Aihe: Jorma Tommila, mies josta kaikki miehekäs on saanut alkunsa.
1 2 3
LordWinter
24.07.2025 21:10:16
dixi19: On itse asiassa aika suuri todennäköisyys, että Tommila tulee syksyn myötä olemaan yksi tunnetuimmista suomalaisnäyttelijöistä koskaan kun Sisu 2 avaa laajalla levityksellä Yhdysvalloissa ja muualla maailmassa.

Ei huonosti mieheltä, joka on kotoisin jostain Knakkilasta.
Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium
Vessajono
24.07.2025 21:55:45
LordWinter: Ei huonosti mieheltä, joka on kotoisin jostain Knakkilasta.

Eissss knakki
Hamsteri Kukkonen: Harvoin kukaan tässä maassa on näin oikeassa näin tiiviisti.
Henri Henri Olavi
24.07.2025 22:10:05
Alfons Åberg: Ja eikös Tommila ollut myös Jumalan Teatterin yksi esiintyjistä? Heittivät paskaa kriitikoiden päälle ...

Muistaakseni oli. Tuo paskan heitto tosin tapahtui vain yhdessä esityksessä Oulussa. Kaverin isä oli silloin Oulun kaupunginteatterin johtaja.
I know my own nation best. That's why I despise it the most. And I know and love my own people too, the swine. I'm a patriot. A dangerous man. -Edward Abbey
Welho-77
11.08.2025 11:38:46
Henri Henri Olavi: Muistaakseni oli. Tuo paskan heitto tosin tapahtui vain yhdessä esityksessä Oulussa. Kaverin isä oli silloin Oulun kaupunginteatterin johtaja.

oliko se oikeaa ihmisen paskaa? Olivatko itse paskoneet sen? Paljonko sitä oli? Paskassa on aika paljon bakteereja, että tuo oli periaatteessa terveydellekkin aika tyhmä temppu.
Long live the King of Mercy.
Henri Henri Olavi
11.08.2025 11:41:48
Welho-77: oliko se oikeaa ihmisen paskaa? Olivatko itse paskoneet sen? Paljonko sitä oli? Paskassa on aika paljon bakteereja, että tuo oli periaatteessa terveydellekkin aika tyhmä temppu.

Oikeaa oli. Samainen porukka sen kai paskoi kasaan, mutta siitä ei ole varmaa tietoa kenen paskaa se lopulta oli. En tiedä paljonko paskaa oli, mutta useat sitä päällensä saivat.
Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner.
Zed
11.08.2025 15:05:54 (muokattu 11.08.2025 15:07:03)

Syksyllä 2014 yritin kännissä etsiä Oulun kaupunginteatterista edes jonkinlaisia merkkejä kakkaepisodista; josko ihan pieni kuivunut nokare olisi johonkin jäänyt. En löytänyt ainakaan vielä silloin.

E: Tai en siis oikeastaan yrittänyt etsiä, sillä etsintä onnistui toimenpiteenä ihan hyvin. Sen sijaan löytäminen jäi yritykseksi.
"Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" | "Ajatukseni ulottuu vain seuraavaan liitoskohtaan"
Henri Henri Olavi
11.08.2025 15:09:39
Zed: Syksyllä 2014 yritin kännissä etsiä Oulun kaupunginteatterista edes jonkinlaisia merkkejä kakkaepisodista; josko ihan pieni kuivunut nokare olisi johonkin jäänyt. En löytänyt ainakaan vielä silloin.

E: Tai en siis oikeastaan yrittänyt etsiä, sillä etsintä onnistui toimenpiteenä ihan hyvin. Sen sijaan löytäminen jäi yritykseksi.

Ehkä siellä on käynyt siivojaa siinä välissä. Tuo paskashow tapahtui kuitenkin jo vuonna 1987.
Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner.
LordWinter
11.08.2025 16:17:52
Henri Henri Olavi: Ehkä siellä on käynyt siivojaa siinä välissä.

Kuullostaa taideteoksen turmelemiselta.
Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)