PHS666 17.05.2025 23:32:33 | |
---|
Saksakin on paska maa. "Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori |
Nuages 17.05.2025 23:33:14 | |
---|
PHS666: Saksakin on paska maa. Ihan surkea esitys. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
LordWinter 17.05.2025 23:34:34 | |
---|
Luulen että Reetu tirautti Erikan esityksen aikana kyyneleen. Kaikkien näiden vuosien jälkeen. Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium |
PHS666 17.05.2025 23:35:16 | |
---|
Kyllä me aika vahvoilla ollaan tässä pelleporukassa. "Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori |
Kissatäti 17.05.2025 23:35:28 | |
---|
Eerikaaaaaa... Jee...! Hyvin meni! Itävallan edustajalla oli kaunis ääni. Toivottavasti pärjää! "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Lunnu 17.05.2025 23:37:47 (muokattu 17.05.2025 23:41:06) | |
---|
Henri Henri Olavi: Ich komme on ollut tähän mennessä baras piisi, ilman edes kotiinpäin vetämistä. Kuulin tän nyt ekan kerran ja pakko kysyä - ootko ihan tosissasi? Toihan on ihan pelkkää höpöhöpöä. Eihän tossa ollut mitään päätä eikä häntää, jos ei nyt suurimmassa osassa muitakaan mitä nyt olen kuullut. Edit: niin nojaa - tähän mennessä...mussun. Mutta oli kyllä myötähäpeä melkoinen. Aika paska biisi. Sääli Erikaa - on kuitenkin ihan pystyvä mimmi. Nostalgy is not what it used to be |
Nuages 17.05.2025 23:38:04 | |
---|
LordWinter: Luulen että Reetu tirautti Erikan esityksen aikana kyyneleen. Kaikkien näiden vuosien jälkeen. Reetun pitäisi tehdä oma versionsa Ich kommesta. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
Bongowing 17.05.2025 23:41:39 | |
---|
Lunnu: Kuulin tän nyt ekan kerran ja pakko kysyä - ootko ihan tosissasi? Toihan on ihan pelkkää höpöhöpöä. Eihän tossa ollut mitään päätä eikä häntää, jos ei nyt suurimmassa osassa muitakaan mitä nyt olen kuullut. Hälvetin hyvä biisi. Legendaarinen jopa. |
abassimo 17.05.2025 23:43:41 | |
---|
On kyllä paskoja biisejä. Huonoimmat viisut vuosiin. |
Laulava Kylätohtori 17.05.2025 23:47:04 | |
---|
Henri Henri Olavi: Miksi joku larppaa tuolla Bowieta? Pitäisi olla lailla kiellettyä. Ai Italian Lucio? Melkoinen olmi, kroppakin kuin kuihtuneen vanhuksen. Meni ohi ikä siinä alussa, niin veikkasin 58-vuotiaaksi, tytär 63-vuotiaaksi, mutta googlen mukaan oikea ikä on 31 v. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Kissatäti 17.05.2025 23:49:48 | |
---|
Lunnu: Kuulin tän nyt ekan kerran ja pakko kysyä - ootko ihan tosissasi? Toihan on ihan pelkkää höpöhöpöä. Eihän tossa ollut mitään päätä eikä häntää, jos ei nyt suurimmassa osassa muitakaan mitä nyt olen kuullut. Edit: niin nojaa - tähän mennessä...mussun. Mutta oli kyllä myötähäpeä melkoinen. Aika paska biisi. Sääli Erikaa - on kuitenkin ihan pystyvä mimmi. Miesten on vaikea saavuttaa naisten orgasmia! Minusta Eerika on täydellinen. "Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa" |
Hannubal 17.05.2025 23:50:03 | |
---|
Lunnu: Kuulin tän nyt ekan kerran ja pakko kysyä - ootko ihan tosissasi? Toihan on ihan pelkkää höpöhöpöä. Eihän tossa ollut mitään päätä eikä häntää, jos ei nyt suurimmassa osassa muitakaan mitä nyt olen kuullut. Edit: niin nojaa - tähän mennessä...mussun. Mutta oli kyllä myötähäpeä melkoinen. Aika paska biisi. Sääli Erikaa - on kuitenkin ihan pystyvä mimmi. Kyllä Erikan biisissä on sanomaa, eikä vain pelkkää höpöhöpöä. Tässä hänen kuvauksensa biisin sanomasta englanniksi: I want to dedicate my show tonight to people who are struggling with themselves or their fears. For people who think they are not enough or deserve to be loved for who they really are. For those who have to experience fear, bullying, shame or violence just by being themselves. For people who feel like outsiders that dont belong. For those who have finally decided to dare to be exactly who they are and for those who are going towards daring. For people who face other people gently and as they are and for those who want to learn to face people as they are. "Mikä putos, vai putosko mikkää?" kysys renki, ku pöydältä putos. |
PHS666 17.05.2025 23:50:19 | |
---|
Eiköhän KAJ vedä kuitenkin tämän homman himaan. "Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori |
PHS666: Eiköhän KAJ vedä kuitenkin tämän homman himaan. Vaadin sotaa, jos nöin tapahtuu. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
Bongowing 18.05.2025 00:01:29 | |
---|
Nuages: Vaadin sotaa, jos nöin tapahtuu. Kaksoisvoittohan olis loistavaa. |
PHS666 18.05.2025 00:03:50 | |
---|
Jos vaivaudutaan roudaamaan kitaroita lavalle niin pitäisi edes soittaa jotain oikeaa kitaramusiikkia niillä. Minun mielestä Suomen kannattaisi laittaa joku tyyliin Spiritus Mortis, tulisi sitten kaikille yllätyksenä kun viisulavoilla vedetään doom metallia. "Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori |
Prophet 18.05.2025 00:11:02 (muokattu 18.05.2025 00:12:13) | |
---|
Hyvä Ruotsi, nyt pidetään peukkua! Den glider in ja Sergelin torille. |
Lunnu 18.05.2025 00:11:40 | |
---|
PHS666: Jos vaivaudutaan roudaamaan kitaroita lavalle niin pitäisi edes soittaa jotain oikeaa kitaramusiikkia niillä. Minun mielestä Suomen kannattaisi laittaa joku tyyliin Spiritus Mortis, tulisi sitten kaikille yllätyksenä kun viisulavoilla vedetään doom metallia. Tätä kannatan. En yleensä edes kuuntele näitä mutta nyt sattuman kautta ja täytyy todeta ettäm paskaa. Ja juurikin arvon suutarin ehdotus olisi piristävä poikkeus. Kannatan. Vaikkem ole edes doom metallin fani. Nostalgy is not what it used to be |
PHS666 18.05.2025 00:11:42 | |
---|
Onhan Bara Bada Bastu parempi biisi kuin Ich Komme. Minä ilmoittaudun maanpettureiden rekisteriin. "Diupadaupa ja törtöröö." ~ Laulava Kylätohtori |
Laulava Kylätohtori 18.05.2025 00:18:24 | |
---|
Nuages: Vaadin sotaa, jos nöin tapahtuu. Sitten Abba saa esiintyä ensi vuonna Suomen edustajana. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |