Aihe: Mitä mieltä mahdollisesta Riffiskabasta?
1
Sir Härö
21.07.2004 09:18:28
Jos laitettas pystyyn Riffiskaba, jossa säännöt ois melkein kuin sooloskabassa, mut taustaraita ei olis pakollinen.
Paskooko karhu metsään?
DJ Lattialuukkukoira
21.07.2004 11:32:40
kannatan! Nyt nää non-sooloilijatkin ääsee osallistumaan.
Roots, Rock, Reggae!
Heavymies
21.07.2004 11:36:56
Hyvä idea! Kannatan!
Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa.
Sir Härö
21.07.2004 12:10:31
Mä voisin vaikka illemmalla pistää skaban pystyyn!
Paskooko karhu metsään?
Nikke
21.07.2004 12:28:12
Kannatetaan... itekki haluaisin osallistua noihin sooloskaboihin, mutta eipä mun taidoilla paljoa sooloilla. :(
Metallica, Iron Maiden, Kotiteollisuus & Guns ´N Roses òÓ/,,/
Kärpäsruoska
21.07.2004 12:29:46
Hyvä idea.
Kääntänyt takkini? tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Quark
21.07.2004 19:06:19
Kannatetaan... itekki haluaisin osallistua noihin sooloskaboihin, mutta eipä mun taidoilla paljoa sooloilla. :(

Mitä jos pistettäis pystyyn vielä sointukulku-/komppiskaba, niin olis jokaiselle jotakin? Kaikki eivät ole soolokitaristeja. Sointukulku-/komppiskaban voittajan teosta voisi sitten vaikka käyttää soolo- tai riffiskaban taustana, tai jotain. Tuli vaan mieleen...
Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset...
Sir Härö
21.07.2004 19:10:25
Mitä jos pistettäis pystyyn vielä sointukulku-/komppiskaba, niin olis jokaiselle jotakin? Kaikki eivät ole soolokitaristeja. Sointukulku-/komppiskaban voittajan teosta voisi sitten vaikka käyttää soolo- tai riffiskaban taustana, tai jotain. Tuli vaan mieleen...

Why not? Siitä vaan pistämään skabaa pystyyn jos intoa riittää!
Paskooko karhu metsään?
Quark
21.07.2004 19:25:46
Why not? Siitä vaan pistämään skabaa pystyyn jos intoa riittää!

Niinno. Pitää vielä miettiä sääntöjä/toteutusta. Enkä tiedä onko juuri mulla aikaa/intoa ruveta sellaista järkkäämään. Mutta pistäkää toki mielipiteitänne ja ideoitanne...
Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset...
Sir Härö
21.07.2004 20:41:58
Niinno. Pitää vielä miettiä sääntöjä/toteutusta. Enkä tiedä onko juuri mulla aikaa/intoa ruveta sellaista järkkäämään. Mutta pistäkää toki mielipiteitänne ja ideoitanne...

Soveltaa vaan noita soolo- ja riffi kilpailun sääntöjä...
Mut katotaan jos joku innokas kisan laittais pystyyn.
Paskooko karhu metsään?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)