Nelisormimangusti 21.05.2025 21:10:48 (muokattu 21.05.2025 21:11:16) | |
---|
Zed: YUP - Huonot uutiset. Sen naisvokalistin kotikutoinen, korvia poraava mäjästys on parhautta. Onhan tuosta toki Minä olen myyrä -EP:llä naisvokalistiton versio sellaista kaipaavalle, jonka jälkeen ekaa kertaa kuultu pitkäsoiton versio olikin sarjaa "aiheutti spontaanin repeämisen". Saattoi olla nopeampikin tuo EP-versio. https://muusikoiden.net/beta.php |
Zed 21.05.2025 22:05:04 | |
---|
Nelisormimangusti: on parhautta. Onhan tuosta toki Minä olen myyrä -EP:llä naisvokalistiton versio sellaista kaipaavalle, jonka jälkeen ekaa kertaa kuultu pitkäsoiton versio olikin sarjaa "aiheutti spontaanin repeämisen". Saattoi olla nopeampikin tuo EP-versio. Joo, pitikin mainita että albumiversio. EP-version sovitus on instrumentaatioltaan muutenkin pelkistetympi. "Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" | "Ajatukseni ulottuu vain seuraavaan liitoskohtaan" |
Lennu 22.05.2025 09:54:38 | |
---|
Mua nauratti ensin ajatus, että Jarkko Martikaiseen olisi viitattu naisvokalistina |
Epämuusikko 12.06.2025 22:07:14 | |
---|
se sen Måneskinin nokkaukon joku Baby I'm Too Far Gone jotain fix me -renkutus, joka ei itsessään ole älyttömän huono biisi, mutta miten vitussa se voi soida joka kanavalla koko ajan? + tykkään Måneskinin biiseistä enemmän kuin tuosta, enkä niistäkään aivan silmät selällään välitä, mutta niitä ei radio ehtiny pilata yhtä äkkiä kuin tuota hötkyjyystöä. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Dwellyn 23.06.2025 19:44:14 | |
---|
"Pidä huolta" Ehdoton pohjanoteeraus joka suhteessa. Sanat lapselliset kuin jonkun teini-ikäisen tuotantoa. Kuulemma Pave Maijasen sävellys, mutta vaikea tuossa on mitään sävellyksen osuutta havaita. Koko biisi ihmeellistä agressiivistä junttausta. Radio menee kiinni ensimmäisistä rummunlyönneistä. |
Zed 04.08.2025 15:34:23 (muokattu 04.08.2025 17:06:00) | |
---|
Vesterinen yhtyeineen - Kohti sydänpeltoja. Minua häiritsee laulusolistin - olettaakseni juuri Vesterinenin - ääniväri ja fraseeraus. Köyhän miehen ilkka-alankoillen, pitkiä löysiä kaaria pudotellen: "Einemeillemmitään-WÖEEEEH". Ongelma alleviivautui Elämäni biisi -ohjelmassa versioidussa YUP:n kappaleessa Yövieraat, jonka rytmikkäämpää ja tökkivämpää ilmaisua vaativassa yhteydessä tämä veltto, katkeamaton glissando-wöllötys kuulosti laiskanpulskeudessaan oikein erinomaisen kauhealta. "Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" | "Ajatukseni ulottuu vain seuraavaan liitoskohtaan" |
Dzekoo 04.08.2025 17:35:59 | |
---|
Lasse Mårtenson-Miltä meno maistuu? Ihan kuraa.. |
Lennu 05.08.2025 17:29:40 | |
---|
Zed: Vesterinen yhtyeineen - Kohti sydänpeltoja. Minua häiritsee laulusolistin - olettaakseni juuri Vesterinenin - ääniväri ja fraseeraus. Köyhän miehen ilkka-alankoillen, pitkiä löysiä kaaria pudotellen: "Einemeillemmitään-WÖEEEEH". Ongelma alleviivautui Elämäni biisi -ohjelmassa versioidussa YUP:n kappaleessa Yövieraat, jonka rytmikkäämpää ja tökkivämpää ilmaisua vaativassa yhteydessä tämä veltto, katkeamaton glissando-wöllötys kuulosti laiskanpulskeudessaan oikein erinomaisen kauhealta. Mä en edes tiedä, onko se oikeasti kovin suosittu yhtye? Se niiden versio Villihevosista oli hyvä ja luulen, että se kantaa vieläkin. Aika joutavaa noin muuten, vähän lallattelua. Okei, EI MUN MUSAA |
Dzekoo 05.08.2025 17:44:17 | |
---|
Mites Pikku G:n Räjähdysvaara? Lasten musiikkia :D |
McNulty 05.08.2025 18:36:26 | |
---|
Jos radiosta tulee Volbeatia, niin vaihdan kanavaa. En vaan diggaile. Suuri osa Rammsteinista valuu samaan osastoon. Ovat niin puhkisoitettuja, mitäänsanomattomia "mukamas rankkoja" renkutuksia, että kuuntelen mielelläni jotain ihan muuta. Emmä kaupasta paniikissa ulos juokse, mikäli nämä Radio Rockin tai Cityn soittolistat pyörivät, mutta jos saan valita niin jätän kuuntelematta. moving in stereo |
