Shredator 03.07.2025 15:30:45 | |
---|
Antti90: Hyvä oli SatchVai Kultsalla ja autoki saatiin parkkiin. Taisin sieltä tuoda vaan koronan tuliaisina kun seuraavana iltana nous korkea kuume ja kurkkukipu. Nyt alkaa oireet ehkä vähän jo helpottamaan. Voishan näitä hellepäiviä muutenkin viettää. Oli vähän huonoon aikaan kun Tuska samalla. Olis voinut muuten harkita, kun Satrianikin on vielä näkemättä. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Antti90: Hyvä oli SatchVai Kultsalla ja autoki saatiin parkkiin. Taisin sieltä tuoda vaan koronan tuliaisina kun seuraavana iltana nous korkea kuume ja kurkkukipu. Nyt alkaa oireet ehkä vähän jo helpottamaan. Voishan näitä hellepäiviä muutenkin viettää. Paska homma toi korona. Oon iteki saanut covidin Sirppiliiterissä. Mutta hieno juttu että auton sait parkkeerattua. Höhö. "There's plenty good money to be made;
Supplying the army with the tools of the trade." |
rheinone 03.07.2025 15:48:46 | |
---|
Andy Six: Näin Perkoilan jollain festareilla 40 vuotta sitten. Mieleen jäi juuri tuo vaivattoman näköinen, välillä varsin kiivastempoinenkin fingerstyle-komppaus. Juippi & Juippi teki viime vuonna ahkerasti keikkaa ainakin pääkaupunkiseudulla. Multa jäi näkemättä, mutta albumia oon kuunnellut suht ahkerasti. Suosittelen. "There's plenty good money to be made;
McNulty 03.07.2025 15:58:42 | |
---|
Antti90: Oli Thorn! Aika maltilla oli hänen sähköskeba miksattu komppien osalta, mut sai useamman soolotontin kyllä setissä ja kovasti tiputteli menemään. Hyvä pelimonni. Todella kova kepittäjä. Tyylitajuinen, teknisesti taitava... diggailen miehen laitedemoista. moving in stereo |
Antti90 03.07.2025 18:17:22 | |
---|
Shredator: Oli vähän huonoon aikaan kun Tuska samalla. Olis voinut muuten harkita, kun Satrianikin on vielä näkemättä. Joo, mut oli tupa täynnä Kultsalla kuiteski. Keski-ikä yleisössä oli varmaan joku 50 ja naisia ehkä yks kolmestakymmenestä :D mut eihän se menoa haitannu. Pitäs kyl iteki pitkästä aikaa ottaa asiakseen tulla Tuskaan, oon aina keksiny jonku tekosyyn tässä muutamana viime vuotena. Mikä oli paras veto? "Never give up." |
Antti90 03.07.2025 18:20:27 | |
---|
McNulty: Todella kova kepittäjä. Tyylitajuinen, teknisesti taitava... diggailen miehen laitedemoista. Joo. Iteki oon jonkin verran noita laitedemoja vilkuillu ja jokseenki tietoinen ollu soiton tasosta, mut kyl se aina ilahduttaa kun joku onnistuu livenä ja vetää hienosti - solisteista nyt puhumattakaan. Rumpali Kenny Aronoff oli kyl hitommoi kans, pitkä CV kaverilla. "Never give up." |
Antti90 03.07.2025 18:25:39 | |
---|
"Never give up." |
rheinone 05.07.2025 18:18:36 (muokattu 07.07.2025 13:09:55) | |
---|
Postattu ennen keikkaa: Mahtaa jo Ozzylla housumpuntti tutista Birminghamissä? E. https://www.facebook.com/share/v/153jSZr7hqc/ Postattu livestriimin katsomisen jälkeen: Ee. Hyvinhän se meni, varsinkin Ozzyn osalta. Postattu yleisövideoiden katsomisen jälkeen: Eee. ...paitsi nyt vasta hiffasin, että striimiin oli Ozzyn laulu autotunetettu. Hö. "There's plenty good money to be made;
