Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 5178 179 180 181 182
L.H
Keskiviikkona 09:49:08
Perjantain lisäkeikalle tuli otettua lippu, vaikka Elbanna ennakkoon hirvittääkin. Jännä nähdä montako lisäkeikkaa tulee.
haunted
Keskiviikkona 12:09:27
L.H: Perjantain lisäkeikalle tuli otettua lippu, vaikka Elbanna ennakkoon hirvittääkin. Jännä nähdä montako lisäkeikkaa tulee.

Joo, tulee soolot samalla lailla kun levyillä :D
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
rosberg
Keskiviikkona 13:17:21
Kesävestaria pukkaa.
PanterA-hengessä vaikkei kaikki ookaan hengissä.
El Banan eli sähköbansku vetää ihan ok, mutta isot kengät täytettävinä.
Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää.
rakula
Keskiviikkona 14:16:44
https://www.youtube.com/watch?v=q9mtK_4wjAE

Kiitettävästihän tuo vaikuttaisi soittelevan. Allun livekunto oli aika vaihtelevaa, aina kun itse näin bodomin livenä, meni leadit vähän sinnepäin.
Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta
rosberg
Keskiviikkona 14:46:53
Mä näin ne tosi monta kertaa vuosien 1998-12.12.2019 välillä.

Vaihtelevuudesta ehkä rummut kuitenkin ekana tulisi mieleen (temmot biisien sisällä).
M4ss3 m/
Keskiviikkona 15:28:08
Eipä tullut lippua käteen edes tunnin jonottamisella. Ehkä tuonne saa jonkun peruutuspaikan.
jou
rosberg
Keskiviikkona 17:05:52
meet sitten vestareille 2026 tai 2027 tai 2028.
M4ss3 m/
Keskiviikkona 20:34:38
rosberg: meet sitten vestareille 2026 tai 2027 tai 2028.

Ei se oo sama asia. Olin vikalla "aidolla" bodomin keikalla niin olisi ollut kiva olla ekallakin tällä uudella kokoonpanolla.
jou
Doomipappa
Torstaina 08:15:04
Kirk Hammet laittanut Alexi signaturen huutokauppaan.
https://www.juliensauctions.com/en/ … guitar-black-with-yellow-pinstripes
gemisti
Torstaina 10:11:12
Doomipappa: Kirk Hammet laittanut Alexi signaturen huutokauppaan.
https://www.juliensauctions.com/en/ … guitar-black-with-yellow-pinstripes

Siinä on kyllä taikahiekkaa rattaissa tuossa yksilössä
she sounds like a bag of cats Purple Reckoning
Otustelija
Torstaina 11:45:20

Ai että tätä kuolleilla rahastamista :D

En tiedä mitään Elbannan soitosta, mutta on niin vastenmielisen oloinen koko tyyppi.
rosberg
Torstaina 16:30:20
M4ss3 m/: Ei se oo sama asia. Olin vikalla "aidolla" bodomin keikalla niin olisi ollut kiva olla ekallakin tällä uudella kokoonpanolla.

Mä olen nähnyt Bodomit Kuoppalan, Latvalan, Antti Wirmanin, Taneli "best in black" Freyburgin ja Tapio Sintosen ollessa kakkoskepissä, mutta en keksi miten se olisi sama asia nähdä Sami Sähköbanaanin viuhtoessa?
Welho-77
Torstaina 17:05:19
rosberg: Mä olen nähnyt Bodomit Kuoppalan, Latvalan, Antti Wirmanin, Taneli "best in black" Freyburgin ja Tapio Sintosen ollessa kakkoskepissä, mutta en keksi miten se olisi sama asia nähdä Sami Sähköbanaanin viuhtoessa?

