Aihe: Äänityshommien alkuun -ketju, aloittelijakysymykset tänne
1 2 3 4 5245 246 247 248 249
Canukki
Tiistaina 21:58:47
Henri Henri Olavi: Se riippu tosiaan sun rumpukoneesta. Saako siitä jotain kautta yksittäiset raidat ulos?mulla ei oo vielä mitään. Suunnittelen vasta. Mikä kone olis sellainen jolla onnistuu?
wavelength
Tiistaina 22:20:40

Canukki: mulla ei oo vielä mitään. Suunnittelen vasta. Mikä kone olis sellainen jolla onnistuu?

Esim. Behringer RD-8 ja RD-9.
Kummaa musiikkia: https://linktr.ee/carppine
Antti1
Tiistaina 22:23:46
Ei nyt ihan osu aiheeseen, mutta monet ovat aikojen saatossa kyselleen miten tietokoneella saisi editoitua vaikka rumpujen stereoraidasta rumpujen balanssia. Yksi vaihtoehto on Acon Digital Remix:Drums. Toimii tietenkin vaihtelevalla tuurilla, lähinnä lähtömateriaalista riippuen, mutta toimiessaan on yllättävänkin hyvä.
Canukki
Keskiviikkona 00:29:15
Kiitos vastauksista
Henri Henri Olavi
Keskiviikkona 08:42:47
Antti1: Ei nyt ihan osu aiheeseen, mutta monet ovat aikojen saatossa kyselleen miten tietokoneella saisi editoitua vaikka rumpujen stereoraidasta rumpujen balanssia. Yksi vaihtoehto on Acon Digital Remix:Drums. Toimii tietenkin vaihtelevalla tuurilla, lähinnä lähtömateriaalista riippuen, mutta toimiessaan on yllättävänkin hyvä.

Acon tekee hyvää kamaa. Tuota mainitsemaasi mulla ei ole, mutta de:bleed on mielestäni erinomainen.
olen erilainen nuori, ikäni puolesta, jostain skeittilaudan ja rollaattorin välistä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5245 246 247 248 249
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)