rheinone 07.07.2025 13:23:11 | |
---|
Täytyy sanoa, että Black Sabbath on ollut mulle kaikkien aikojen suurimpia innoittajia Gene Vincentin, AC/DC:n ja Albert Collinsin ohella. Hienoa, että orkkiskokoonpano pisti uransa pakettiin noin komeasti ja vielä omassa kotikaupungissaan. Jättipropsit Bill Wardille, joka on kärsinyt sydän- ja olkapääongelmistaan viimeiset 15 vuotta. Lauantaina Ozzy veteli vokaalit ihan reisille, mutta onneksi livestriimiin homma oli autotunetettu täysin siedettäväksi. Näin saman kokoonpanon 1999 Helsingissä. Veto oli silloin uskomattoman kova. Sellaisena haluan muistaa Sabbathin! "There's plenty good money to be made;
hemmo 09.07.2025 12:44:56 | |
---|
Jos Soul-o-stomp kopiosäröpedaali toimii hyvin yksinään (virtalähteeseen liitettynä), mutta muiden pedaalien kanssa on iha hirveet häiriöpörinät, niin missä vika? Aiemmin on pelannut ok. Vika on tullut varastoidessa. Mä olen tässä vähän... funtsaillu |
vvaltsu 09.07.2025 20:40:26 | |
---|
|
McNulty 10.07.2025 00:09:36 | |
---|
hemmo: Jos Soul-o-stomp kopiosäröpedaali toimii hyvin yksinään (virtalähteeseen liitettynä), mutta muiden pedaalien kanssa on iha hirveet häiriöpörinät, niin missä vika? Aiemmin on pelannut ok. Vika on tullut varastoidessa. Virtalähteessä. Pitäisi tietää hieman enemmän, että onko jollain daisy chain -kikkareella kiinni, onko virtalähteessä aidosti eristetyt lähdöt, onko pedaalissa mahdollisesti jotain trankkuhommia jotka voisi biasoitua lämpimällä sen verran pieleen, että aiheuttaa hurinoita joita sitten laudassa bufferoidaan ja vahvistellaan entisestään... moving in stereo |
McNulty 10.07.2025 00:11:39 | |
---|
moving in stereo |
Joees 11.07.2025 18:05:52 | |
---|
Torilla ES-339 vuodelta 2009, hintapyynti 2995e. Tsiisus foking kraist. Onkohan hinnassa reiluhkosti pyyntiä vai meneekö ne muka noissa hinnoissa nykyään? Oman 2007 tehdyn ostin alle kahteen tonttuun uutena. Toki en omaani myymässä ole, kunhan ihmettelen. Tuo oma 339 on myös miellyttävästi kulahtanut, sitä on nimittäin soitettu ihan kiitettävästi. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Kivijalka 11.07.2025 18:49:54 (muokattu 11.07.2025 18:51:16) | |
---|
Joees: Torilla ES-339 vuodelta 2009, hintapyynti 2995e. Tsiisus foking kraist. Onkohan hinnassa reiluhkosti pyyntiä vai meneekö ne muka noissa hinnoissa nykyään? Oman 2007 tehdyn ostin alle kahteen tonttuun uutena. Toki en omaani myymässä ole, kunhan ihmettelen. Tuo oma 339 on myös miellyttävästi kulahtanut, sitä on nimittäin soitettu ihan kiitettävästi. Uusi näyttäisi olevan samoissa hinnoissa, tai pari sataa alle riippuen väristä. Mutta toki muinaisena vuonna -09 kaikki oli parempaa ja puussa tuplasti harmonisia kerrannaisia. Itse ostelen melkein kaiken uutena kaupasta nykyään kun käytettyjen hinnat ovat tehneet sillä tavalla tyhmästi että muuttuneet uutta tavaraa kalliimmaksi. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Andy Six 11.07.2025 19:32:08 | |
---|
