Kissatäti 08.06.2025 05:05:22 | |
---|
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
rintapek Tiistaina 18:45:56 | |
---|
Tänään ei tule minulle telkkarista oikein mitään joten iltaleffan sijaan ilta taitaa kulua lukiessa Tarkastaja Canalin psykoanalyyttisiä seikkailuja. Osaiskohan tekoälli lukea ne ja sit tehdä kolme jaksoa elokuvaa tai telkkarisarjaa jotka voisin lukemisen sijaan katsoa? Valitsemallani tyylilla tietysti ja sopivalla musiikilla. Jos en olis tyytyväinen niin tekoälli generois samantien uuden niin monta kertaa, että lopputulos olis minua tyydyttävä. Jos nyt laittais tekoällin asialle niin onnistuiskohan ekan jakson kattominen iltayhdeksältä? Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä.
Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita. |
shuffle Tiistaina 19:45:45 | |
---|
Aloin liittää jokaiseen julkaistuun biisiin nimen perään "organic recording"-maininnan. Pakko tehdä jonkinlainen jako jotenkin, muuten jengi alkaa kelata että kaikki on tekoälyllä tehtyä, tai varmaan kelaa jo. Toisille luomulla on ehkä jotain merkitystä, toisille ei. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
phiit Keskiviikkona 07:21:52 | |
---|
rintapek: Tänään ei tule minulle telkkarista oikein mitään joten iltaleffan sijaan ilta taitaa kulua lukiessa Tarkastaja Canalin psykoanalyyttisiä seikkailuja. Osaiskohan tekoälli lukea ne ja sit tehdä kolme jaksoa elokuvaa tai telkkarisarjaa jotka voisin lukemisen sijaan katsoa? Valitsemallani tyylilla tietysti ja sopivalla musiikilla. Jos en olis tyytyväinen niin tekoälli generois samantien uuden niin monta kertaa, että lopputulos olis minua tyydyttävä. Jos nyt laittais tekoällin asialle niin onnistuiskohan ekan jakson kattominen iltayhdeksältä? Voiski pyytää tekemään lisää ritariässiä! |
Hienoa. Taas uusi tapa jolla lisätään tarpeetonta energiankulutusta. "Sä oot hauskan näkönen äijä." - J. Tiensuu |
Henri Henri Olavi Torstaina 20:00:09 | |
---|
pehko: Hienoa. Taas uusi tapa jolla lisätään tarpeetonta energiankulutusta. Puhut vähän mutta asiaa. Magia on itsensä ja omien olosuhteidensa ymmärtämisen Tiedettä ja Taitoa hyödyntää tätä ymmärrystä toiminnassa.
-Gold Member of Fit Tan Club |
Kissatäti Torstaina 20:17:48 | |
---|
Tein kahdessa päivässä biisin mutta siitä tuli huono koska sanat ovat huonot. "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Kissatäti Torstaina 20:41:07 | |
---|
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Lego Perjantaina 22:36:06 | |
---|
|