Aihe: Joskus nähdyn soittimen testaaminen uudestaan?
1
ituvirtanen
20.10.2018 22:58:08

Olen nähnyt Suomessa useamman kiinnostavan instrumentin tässä vuosien kuluessa. Samoin olen miettinyt pitkään, olisiko mitenkään mahdollista päästä kokeilemaan jotain niistä herkuista, joista on ollut joskus pakko valita vain yksi tai ei sitä yhtäkään. Onko mitään ideaa järjestää yhteisiä tai yksityisiä tapaamisia instrumenttien kanssa? Vuosittain, puolivuosittain?

BYO-tyyppinen (bring your own) kohtaaminen voisi olla kiintoisa tapa oppia tuntemaan paitsi kollegoita, myös erilaisia instrumentteja. Jos tällainen jo on olemassa, kertokaa, mistä kutsun saa?

Listaan tähän pari lyhyttä kohtaamista, jotka olisi mukava nähdä vielä kerran:

- Pensa-Suhr, oli joskus vuosisata sitten President Musicissa
- Wal, nauhaton nelonen, mahonginruskea, kannen reunassa vaalea täplä, Kitarahuollossa
- Modulus Graphite Bassstar, musta nauhaton nelonen, Pressassa
- Neuser Clawhammer, "pianokoskettimilla", ehkä Kitarapajassa? (viime vuonna yksi oli Ruotsissa myynnissä)
jPekka
22.10.2018 14:00:52

ituvirtanen: - Wal, nauhaton nelonen, mahonginruskea, kannen reunassa vaalea täplä, Kitarahuollossa

Tämä kuulosta samalta soittimelta jonka muistan pyörineen useammassakin liikkeessä joskus ysärin alkupuolella (?) ja jota niissä kokeilin "voi kun olis tähän varaa" -pohjalta... paitsi että se muistamani oli viisikielinen.
"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
elmigu3lo
22.10.2018 15:51:37
Bring your own instrument -idean miitti kuulostaisi kyllä oikeinkin hyvältä idealta. Ei ole ainakaan omiin korviin kantautunut tällaisia järjestettävän. Olisi hauska tutustua muihinkin kamarunkkareihin.
Kaikista maailman taudeista minulle lankesi basismi
Keny
03.11.2018 13:24:58
Täällä hallussa Musta nauhaton Modulus jazzi jos sellasta meinaat.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
ituvirtanen
03.11.2018 14:29:08

Jos siinä on kullanväriset osat, sen täytyy olla sama. Noita ei voi täällä olla montaa.
ituvirtanen
04.08.2020 18:00:38

Koska muistikuvat ovat todella hämärät, tahtoisin niihin vahvistuksen. Takaisin 1990-luvun puoliväliin...

Onko kenelläkään muistikuvaa tai jopa itse soitinta: Vigier, punainen, 5-kielinen? Myyty President Musicista noin 1994? Kuvia, muistikuvia, mitään, kellään?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)