Aihe: Testament
1 2 3 4 558 59 60 61 62
temander
08.05.2025 11:16:09
Dzekoo: https://www.youtube.com/watch?v=IQvy4Vs67FY

Hyvä levy Testamenilta..on niitä toki muitakin hyviä

Testamentin paras levy!
"You know you never know you know" - Alexi Laiho
Dzekoo
08.05.2025 12:03:58
temander: Testamentin paras levy!

Chuck Billy on hyvä laulaja ja muutenki meno maistuu..
gotthard
13.05.2025 21:00:06 (muokattu 13.05.2025 21:05:56)
Kyllä on Metallican kuuloista tuo New Order eka biisi. Jopa laulu kuulostaa Hetfieldilta.
Terry Pantheras: Pitää muistaa, että kaikki ketjut on Juccizen terapiaketjuja.
phiit
14.05.2025 06:25:11 (muokattu 14.05.2025 06:25:22)
gotthard: Kyllä on Metallican kuuloista tuo New Order eka biisi. Jopa laulu kuulostaa Hetfieldilta.

Ei

Ei virhettä
John Longs
14.05.2025 15:20:13
En tiedä miltä keskustelu vaikuttaa sellaisille henkilöille, jotka eivät bändin tekemisiä juuri seuraa, mutta itselle jonkinasteisena Testament-fanina tuo Metallica-huutelu on yhtä tyhjää möyhötystä, kuin Metallicaa koskevissa keskusteluissa Larsin ja Kirkin ainainen haukkuminen.

Testamentin levyistä alkupää ja uusimmat ehkä sieltä The Gatheringistä eteenpäin ovat kyllä mainiota kamaa. Souls of Blackiin asti mielestäni oikein mallikasta vähän helpommin lähestyttävää thrashiä (kuten Metallicakin on, siinä mielessä samaa näissä). Low on myös oikein kelpo levy, ja uudemmista eritoten maistuu The Formation of Damnation sekä Brotherhood of the Snake. Kaksi viimeksi mainittua eivät mielestäni kalpene ollenkaan kasarilevyille, vaan ovat melkeinpä bändin parhaat lätyt.

Yleiseen konsensukseen tylsästi samaistuen Demonic on oikeastaan se ainoa oikeasti vähän pahalta haiskahtava raato, jota ei juuri jaksa kuunnella. The Ritual on vähän tylsän monotoninen, mutta ihan kelvollista kamaa sisältävä kuitenkin.
haunted
15.05.2025 08:34:59
John Longs: En tiedä miltä keskustelu vaikuttaa sellaisille henkilöille, jotka eivät bändin tekemisiä juuri seuraa, mutta itselle jonkinasteisena Testament-fanina tuo Metallica-huutelu on yhtä tyhjää möyhötystä, kuin Metallicaa koskevissa keskusteluissa Larsin ja Kirkin ainainen haukkuminen.

Testamentin levyistä alkupää ja uusimmat ehkä sieltä The Gatheringistä eteenpäin ovat kyllä mainiota kamaa. Souls of Blackiin asti mielestäni oikein mallikasta vähän helpommin lähestyttävää thrashiä (kuten Metallicakin on, siinä mielessä samaa näissä). Low on myös oikein kelpo levy, ja uudemmista eritoten maistuu The Formation of Damnation sekä Brotherhood of the Snake. Kaksi viimeksi mainittua eivät mielestäni kalpene ollenkaan kasarilevyille, vaan ovat melkeinpä bändin parhaat lätyt.

Yleiseen konsensukseen tylsästi samaistuen Demonic on oikeastaan se ainoa oikeasti vähän pahalta haiskahtava raato, jota ei juuri jaksa kuunnella. The Ritual on vähän tylsän monotoninen, mutta ihan kelvollista kamaa sisältävä kuitenkin.

Näillä on hieno kirjo levyjä ja tyylejä. Malkeimpä kaikki itselle hyviä omilla tavoillaan, ehkä muutama uusin on melko geneerisiä ja tylsähköjä, mutta tässäkin vika on varmaan enemmän kuulijassa. Esim Demonic on ihan tajuton levy mulle. Varmaan kaikista mielenkiitoisin ja erilaisin/poikkeavin Testamentin levyistä. Ei yhtään tylsää tai huonoa hetkeä.

Oikeastaan koko kolmen levyn kombo, Low, Demonic ja Gathering edustaa tätä itselle. Muuntautumista, kasvua, mielenkiintoisia juttuja, helkutin hyvää soittoa ja sävellyskynää ja hyvät ja sopivat saundimaailmatkin joka levylle. Ihanaa. Tuollaiseen vastaavaan kolmen albumin pötköön ei montaa bändiä ole pystynyt mun papereissa.
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
John Longs
15.05.2025 16:40:23
haunted: Näillä on hieno kirjo levyjä ja tyylejä. Malkeimpä kaikki itselle hyviä omilla tavoillaan, ehkä muutama uusin on melko geneerisiä ja tylsähköjä, mutta tässäkin vika on varmaan enemmän kuulijassa. Esim Demonic on ihan tajuton levy mulle. Varmaan kaikista mielenkiitoisin ja erilaisin/poikkeavin Testamentin levyistä. Ei yhtään tylsää tai huonoa hetkeä.

Oikeastaan koko kolmen levyn kombo, Low, Demonic ja Gathering edustaa tätä itselle. Muuntautumista, kasvua, mielenkiintoisia juttuja, helkutin hyvää soittoa ja sävellyskynää ja hyvät ja sopivat saundimaailmatkin joka levylle. Ihanaa. Tuollaiseen vastaavaan kolmen albumin pötköön ei montaa bändiä ole pystynyt mun papereissa.

Joo, varmaan tuo Demonic on itselle niin erilaista jo, ettei osaa suhtautua. Muutenkin vähemmän äärimmäisen musan ystävänä ei ehkä ole kovin lähellä niitä omia perinteisiä mieltymyksiä. Tuo ja The Gathering ovat ainoat, joita ei löydy hyllystä, niin vanhanaikaisena niitä on tullut toki myös kuunneltua vähemmän, kun suurin osa musan kulutuksesta on kokonaisien levyjen fyysisessä formaatissa kuuntelua.

Hienoa että tuollakin levyllä on faninsa, tähän asti olen kohdannut lähinnä levyyn ynseämmin suhtautuvia, ja internetwebs ei tuota liikaa myöskään ylistä.
gotthard
17.05.2025 21:39:31 (muokattu 17.05.2025 21:40:03)
John Longs: En tiedä miltä keskustelu vaikuttaa sellaisille henkilöille, jotka eivät bändin tekemisiä juuri seuraa, mutta itselle jonkinasteisena Testament-fanina tuo Metallica-huutelu on yhtä tyhjää möyhötystä, kuin Metallicaa koskevissa keskusteluissa Larsin ja Kirkin ainainen haukkuminen.

Heh. Minä en tiedä kuulostaako Metallica Testamentilta vai Testament Matallicalta, en edes jaksa tarkistaa kumpi tehtiin ensin. Mutta vahva Kill em all/Ride the fiilis tuosta tuli. Sitä ei niinkään tule Testamentin myöhemmästä tuotannosta josta itsekin ajoittain pidän.
Terry Pantheras: Pitää muistaa, että kaikki ketjut on Juccizen terapiaketjuja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 558 59 60 61 62
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)