L.H Eilen 09:49:08 | |
|---|
Perjantain lisäkeikalle tuli otettua lippu, vaikka Elbanna ennakkoon hirvittääkin. Jännä nähdä montako lisäkeikkaa tulee. |
haunted Eilen 12:09:27 | |
|---|
L.H: Perjantain lisäkeikalle tuli otettua lippu, vaikka Elbanna ennakkoon hirvittääkin. Jännä nähdä montako lisäkeikkaa tulee. Joo, tulee soolot samalla lailla kun levyillä :D Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Kesävestaria pukkaa. PanterA-hengessä vaikkei kaikki ookaan hengissä. El Banan eli sähköbansku vetää ihan ok, mutta isot kengät täytettävinä. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
rakula Eilen 14:16:44 | |
|---|
Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
rosberg Eilen 14:46:53 | |
|---|
Mä näin ne tosi monta kertaa vuosien 1998-12.12.2019 välillä. Vaihtelevuudesta ehkä rummut kuitenkin ekana tulisi mieleen (temmot biisien sisällä). Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
M4ss3 m/ Eilen 15:28:08 | |
|---|
Eipä tullut lippua käteen edes tunnin jonottamisella. Ehkä tuonne saa jonkun peruutuspaikan. jou |
rosberg Eilen 17:05:52 | |
|---|
meet sitten vestareille 2026 tai 2027 tai 2028. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |
M4ss3 m/ Eilen 20:34:38 | |
|---|
rosberg: meet sitten vestareille 2026 tai 2027 tai 2028. Ei se oo sama asia. Olin vikalla "aidolla" bodomin keikalla niin olisi ollut kiva olla ekallakin tällä uudella kokoonpanolla. jou |