee.
Feggy
27.07.2004 15:42:43 (muokattu 27.07.2004 15:44:53)

Toisaalta, molemmat olemme ostaneet toisillemme Chas&Dave's Polka Jamboree -kokoelman. Kuvittele kymmenpäinen äijäremmi laulamassa tuopinkolistelun tahtiin: "My father's name was William, that's a name that sticks, my mother was from India, they call me Dirty Dick! Hola-hola-hei..."

Ei mut toihan on ihan hyvä. Ainakin yhtä hyvä kuin Tenpole Tudor. No, löysin yksi päivä hyllystäni Plastic Bertrandin levyn. Ihan kauheata, vaikka onhan siinä se Sö plane ne par pour moi tai jotain siihen suuntaan. Kalssinen biisi, hirveä levy.
Rumpalia etsitään psykeedeelis & new wave-vaikutteiseen rockbändiin Helsinkiin. Laitapa pikaviesti, niin kuulet lisää.
Isodee
27.07.2004 15:42:54
E-rotic, levy sex affairs. Liityin aikaan musafasuun ja minä idiootti menin tuon ottamaan yhtenä liittymistarjouksen levynä.
Mika Antero
27.07.2004 15:48:16 (muokattu 27.07.2004 15:49:15)
Jaa-a. Meiksi kun sattuu diggailemaan tuosta 80-luvun hevistä jonkin verran, niin niitä noloja levyjä on aika paljonkin... Mutta ehkä tuo Kikan "Mä haluun viihdyttää" voisi olla jonkun mielestä nolo, mutta senkin vinyylin ostin tuossa vasta vähän aikaa sitten ja ihan vakain tuumin ja harkiten. Meinaan nimittäin joskus illanistujaisten loppuhuipennukseksi järkyttää sillä vieraat suunniltaan.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
Feggy
27.07.2004 15:52:53

Jaa-a. Meiksi kun sattuu diggailemaan tuosta 80-luvun hevistä jonkin verran, niin niitä noloja levyjä on aika paljonkin... Mutta ehkä tuo Kikan "Mä haluun viihdyttää" voisi olla jonkun mielestä nolo, mutta senkin vinyylin ostin tuossa vasta vähän aikaa sitten ja ihan vakain tuumin ja harkiten. Meinaan nimittäin joskus illanistujaisten loppuhuipennukseksi järkyttää sillä vieraat suunniltaan.

Tuollaiset levyt eivät ole noloja, vaan kieroja. Meitsiltäkin kyllä löytyy Katso kenguru loikkaa, Limahl, Batman ja Thunderbirdsien tunnari ja niin edelleen....mutta niistä olen ylpeä, en nolo.
Juugeli
27.07.2004 16:01:18
Hanson - Middle Of Nowhere

Serkuilta sain synttärilahjaksi aikoinaan. Nolointa onkin, että taisin jopa haluta sitä... :|
Älä tule paha kakku, tule hyvä kakku IHKK #3
Blue Moon
27.07.2004 16:08:07 (muokattu 27.07.2004 16:16:26)

Kolmen kärki: Kissin "Asylum" (sain kaverilta lahjaksi, oli ostanut niitä nipun Epeksestä 3 mk /kpl) ja Mötley Crüen "Too Fast For Love" ja "Dr. Feelgood".

Toisaalta muistelisin, että mulla on nurkissa joku Sabrinan maxisinglekin.

Esim. Culture Club ja KOM-teatteri eivät ole noloja lainkaan. :-)
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
sub zero
27.07.2004 16:16:58
Hanson - Middle Of Nowhere. Serkuilta sain synttärilahjaksi aikoinaan. Nolointa onkin, että taisin jopa haluta sitä... :|

Mä en koskaan ymmärtänyt sitä Doo-Wab-mikälie biisiä. Kuulosti ihan huonolta, eihän siinä ollut mitään sellaista tarttuvaa, mitä ärsyttävissä hiteissä yleensä on.
What's there to live for? Who needs the peace corps?
Gaines
27.07.2004 16:25:29
Oliskohan sellainen kuin Johansson - The Last Viking. Ei tipu eikä lirise.
- Call me the Breeze -
Stain
27.07.2004 16:32:14
Taitaa olla joku Soundi2002 -kokoelma.
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Läpistö
27.07.2004 16:32:22

Varmaankin Smurffien tanssihitit vol. 1....kyllä hävettää :P
(Ei-hevi-)Basistia haetaan Lahdesta päin! Otahan yhteyttä.
Dunga
27.07.2004 16:54:49
Kyllä minunkin hyllystäni tuo Smurffien tanssihitit ykkönen löytyy. Oli se pattismurffi kovaa kamaa silloin ala-aste iässä.

Isä toi myös joskus töistä saamansa Dr.Bombay Calcutta cd-sinkun minulle ja veljilleni. Eihän tässä vielä mitään, mutta kun levyn kantta komistaa Dr. Bombayn NIMMARI, helvetti soikoon! Noh, eipä tuo levy enää ole kokoelmissani.
Ota kiri, ota kiri, loppukiri, harakiri kiri kiri kiri kiri... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
FlatOutFucked
27.07.2004 17:00:27
Itse asiassa kaikista levyistäni noloin on Iron Maidenin seventh....jotainjotain, mutta en laske sitä levykokoelmaani ollenkaan. Kamalaa paskaa.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
Rad Child
27.07.2004 17:07:45

Minulla ei ole noloja levyjä hyllyssä. Dr. Bombaysta ja Aquasta olen jopa ylpeä! Nih.
Ue ue fhay goouuhf o lltt chteee, Huucgcgudoo wuad! Chugaouh!
vanttera
27.07.2004 17:10:48
Mulla on pari levyä Klamydiaa.
"Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)