Aihe: Hei, ostin studiokamaa!
1 2 3 4 573 74 75 76 77
ejhfi
10.04.2025 12:23:21

Jucciz: 421:n pidikehän on usein epäluotettava

Uudessa kompakt-mallissa pidike onkin kiinteä. Itse laitoin tipan silikoniliimaa mikkien kiinnikeuriin siinä vaiheessa, kun kyllästyin alati kiinnikkeistä irtoileviin mikrofoneihin.
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
Jucciz
19.04.2025 03:30:32
oksatboys: Jep, niistä alkuperäisistä kirkkaasta muovista tehdyistä on se "lukkosalpa" katkennut jo ennen kuin minä edes olen syntynyt :D

Ilmankos en ole koskaan nähnyt yhtään toimivaa lukitussysteemiä niissä kirkkaissa, vaan ainoastaan ihmetellyt, miten tämän muka pitäisi lukita yhtään mitään yhtään mihinkään, kun luistaa vain. No, se uusi musta muovinen toimii upeasti.

Mulla on kaikki md421:set noita vanhoja ja niissä tosiaan metallinen pidike kestää. Rautalangalla/sähköjohdolla olen lukinnut avauspainikkeen.

Mulla kans kaikki (9 kpl) ovat noita vanhoja harmaita metallikiinnikkeellä. Itse asiassa moni noista on ihan NOS-kuntoisia: orggislaatikoilla, -mittauskäyrillä, kaupan hangtageilla ja lähekkäisillä sarjanumeroilla (taitaa olla yksi pari, jossa jopa peräkkäiset). Lienevätkö arvokkaita?
Ei minun siis tarvitse mitään todistaakaan, kun todennäköisyys puhuu puolestaan.
-Humanoid
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 573 74 75 76 77
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)