Aihe: Black Sabbath
1 2 3 4 548 49 50 51 52
PHS666
Tiistaina 10:04:26
Regalis Apertura: Eikös Iommi lupaillut Born Againin remasteria/remixausta joku aika sitten? Voi olla että nykytekniikalla saadaan sekin kuulostamaan paremmalta (no ainakin vähemmän demomaiselta kuin alkuperäinen oli)...

Ei saisi liikaa parannella saundeja, minusta ne on juuri sopivan paskat. Ja ainakin basso kuuluu kunnolla.
"Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori
kyseinen
Tiistaina 10:36:02
phiit: sentää Ozzyssa vielä biisit kulkee Wyldellä mut Panterassa oli aivan kamalaa suorittamista

Oli tosiaan aivan luokatonta, mutta tässä se taas nähdään, että toisten juttuja on vaikea soittaa.
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
JohnJ
Tiistaina 11:01:46 (muokattu tiistaina 11:03:30)
Regalis Apertura: Eiköhän tuo ollut ihan tarkoituksella "varmuuden vuoksi" tehty että yleisölle jäisi hyvä mieli(?) Ozzyn viimeisestä keikasta... Välillä näytti muuten siltä että äijä nousisi sittenkin tuolista seisomaan kun otti tukea sen näköisesti. Joutui kuitenkin toppuuttelemaan itseään loppuun asti.

Kyllä mä sen ymmärrän, ja tietty varmaan ne laulut on ainoa mitä suuri yleisö huomaa. Mutta mun pointti olikin se että Ozzyn laulun mahdollinen epävireisyys ei todellakaan ollut suurin ongelma mitä tuon tapahtuman äänituotannossa olisi pitänyt ensimmäiseksi korjata. Kun oli varattu kaksi tuntia siihen tunettamiseen niin eikö olisi voinut samalla laittaa miksaukset edes jonkinlaiseen kuosiin.

Se on kylläkin onni joillekin esiintyjille että tuo striimi oli katseltavissa vain rajoitetun ajan. Ehkä sitten tulee jossain vaiheessa ns. virallinen julkaisu jossa kaikki on miksattu kunnolla, ja vähän tunetettu Ozzyn lauluja lisää...
Metal meets the bone!
slowdive
Tiistaina 14:36:06
Enpä olisi kyllä ihan heti uskonut, ettei Ozzy ja Axl olleet tätä ennen törmänneet:

https://www.instagram.com/ozzyosbourne/p/DL0BQTBsceD/
Knobs to the southeast.
HaloOfFlies
Keskiviikkona 00:01:52

Regalis Apertura: Eiköhän tuo ollut ihan tarkoituksella "varmuuden vuoksi" tehty että yleisölle jäisi hyvä mieli(?) Ozzyn viimeisestä keikasta... Välillä näytti muuten siltä että äijä nousisi sittenkin tuolista seisomaan kun otti tukea sen näköisesti. Joutui kuitenkin toppuuttelemaan itseään loppuun asti.

Nyt kun Youtubesta katsoin Ozzyn soolosetin HD-laadulla, niin kolme ensimmäistä biisiä I Don't Know, Mr Crowley ja Suicide Solution menivät ihan hyvin. Ozzy jopa pysyi suhteellisen hyvin nuotissa. Mama I'm Coming Homen alarekisteri olikin sitten karmeaa raakkumista ja Crazy Train meni vähän sinne päin. Zakk Wylde voisi vähän vähentää noita pinch harmoniceja, nykyään tunkee niitä ihan joka väliin.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Henri Henri Olavi
Keskiviikkona 07:28:19
HaloOfFlies: Zakk Wylde voisi vähän vähentää noita pinch harmoniceja, nykyään tunkee niitä ihan joka väliin.

Todella. Ne oli passé jo 1997.
I know my own nation best. That's why I despise it the most. And I know and love my own people too, the swine. I'm a patriot. A dangerous man. -Edward Abbey
mpekkanen
Keskiviikkona 07:52:24
Mun makuun Ozzyn kanssa soittaneista kitaristeista Z. Wylde on ylivoimaisesti huonoin. Ihan tyylitajuton ja turha vinguttelija.
Rockjäbä1978
Keskiviikkona 07:53:50 (muokattu keskiviikkona 07:55:27)
Porukka täällä ihan varma että Ozzyn lauluja oli korjattu rankalla kädellä???

Itse sain kauhean viharyöpyn muualla kun tätä asiaa olen julki tuonut. Hyvä ettei haistelemaan alettu. Kuulemma loistavasti veti ja on vertailtu asioita ja kakan marjat mitään ei ole muka korjailtu.
phiit
Keskiviikkona 09:04:02
Rockjäbä1978: Porukka täällä ihan varma että Ozzyn lauluja oli korjattu rankalla kädellä???

