rheinone 23.03.2025 17:00:55 (muokattu 23.03.2025 17:53:19) | |
---|
Puavali: Ei oo kovinkaan siistin näköiset nauhat muutenkaan tuossa kuvassa. Tietääkseni kiinalaista työn jälkeä. Olisiko Temun kautta hankittua tavaraa... Sleep now in the fire |
Ovatko vittuiluilmoitukset yleistyneet Torilla, vai onko jostain syystä mulle vaan sattunut kohdalle lyhyen ajan sisällä useampi? - Kiitos kuvista. Näyttävän näköinen kitara. Voisinko tulla kokeilemaan nyt viikonloppuna? - Meillä on viikonloppuna ohjelmaa ja syntymäpäiväjuhlat. Ensi viikolla sopii sekä arkena että viikonloppuna. -Voisinko tulla tekemään kauppoja tiistaina tai keskiviikkona? * Ei vastausta* Sleep now in the fire |
ninokoo 26.03.2025 13:57:36 | |
---|
rheinone: Ovatko vittuiluilmoitukset yleistyneet Torilla, vai onko jostain syystä mulle vaan sattunut kohdalle lyhyen ajan sisällä useampi? - Kiitos kuvista. Näyttävän näköinen kitara. Voisinko tulla kokeilemaan nyt viikonloppuna? - Meillä on viikonloppuna ohjelmaa ja syntymäpäiväjuhlat. Ensi viikolla sopii sekä arkena että viikonloppuna. -Voisinko tulla tekemään kauppoja tiistaina tai keskiviikkona? * Ei vastausta* Renkaanpotkijoita on liikenteessä ihan kiitettävästi I always kinda sorta wished I looked like Elvis |
rheinone 26.03.2025 14:24:50 | |
---|
ninokoo: Renkaanpotkijoita on liikenteessä ihan kiitettävästi Niin, kai myyjääkin voi kutsua renkaanpotkijaksi. Sleep now in the fire |
ninokoo 26.03.2025 14:26:38 | |
---|
rheinone: Niin, kai myyjääkin voi kutsua renkaanpotkijaksi. Ai tämä niin päin, mutta periaatteessa kyllä I always kinda sorta wished I looked like Elvis |
rheinone 26.03.2025 15:09:56 | |
---|
ninokoo: Ai tämä niin päin, mutta periaatteessa kyllä Ihmetyttää, mitä kiksejä voi saada panemalla myyntiin sellaista kamaa jota ei ole aikeissa myydä. Sleep now in the fire |
wavelength 26.03.2025 15:13:56 | |
---|
rheinone: Ihmetyttää, mitä kiksejä voi saada panemalla myyntiin sellaista kamaa jota ei ole aikeissa myydä. Puoliso käskenyt laittaa kamat myyntiin, ja torilla näkyvä ilmoitus "täyttää lain kirjaimen"? Kummaa musiikkia: https://linktr.ee/carppine |
rheinone 26.03.2025 15:27:22 | |
---|
wavelength: Puoliso käskenyt laittaa kamat myyntiin, ja torilla näkyvä ilmoitus "täyttää lain kirjaimen"? Höhö, just joo. Sleep now in the fire |
rheinone 27.03.2025 13:10:04 | |
---|
Sleep now in the fire |
zedder 27.03.2025 13:30:08 | |
---|
Olipas kumma juttu: Jackson -strato eli SDX veti jatkuvasti oudosti epävireeseen. Epäilin vuoron perään lukkosatulaa, tallapaloja ja kieliä syylliseksi, mutta taisi olla niin että syyllinen oli liian lähelle kieliä ruuvvattu Duncanin Distortion -humputin. Onhan niillä magneeteilla toki tehoa kun työntömittakin tarttuu niihin niin tehokkaasti. Kai ne sitten vetää kieliäkin. Veivasin mikkejä alemmaksi, ja ongelma taisi poistua. Kun on useimmiten tekemisissä vain EMG-aktiivien kanssa, niin ei tommosta voi tajuta.. Taiteellinen tyhjiö. |
rheinone 27.03.2025 15:02:57 | |
---|
Sleep now in the fire |
McNulty 27.03.2025 15:37:53 | |
---|
Punainen limppu, äänen särkijä... saavu jo pliis tänään. moving in stereo |
zedder 27.03.2025 15:38:06 | |
---|
Itse olen ollut tekemisissä vain peruna_muusien kanssa. Eiku.. kyllähän sitä on joskus tullut oltua aika laillakin muusissa. Taiteellinen tyhjiö. |
Puavali 27.03.2025 16:06:23 | |
---|
zedder: Olipas kumma juttu: Jackson -strato eli SDX veti jatkuvasti oudosti epävireeseen. Epäilin vuoron perään lukkosatulaa, tallapaloja ja kieliä syylliseksi, mutta taisi olla niin että syyllinen oli liian lähelle kieliä ruuvvattu Duncanin Distortion -humputin. Onhan niillä magneeteilla toki tehoa kun työntömittakin tarttuu niihin niin tehokkaasti. Kai ne sitten vetää kieliäkin. Veivasin mikkejä alemmaksi, ja ongelma taisi poistua. Kun on useimmiten tekemisissä vain EMG-aktiivien kanssa, niin ei tommosta voi tajuta.. Tää on tätä. Matalien kielten puoli ylemmistä asemista varsinkin kuulottaa epävireiseltä. |
hemmo 28.03.2025 18:31:58 | |
---|
Helliksen kaveri oli löytänyt venekerhon sekajäteastiasta klassillisen naikkarin: Kiso Suzuki G300, kovassa kotelossa. Valokuvien perusteella soittokelpoinen ja ehjä. Ehkä noin 80-luvulta. Kuka vie roskiin? Veisi edes Kierrätyskeskukseen. Mä olen tässä vähän... funtsaillu |
Andy Six 28.03.2025 18:59:25 | |
---|
hemmo: Helliksen kaveri oli löytänyt venekerhon sekajäteastiasta klassillisen naikkarin: Kiso Suzuki G300, kovassa kotelossa. Valokuvien perusteella soittokelpoinen ja ehjä. Ehkä noin 80-luvulta. Kuka vie roskiin? Veisi edes Kierrätyskeskukseen. Ite oon pari akkaria vienyt. |
Puavali 28.03.2025 19:22:52 | |
---|
Andy Six: Ite oon pari akkaria vienyt. Kierrätyskeskukseen vai jäteastiaan? |
zedder 28.03.2025 20:28:42 | |
---|
Pursiseuroilla on asiat toisin? Taiteellinen tyhjiö. |
hemmo 29.03.2025 00:20:38 | |
---|
zedder: Pursiseuroilla on asiat toisin? "Mut mitä sitte, eihän tää mikään pursiseura oo, tietsä ihan hirveetä kattoo." Mä olen tässä vähän... funtsaillu |
Andy Six 29.03.2025 07:02:39 | |
---|
Puavali: Kierrätyskeskukseen vai jäteastiaan? Ensin mainittuun. |