Aihe: Vapaamuotoista keskustelua kitaroista
1 2 3 4 547 48 49 50 51
Andy Six
29.06.2025 21:09:52
p130: Uskopuhetta.

Ehkä Risto tarkoitti Andy Powellia.
rheinone
29.06.2025 21:14:05
Andy Six: En olis huolinut .

Joo, mut oisit plokannut sen mulle ja pannut matkiksella tuplahintaan.
"There's plenty good money to be made; Supplying the army with the tools of the trade."
McNulty
29.06.2025 21:31:23
rheinone: No sentään Härkärock olis tähtäimessä, koska Milestones.

Vieläkös The Manninen on Milestonesin kannuissa?
moving in stereo
Puavali
29.06.2025 22:58:28
Andy Six: Mutta pystytkö Perkoilan konekivääri-komppaus tempoon?

Oliko niissä ohjelmiston biiseissä konekiväärikonppausta? Ei tainnut.
Andy Six
Maanantaina 05:55:16
Puavali: Oliko niissä ohjelmiston biiseissä konekiväärikonppausta? Ei tainnut.

Ei tuo ole mikään selitys...
rheinone
Maanantaina 11:58:44
McNulty: Vieläkös The Manninen on Milestonesin kannuissa?

On toki. Miehistönvaihdoksia ei sallita.
"There's plenty good money to be made; Supplying the army with the tools of the trade."
rheinone
Maanantaina 12:00:19
Puavali: Oliko niissä ohjelmiston biiseissä konekiväärikonppausta? Ei tainnut.

Arvaa harmittiko.
rheinone
Maanantaina 15:44:08
On tässä 60-luvun lähiöasumisessa paljon hyviäkin puolia. Tänään ekana lomapäivänäni oon pessyt 5 koneellista pyykkiä. Kun on kunnolliset pyykkituvat, kyllä kelpaa. Toimii ainakin mulle.
McNulty
Maanantaina 21:19:30
Jauzaa! On nimittäin aika "takapaikat hampaista irrottava" soundi tässä Shin-ei Companion 8Tr Fuzz Wahissa... ja siis nimenomaan tuossa fuzzissa. Ajattelin hieman testata kun oli muu perhe kaupassa ja sillä aikaa ruuvasin Mesa F-50 tulille, fuzzwah eteen ja menoksi. Musertavasta fuzz-tärinästä nauttivat myös lähiseudun naapurit.
moving in stereo
Puavali
Tiistaina 10:29:36
Andy Six: Ei tuo ole mikään selitys...

Juu, en vastannut kysymykseen, mutta...
Andy Six
Tiistaina 11:56:20
Puavali: Juu, en vastannut kysymykseen, mutta...

Näin Perkoilan jollain festareilla 40 vuotta sitten. Mieleen jäi juuri tuo vaivattoman näköinen, välillä varsin kiivastempoinenkin fingerstyle-komppaus.
Antti90
Keskiviikkona 11:01:48

Hyvä oli SatchVai Kultsalla ja autoki saatiin parkkiin. Taisin sieltä tuoda vaan koronan tuliaisina kun seuraavana iltana nous korkea kuume ja kurkkukipu. Nyt alkaa oireet ehkä vähän jo helpottamaan. Voishan näitä hellepäiviä muutenkin viettää.
"Never give up."
Antti90
Torstaina 10:12:38

McNulty: Oliko Pete Thorn myäs?

Oli Thorn! Aika maltilla oli hänen sähköskeba miksattu komppien osalta, mut sai useamman soolotontin kyllä setissä ja kovasti tiputteli menemään. Hyvä pelimonni.
"Never give up."
Shredator
Torstaina 15:30:45

Antti90: Hyvä oli SatchVai Kultsalla ja autoki saatiin parkkiin. Taisin sieltä tuoda vaan koronan tuliaisina kun seuraavana iltana nous korkea kuume ja kurkkukipu. Nyt alkaa oireet ehkä vähän jo helpottamaan. Voishan näitä hellepäiviä muutenkin viettää.

Oli vähän huonoon aikaan kun Tuska samalla. Olis voinut muuten harkita, kun Satrianikin on vielä näkemättä.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
rheinone
Torstaina 15:45:28
Antti90: Hyvä oli SatchVai Kultsalla ja autoki saatiin parkkiin. Taisin sieltä tuoda vaan koronan tuliaisina kun seuraavana iltana nous korkea kuume ja kurkkukipu. Nyt alkaa oireet ehkä vähän jo helpottamaan. Voishan näitä hellepäiviä muutenkin viettää.

Paska homma toi korona. Oon iteki saanut covidin Sirppiliiterissä.

Mutta hieno juttu että auton sait parkkeerattua. Höhö.
rheinone
Torstaina 15:48:46
Andy Six: Näin Perkoilan jollain festareilla 40 vuotta sitten. Mieleen jäi juuri tuo vaivattoman näköinen, välillä varsin kiivastempoinenkin fingerstyle-komppaus.

Juippi & Juippi teki viime vuonna ahkerasti keikkaa ainakin pääkaupunkiseudulla. Multa jäi näkemättä, mutta albumia oon kuunnellut suht ahkerasti. Suosittelen.
McNulty
Torstaina 15:58:42
Antti90: Oli Thorn! Aika maltilla oli hänen sähköskeba miksattu komppien osalta, mut sai useamman soolotontin kyllä setissä ja kovasti tiputteli menemään. Hyvä pelimonni.

Todella kova kepittäjä. Tyylitajuinen, teknisesti taitava... diggailen miehen laitedemoista.
moving in stereo
Antti90
Torstaina 18:17:22

Shredator: Oli vähän huonoon aikaan kun Tuska samalla. Olis voinut muuten harkita, kun Satrianikin on vielä näkemättä.

Joo, mut oli tupa täynnä Kultsalla kuiteski. Keski-ikä yleisössä oli varmaan joku 50 ja naisia ehkä yks kolmestakymmenestä :D mut eihän se menoa haitannu.

Pitäs kyl iteki pitkästä aikaa ottaa asiakseen tulla Tuskaan, oon aina keksiny jonku tekosyyn tässä muutamana viime vuotena. Mikä oli paras veto?
"Never give up."
Antti90
Torstaina 18:20:27

McNulty: Todella kova kepittäjä. Tyylitajuinen, teknisesti taitava... diggailen miehen laitedemoista.

Joo. Iteki oon jonkin verran noita laitedemoja vilkuillu ja jokseenki tietoinen ollu soiton tasosta, mut kyl se aina ilahduttaa kun joku onnistuu livenä ja vetää hienosti - solisteista nyt puhumattakaan. Rumpali Kenny Aronoff oli kyl hitommoi kans, pitkä CV kaverilla.
"Never give up."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)