Itse sain kauhean viharyöpyn muualla kun tätä asiaa olen julki tuonut. Hyvä ettei haistelemaan alettu. Kuulemma loistavasti veti ja on vertailtu asioita ja kakan marjat mitään ei ole muka korjailtu.

mitä väliä? Ozzy veti vitun hyvin kunto huomioon ottaen, ihan sama oliko korjailtu vai ei, tippa tuli linssiin streamia kattellessa kun tää oli ny tässä
lapio
Keskiviikkona 10:00:36

HaloOfFlies: Nyt kun Youtubesta katsoin Ozzyn soolosetin HD-laadulla, niin kolme ensimmäistä biisiä I Don't Know, Mr Crowley ja Suicide Solution menivät ihan hyvin. Ozzy jopa pysyi suhteellisen hyvin nuotissa. Mama I'm Coming Homen alarekisteri olikin sitten karmeaa raakkumista ja Crazy Train meni vähän sinne päin. Zakk Wylde voisi vähän vähentää noita pinch harmoniceja, nykyään tunkee niitä ihan joka väliin.

Tuossa Mamassa taisi tulla Ozzylle sen verran paha pala kurkkuun kuin itsellekin katsoessa, että ääni taisi olla vähän itkunsekainen. Ainakin naamasta näki, että tunteet taisivat olla aika pinnassa sama yleisön puolella.
bedlam
Keskiviikkona 10:43:51 (muokattu keskiviikkona 10:44:50)

Rockjäbä1978: Porukka täällä ihan varma että Ozzyn lauluja oli korjattu rankalla kädellä???

No ainakin War Pigsin eka säkeistö meni yleisön kuvaamissa pätkissä useamman sävelaskeleen pieleen koko matkalta ja virallisessa streamissa osui samat nuotit ihan kohdilleen, joskin väsyneesti ja hiljaa. Mutta eipä tuolla nyt loppujen lopuksi väliä. Toki jos oltaisiin annettu olla sellaisenaan niin kaikki ainakin ymmärtäisivät että miksi tämä todellakin on loppu.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
valtoi
Keskiviikkona 16:57:32
mpekkanen: Mun makuun Ozzyn kanssa soittaneista kitaristeista Z. Wylde on ylivoimaisesti huonoin. Ihan tyylitajuton ja turha vinguttelija.

Wylden kanssa tehdyt ekat 3 levyä IMO Ozzyn soolotuotannon vahvimmat kokonaisuudet. Erinomainen veto siirtyä pois siitä ummehtuneesta neo-klassisesta hard rockista jota veivasi Jake e Leen kanssa pari levyä.
mpekkanen
Keskiviikkona 17:06:03
valtoi: Wylden kanssa tehdyt ekat 3 levyä IMO Ozzyn soolotuotannon vahvimmat kokonaisuudet. Erinomainen veto siirtyä pois siitä ummehtuneesta neo-klassisesta hard rockista jota veivasi Jake e Leen kanssa pari levyä.

Kyllä minä kuuntelen ihan milloin vaan ennemmin vaikka Ultimate Sin levyn kuin yhdenkään Wylde levyn.
lapio
Keskiviikkona 19:23:43

Onhan se No more tears helposti paras Ozzy-levy. Diary of a madman sitten toisena. Nämä siis kokonaisuuden kannalta ja ehkä noilta levyiltä löytyvät myös ne kirkkaimmat tähtihetket. Muuten koko Ozzyn soolotuotantoa vaivaa omastakin mielestäni aikamoinen epätasaisuus.
bedlam
Keskiviikkona 19:30:00

Ainoat hyvät kuulemani Ozzy-biisit (soolotuotannosta siis) ovat Zakk Wylden kitaroimia. Vaikka en miehen soittotyylistä niin perustakaan.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
PHS666
Keskiviikkona 19:38:14
bedlam: Ainoat hyvät kuulemani Ozzy-biisit (soolotuotannosta siis) ovat Zakk Wylden kitaroimia. Vaikka en miehen soittotyylistä niin perustakaan.

Etkö muka ole kuullut yhtään piisiä Ozzyn kahdelta ekalta levyltä?
"Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori
Tympee Huttunen
Keskiviikkona 19:42:49
mpekkanen: Kyllä minä kuuntelen ihan milloin vaan ennemmin vaikka Ultimate Sin levyn kuin yhdenkään Wylde levyn.

Ozzyn toive oli tehdä vielä yksi kasarirock-levy. Harmi ettei sitä koskaan tullut.

Huhut sanoivat, että Jake E Leen Red Dragon Cartellin levy olisi ollut Ozzylle alunperin tehty, mutta ei taida olla totta.

Ozzyn soolot on ylipäätään huikeita, lukuunottamatta kaikkea Ozzmosiksen jälkeen.
bedlam
Keskiviikkona 20:14:24 (muokattu keskiviikkona 20:17:20)

PHS666: Etkö muka ole kuullut yhtään piisiä Ozzyn kahdelta ekalta levyltä?

Olen tietenkin, kuinka niin?
mpekkanen
Keskiviikkona 20:27:32 (muokattu keskiviikkona 20:32:50)
Ehkä olen sitten yksin mielipiteeni kanssa, mutta parasta jälkeä Ozzy on tehnyt Sabbathin kanssa ja sitten on soolotuotanto huonontunut melko tasaisesti. Soolotuotannosta Rhoadsin aika paras ja sitten Jake E Lee. Näitä Wylden aikaisia levyjä en edes jaksa kuunnella, muutamaa yksittäistä biisiä poislukien.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)