Alfons Åberg 06.08.2025 09:30:40 | |
---|
McNulty: Jos radiosta tulee Volbeatia, niin vaihdan kanavaa. En vaan diggaile. Suuri osa Rammsteinista valuu samaan osastoon. Ovat niin puhkisoitettuja, mitäänsanomattomia "mukamas rankkoja" renkutuksia, että kuuntelen mielelläni jotain ihan muuta. Emmä kaupasta paniikissa ulos juokse, mikäli nämä Radio Rockin tai Cityn soittolistat pyörivät, mutta jos saan valita niin jätän kuuntelematta. Ota plussaa. Mulla samaan kategoriaan menee tämä kasarin pilipali-hardrock Twisted Sister, Quiet Riot yms. Vessajono: "No siis yheksän kertaa kymmenestähän kyse on jostain omia pieruja haistelevasta jazz- tai taidemusaelitismistä tai sit jostain vessassa korvalappustereoilla äänitetystä 90-luvun norjasuhinasta." |
artope 06.08.2025 15:14:18 | |
---|
Verotoimiston jonomusiikki... "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
Yallup 06.08.2025 19:41:09 | |
---|
Ozzy Orbourne - Dreamer. Ei jaksa koko kappaletta, lauluäänikin raastaa korvia "Tosta se taitaa lähteä.." |
Dzekoo 07.08.2025 19:13:26 | |
---|
Salkkarin Illin laulu Punaista on kyl kans surkee esitys.. |
Prophet 08.08.2025 09:47:17 | |
---|
|
Ultra Bra on aina ollut melko sietämätöntä kuunneltavaa, mutta taannoisessa Radio Suomen kissateemaillassa soitettu Pikku kissa kyl aiheutti radion sulkemisen kesken biisin. Hei, pikku kissa Olet ahne ja typerä tyttö Enkä minä sinusta paljon jälkeen jää "Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko |
mpekkanen 12.08.2025 16:34:40 | |
---|
Danko: Ultra Bra on aina ollut melko sietämätöntä kuunneltavaa, mutta taannoisessa Radio Suomen kissateemaillassa soitettu Pikku kissa kyl aiheutti radion sulkemisen kesken biisin. Katsoin pari päivää sitten tv2 Ultra Bran keikan Ruisrockista, kun en ollut koskaan bändiä livenä nähnyt. Jostain radion yksittäisistä biiseistä oli kappaleet menneet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, enkä ollut oikein kuunnellut mitä niissä lauletaan. Nyt tuolla keikalla laitoin sanoituksia ensikertaa merkille ja hämmästyin kuinka tyhjänpäiväisiä ne olivat. Kappaleet kuten Hauki, Heppa tai Pärnu esim biisin nimi kertoo jo kaiken oleelisen tekstin sisällöstä. Kun keikka eteni, niin oma ärtymys vaan kasvoi noille huonoille sanoituksille. Jos bändi ei enää esiinny, niin ihan kauhea ikävä ei kyllä jäänyt... |
Epämuusikko 12.08.2025 17:36:01 (muokattu 12.08.2025 17:36:15) | |
---|
Ultra Bra oli aikanaan hemmetin kova, mutta kieltämättä osa teksteistä on semisti haaleaa vettä. Sama vika Egotripissä, olen tästä avautunut aiemminkin. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Nelisormimangusti 12.08.2025 19:43:59 | |
---|
Epämuusikko: Ultra Bra oli aikanaan hemmetin kova, mutta kieltämättä osa teksteistä on semisti haaleaa vettä.
Se oli kova Vanajanlinnassa SDNL:n liittojuhlilla esittäessään nimellä Kerkko Koskinen Ensemble poliittisten laulujen kilpailun voittaneen kappaleensa "Ampukaa komissaarit", mutta alamäki alkoikin nopeasti ja oli jyrkkä. https://muusikoiden.net/beta.php |
Dzekoo 13.08.2025 14:36:38 | |
---|
mpekkanen: Katsoin pari päivää sitten tv2 Ultra Bran keikan Ruisrockista, kun en ollut koskaan bändiä livenä nähnyt. Jostain radion yksittäisistä biiseistä oli kappaleet menneet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, enkä ollut oikein kuunnellut mitä niissä lauletaan. Nyt tuolla keikalla laitoin sanoituksia ensikertaa merkille ja hämmästyin kuinka tyhjänpäiväisiä ne olivat. Kappaleet kuten Hauki, Heppa tai Pärnu esim biisin nimi kertoo jo kaiken oleelisen tekstin sisällöstä. Kun keikka eteni, niin oma ärtymys vaan kasvoi noille huonoille sanoituksille. Jos bändi ei enää esiinny, niin ihan kauhea ikävä ei kyllä jäänyt... Joo mä en kans tykkää yhtään Ultra Brasta..se mikä Kirjoituksia on aika rasittava biisi! |