Joees: Torilla ES-339 vuodelta 2009, hintapyynti 2995e. Tsiisus foking kraist. Onkohan hinnassa reiluhkosti pyyntiä vai meneekö ne muka noissa hinnoissa nykyään? Oman 2007 tehdyn ostin alle kahteen tonttuun uutena. Toki en omaani myymässä ole, kunhan ihmettelen. Tuo oma 339 on myös miellyttävästi kulahtanut, sitä on nimittäin soitettu ihan kiitettävästi. 2011 olivat Gibsonit halpoja, kun dollari romahti. Tonni putosi Les Paulin hinnasta. |
Joees 11.07.2025 19:43:55 | |
---|
Kivijalka: Uusi näyttäisi olevan samoissa hinnoissa, tai pari sataa alle riippuen väristä. Mutta toki muinaisena vuonna -09 kaikki oli parempaa ja puussa tuplasti harmonisia kerrannaisia. Itse ostelen melkein kaiken uutena kaupasta nykyään kun käytettyjen hinnat ovat tehneet sillä tavalla tyhmästi että muuttuneet uutta tavaraa kalliimmaksi. Jokuhan on sanonut että ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Itse en kyllä täysin allekirjoita. Porukka näkee vaan pyyntihinnat mutta todellinen kauppahinta jää usein vain ostajan ja myyjän tietoon. Helposti sit tulee kuvitelma että roju liikkuu isommalla hinnalla. Ja toki ihmiset seuraa toisiaan, jos joku tekee niin sit tekee toinenkin. Jossain määrinhän nuo vanhat 339:t poikkeaa speksien osalta uudemmista, kelle se sitten merkkaa on jo toinen juttu. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Kivijalka 11.07.2025 20:06:48 | |
---|
Joees: mutta todellinen kauppahinta jää usein vain ostajan ja myyjän tietoon. Näinhän se on. Toisaalta mieluummin itse lyön enemmän rahaa tiskiin ihan vain välttääkseni tilanteen jossa joudun maanittelemaan todellisuudesta vieraantunutta Ykää myymään tavaraansa edes etäisesti käytetyn hintatasoa vastaavalla summalla. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
gotthard 11.07.2025 20:31:25 (muokattu 11.07.2025 22:04:00) | |
---|
Ajattelin tilata Kiinasta kitaran. Ihan vaan mielenkiinnosta. Les Paulin näköisen soittimen joka näyttää hyvältä kuvissa. Siinä ei myyntikuivien mukaan lue GIBSON. Oletteko muut tilanneet? Onko mitä mahdollisesti odotettavissa tullikohtelun suhteen? Maksaahan se 340eur eli tullit ja alvit peritään mutta onko tullut muuta jurputusta? Unelmia ja toimistohommia |
McNulty 11.07.2025 23:19:22 | |
---|
gotthard: Ajattelin tilata Kiinasta kitaran. Ihan vaan mielenkiinnosta. Les Paulin näköisen soittimen joka näyttää hyvältä kuvissa. Siinä ei myyntikuivien mukaan lue GIBSON. Oletteko muut tilanneet? Onko mitä mahdollisesti odotettavissa tullikohtelun suhteen? Maksaahan se 340eur eli tullit ja alvit peritään mutta onko tullut muuta jurputusta? Tietämättä sen tarkemmin... voi olla soittokelpoinen peli, voi olla ihan onneton rimpula. Todennäköisesti jos on apinoitu Gibsonia niin lapaan on heidän logonsa lopulta laitettu vaikkei myyntikuvissa niitä olisikaan. Ottaisin itse kuvankaappaukset verkkosivuilta talteen, ihan vaan jos vaikka Tulli innostuu tuoteväärennöksistä. Voi sitten ainakin näyttää virkaintoiselle henkilölle, että olet tilannut ilman mitään logoja. Mut eiks tuollaisella rahalla saa jo Epiluurin LP Standardin? Tietäisi ainakin mitä ostaa... moving in stereo |