Zed: YUP - Huonot uutiset. Sen naisvokalistin kotikutoinen, korvia poraava mäjästys on parhautta. Onhan tuosta toki Minä olen myyrä -EP:llä naisvokalistiton versio sellaista kaipaavalle, jonka jälkeen ekaa kertaa kuultu pitkäsoiton versio olikin sarjaa "aiheutti spontaanin repeämisen". Saattoi olla nopeampikin tuo EP-versio. https://muusikoiden.net/beta.php |
Nelisormimangusti: on parhautta. Onhan tuosta toki Minä olen myyrä -EP:llä naisvokalistiton versio sellaista kaipaavalle, jonka jälkeen ekaa kertaa kuultu pitkäsoiton versio olikin sarjaa "aiheutti spontaanin repeämisen". Saattoi olla nopeampikin tuo EP-versio. Joo, pitikin mainita että albumiversio. EP-version sovitus on instrumentaatioltaan muutenkin pelkistetympi. "Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" | "Ajatukseni ulottuu vain seuraavaan liitoskohtaan" |
se sen Måneskinin nokkaukon joku Baby I'm Too Far Gone jotain fix me -renkutus, joka ei itsessään ole älyttömän huono biisi, mutta miten vitussa se voi soida joka kanavalla koko ajan? + tykkään Måneskinin biiseistä enemmän kuin tuosta, enkä niistäkään aivan silmät selällään välitä, mutta niitä ei radio ehtiny pilata yhtä äkkiä kuin tuota hötkyjyystöä. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |