Sir Härö 21.07.2004 09:18:28 | |
---|
Jos laitettas pystyyn Riffiskaba, jossa säännöt ois melkein kuin sooloskabassa, mut taustaraita ei olis pakollinen. Paskooko karhu metsään? |
DJ Lattialuukkukoira 21.07.2004 11:32:40 | |
---|
kannatan! Nyt nää non-sooloilijatkin ääsee osallistumaan. Roots, Rock, Reggae! |
Hyvä idea! Kannatan! Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa. |
Sir Härö 21.07.2004 12:10:31 | |
---|
Mä voisin vaikka illemmalla pistää skaban pystyyn! Paskooko karhu metsään? |
Nikke 21.07.2004 12:28:12 | |
---|
Kannatetaan... itekki haluaisin osallistua noihin sooloskaboihin, mutta eipä mun taidoilla paljoa sooloilla. :( Metallica, Iron Maiden, Kotiteollisuus & Guns ´N Roses òÓ/,,/ |
Kärpäsruoska 21.07.2004 12:29:46 | |
---|
Hyvä idea. Kääntänyt takkini? tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
Sir Härö 21.07.2004 12:40:36 | |
---|
Hyvä idea. Ilmoitettakoon että m.netin historiallinen RIFFISKABA on aloitettu! Paskooko karhu metsään? |
Quark 21.07.2004 19:06:19 | |
---|
Kannatetaan... itekki haluaisin osallistua noihin sooloskaboihin, mutta eipä mun taidoilla paljoa sooloilla. :( Mitä jos pistettäis pystyyn vielä sointukulku-/komppiskaba, niin olis jokaiselle jotakin? Kaikki eivät ole soolokitaristeja. Sointukulku-/komppiskaban voittajan teosta voisi sitten vaikka käyttää soolo- tai riffiskaban taustana, tai jotain. Tuli vaan mieleen... Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset... |
Sir Härö 21.07.2004 19:10:25 | |
---|
Mitä jos pistettäis pystyyn vielä sointukulku-/komppiskaba, niin olis jokaiselle jotakin? Kaikki eivät ole soolokitaristeja. Sointukulku-/komppiskaban voittajan teosta voisi sitten vaikka käyttää soolo- tai riffiskaban taustana, tai jotain. Tuli vaan mieleen... Why not? Siitä vaan pistämään skabaa pystyyn jos intoa riittää! Paskooko karhu metsään? |
Quark 21.07.2004 19:25:46 | |
---|
Why not? Siitä vaan pistämään skabaa pystyyn jos intoa riittää! Niinno. Pitää vielä miettiä sääntöjä/toteutusta. Enkä tiedä onko juuri mulla aikaa/intoa ruveta sellaista järkkäämään. Mutta pistäkää toki mielipiteitänne ja ideoitanne... Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset... |
Sir Härö 21.07.2004 20:41:58 | |
---|
Niinno. Pitää vielä miettiä sääntöjä/toteutusta. Enkä tiedä onko juuri mulla aikaa/intoa ruveta sellaista järkkäämään. Mutta pistäkää toki mielipiteitänne ja ideoitanne... Soveltaa vaan noita soolo- ja riffi kilpailun sääntöjä... Mut katotaan jos joku innokas kisan laittais pystyyn. Paskooko karhu metsään? |