Koska ko.tapio on soittanut? Noilla muilla oon itsekin nähnyt ja olisin ehdottomasti ton tavastian keikankin nähdä.
Long live the King of Mercy.
Tympee Huttunen
Torstaina 17:34:10 (muokattu torstaina 17:56:36)
Näin Bodomin Köyliön Lallintalolla muistaakseni 1999. Taisi olla heidän vuosituhannen vika keikka. Dunlopin mustan kolmosen poimin lattialta. Shot in the Dark tuli coverina. Humala oli kova. Laiho soitti sooloa hiljalleen kaatuessa selälleen ja roudarit nosti hymyilevän muusikon pystyyn. En tiedä moniko tajusi Spinal Tap-viittauksen. Good times.
Henri Henri Olavi
Torstaina 17:48:11
Mä näin Bodomin ekan keikan. Odotin kuitenkin illan pääesiintyjää, joten menii keikkka aika huti.
Works of art make rules; rules do not make works of art. -Claude Debussy
rosberg
Torstaina 18:01:17
Welho-77: Koska ko.tapio on soittanut? Noilla muilla oon itsekin nähnyt ja olisin ehdottomasti ton tavastian keikankin nähdä.

Yhden näistä sankareista häissä.
Merkittävä Manageri
Perjantaina 00:25:12
Otustelija: Ai että tätä kuolleilla rahastamista :D

En tiedä mitään Elbannan soitosta, mutta on niin vastenmielisen oloinen koko tyyppi.

Mikäs Elbannassa on vikana? Onko kitaristin asenne vai mikä?
Dundee
Perjantaina 10:19:57
Eipä tuohon olisi keulille löytynyt tästä maasta tällä hetkellä parempaakaan paikkaajaa. Joku arvo pitää antaa nokkamiehen karismallekin ja mieluummin kuuntelen nuo Bodomversioinnit jonkun sellaisen tyylillä joka ei ole ihan täysi jäljitelmä Laihon tyylistä, mutta istuu silti itse musaan.

On totta, että Petri olisi tyylillisesti lähempänä, mutta Warmenin keikkojen perusteella Petriltä puuttuu se tietty tähtipöly ja karisma, jota Elbanna sitten taas omaa. Syy varmaan enemmän tai vähemmän Petrin suht eleettömässä esiintymisessä ja vähäisissä spiikeissä, mikä nyt ei sinänsä väärin ja menen kyllä silti kymmenen kertaa kymmenestä katsomaan Warmenia Lost Societyn sijaan, joten musiikkihan on lopulta kuitenkin ykkönen kun keikalle menen, mutta omasta mielestäni Laihon paikkaajavalinta meni niin nappiin kun se nyt voi tässä tilanteessa mennä.

Lipun myyntihän sen kertoo, että tilausta kyseiselle aktille on ja ihmiset, minä mukaanlukien, haluavat päästä kuulemaan Bodomia edelleen livenä. Sitä haavaa ovat toistaiseksi hoitaneet satunnaiset cover-tribuutit ja Warmenin keikat, joten enemmän kuin mielelläni otan niin täyden kattauksen kuin vielä on mahdollista. Laihoakaan kun ei nyt vain mitenkään saada enää takaisin ja mielestäni Bodomin porukat ovat vaalineet bändin perintöä mielestäni varsin tyylikkäästi ja ovat siihen täysin oikeutettuja. Parempi näin, kuin että homma pyörisi joidenkin täysin irrallisten Children of Bodom-experience porukoiden käsissä.
"Kitarat ovat perkeleen kalliita ja meluisia instrumentteja."
Otustelija
Perjantaina 11:04:29 (muokattu perjantaina 11:04:46)

Merkittävä Manageri: Mikäs Elbannassa on vikana? Onko kitaristin asenne vai mikä?

En tiedä olenko ikinä kuullut sen soittoa. Varmaan osaa sen ihan hyvin.

Lähinnä Facebookia selaillessa sen Rockway mainokset vain vituttivat. Ei sen kummempaa. Vähän niinkuin jonkun tuotteen mainostus telkkarissa, minkä vuoksi pitää vaihtaa kanavaa tai ainakin laittaa vola mutelle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)