Aihe: Mitä mieltä mahdollisesta Riffiskabasta?
1
Sir Härö
21.07.2004 09:18:28
Jos laitettas pystyyn Riffiskaba, jossa säännöt ois melkein kuin sooloskabassa, mut taustaraita ei olis pakollinen.
Paskooko karhu metsään?
DJ Lattialuukkukoira
21.07.2004 11:32:40
kannatan! Nyt nää non-sooloilijatkin ääsee osallistumaan.
Roots, Rock, Reggae!
Sir Härö
21.07.2004 12:10:31
Mä voisin vaikka illemmalla pistää skaban pystyyn!
Paskooko karhu metsään?
Nikke
21.07.2004 12:28:12
Kannatetaan... itekki haluaisin osallistua noihin sooloskaboihin, mutta eipä mun taidoilla paljoa sooloilla. :(
Metallica, Iron Maiden, Kotiteollisuus & Guns ´N Roses òÓ/,,/
Kärpäsruoska
21.07.2004 12:29:46
Hyvä idea.
Kääntänyt takkini? tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Sir Härö
21.07.2004 12:40:36
Hyvä idea.

Ilmoitettakoon että m.netin historiallinen RIFFISKABA on aloitettu!
Paskooko karhu metsään?
Quark
21.07.2004 19:06:19
Kannatetaan... itekki haluaisin osallistua noihin sooloskaboihin, mutta eipä mun taidoilla paljoa sooloilla. :(

Mitä jos pistettäis pystyyn vielä sointukulku-/komppiskaba, niin olis jokaiselle jotakin? Kaikki eivät ole soolokitaristeja. Sointukulku-/komppiskaban voittajan teosta voisi sitten vaikka käyttää soolo- tai riffiskaban taustana, tai jotain. Tuli vaan mieleen...
Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset...
Sir Härö
21.07.2004 19:10:25
Mitä jos pistettäis pystyyn vielä sointukulku-/komppiskaba, niin olis jokaiselle jotakin? Kaikki eivät ole soolokitaristeja. Sointukulku-/komppiskaban voittajan teosta voisi sitten vaikka käyttää soolo- tai riffiskaban taustana, tai jotain. Tuli vaan mieleen...

Why not? Siitä vaan pistämään skabaa pystyyn jos intoa riittää!
Paskooko karhu metsään?
Quark
21.07.2004 19:25:46
Why not? Siitä vaan pistämään skabaa pystyyn jos intoa riittää!

Niinno. Pitää vielä miettiä sääntöjä/toteutusta. Enkä tiedä onko juuri mulla aikaa/intoa ruveta sellaista järkkäämään. Mutta pistäkää toki mielipiteitänne ja ideoitanne...
Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset...
Sir Härö
21.07.2004 20:41:58
Niinno. Pitää vielä miettiä sääntöjä/toteutusta. Enkä tiedä onko juuri mulla aikaa/intoa ruveta sellaista järkkäämään. Mutta pistäkää toki mielipiteitänne ja ideoitanne...

Soveltaa vaan noita soolo- ja riffi kilpailun sääntöjä...
Mut katotaan jos joku innokas kisan laittais pystyyn.
Paskooko karhu metsään?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)