Aihe: sakke kuosmanen
1 2
Tympee Huttunen
19.07.2004 17:58:40
Hyvä laulaja ja hieno tyyppi. Oli laulamassa mummoni hautajaisissa aikoinaan.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
Leikari
20.07.2004 00:35:35
"sävelradiot" soittavat muutenkin kaikkea levy-yhtiöiden myyntimiesten tyrkyttämää p..aa. Kuosmanen - savon suuri poika, jonka pitää olla "hauska" kun muutkin "isot pojat" ovat - maailman huonoin levyttänyt laulaja taneli mäkelän ja vesku loirin lisäki. Kuosmanen on yhtä varma taloustietäjä kuin taksikuskit: siis - kun basisti päättää pistää sijoittaa IT-alalle ei ollut kuin muutama kuukausi romahdukseen (luin ennusmerkkejä oikein ja möin sonera -osakkeeni silloin). Odotamme seuraa kuosmasen viisasta lausetta.

Ja vielä kerran: miten voi olla jätkä niin huono laulaja ja ihmiset siitä tykätä ??
jPekka
20.07.2004 12:07:18

Valitettavasti enemmistö muistaa Kuosmasen sävelradiosta tai sliippareista/lenkkareista. Äijä on tehnyt paljon hienoa musaa matkan varrella. Onpa vuoden jazz-artistin tittelikin plakkarissa :)

No, tuo jazz ei nosta kenenkään arvoa minun silmissäni 8-)

Mutta harva tähän säikeeseen kirjoittaneista lienee kuullut miehen kahta ensimmäistä soololevyä 80-luvun puolivälistä? Ovat nimittäin edelleenkin komean kuuloista tavaraa. Tai kakkosella tuli mukaan liikaa sitä jatsia, mutta sillä on sentään aivan mielettömän hieno klassikko "On Jesenin kaupungissa".

Näistä myöhemmistä iskelmällisemmistä pläjäyksistä en minäkään erityisemmin perusta.
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
jONi_Cacmac
20.07.2004 17:14:14
Mutta harva tähän säikeeseen kirjoittaneista lienee kuullut miehen kahta ensimmäistä soololevyä 80-luvun puolivälistä? Ovat nimittäin edelleenkin komean kuuloista tavaraa. Tai kakkosella tuli mukaan liikaa sitä jatsia, mutta sillä on sentään aivan mielettömän hieno klassikko "On Jesenin kaupungissa".

Ha-haa, minäpä olen! Omistan Masters-nimisen kiekon jolta löytyy mm. tuo Jesenin Kaupungissa. En kyllä tiedä onko kyseessä nyt tuo kakkoslätty vai jonkinlainen kokoelmantynkä miehen ensilevyistä. Jälleen tosin biisien tekijäpuolta katsoessaan löytää aika tuttuja, jopa koviakin nimiä joukosta. Ehkä hyvyys johtuukin siis siitä, mutta osa biiseistä on kyllä minullekin mieleen!

Ja laulaahan sakke ei juurikaan osaa, mutta ei osaa juicekaan, vaikka onkin (ainakin minun mielestäni) saanut paljon hyvää aikaan. edelleen kehotan kääntymään tuon aikaisemmin mainitsemani dueton pariin.

AARRRRGGGHHHHH!!!

Anteeksi, menikö sinulla peruna väärään kurkkuun?
"Kylmän kaataminen rikkoo kuuman astian" -T.Liimatta
jPekka
21.07.2004 01:02:50

Ha-haa, minäpä olen! Omistan Masters-nimisen kiekon jolta löytyy mm. tuo Jesenin Kaupungissa. En kyllä tiedä onko kyseessä nyt tuo kakkoslätty vai jonkinlainen kokoelmantynkä miehen ensilevyistä.

Kokoelmantynkä. Esikoislevyn nimi oli "Sakari Kuosmanen" ja kakkoslevyn "Ihana elämä".

Itse asiassa minuun tuo Kuosmasen laulutyyli on aina uponnut - ainakin silloin jos biisimateriaali on ollut tasokasta. Eikä mies ole ihan turha kitaristikaan - hänhän hoiti kitaristin tonttia Juicen Grand Slamissa jossakin Jari Yliahon ja Puntti Valtosen välillä.
"Minne tahansa menetkin, siellähän olet."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)