phiit 05.03.2025 08:31:59 (muokattu 05.03.2025 08:32:19) | |
---|
Daagen: Ei ne mystisiä ole, kolme ensimmäistä tapettiin ja palsamoidut ruumiit oli keikkapaikoilla nähtävillä. no juu kyllä mutta ajattelin heidän itsensä näkökulmasta kun on viimenen laulu laulettu ni.... musiikkibisnes on aika karua nykysin |
Tympee Huttunen 05.03.2025 08:55:07 | |
---|
On aika erikoinen kitarasoundi tällä Satanizedilla. Kuulostaa joltain 80-luvun säröpurkilta. |
rakula 05.03.2025 10:02:46 | |
---|
Sinkku kuunneltu. Voisivat vaihtaa tämän ABBA tyylisen läpsyttelyn johonkin muuhun pikkuhiljaa. Ymmärrän, että saavat tällä staililla enemmän kuuntelijoita, mutta ei kyllä oma cup of tea. Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
Guitaristi 05.03.2025 10:20:57 | |
---|
Tympee Huttunen: On aika erikoinen kitarasoundi tällä Satanizedilla. Kuulostaa joltain 80-luvun säröpurkilta. Karmea kitarasoundi tosiaan, samaan kiinnitin huomiota. Muutoin tuo biisi ei iskenyt juuri yhtään. Tämä viime levyjen progepop on kaukana Melioran ja Infestissumamin maagisuudesta. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
phiit 05.03.2025 10:35:13 (muokattu 05.03.2025 10:35:27) | |
---|
Guitaristi: Karmea kitarasoundi tosiaan, samaan kiinnitin huomiota. Onko ihmiset jo näin vieraantuneita miltä sähkökitara kuulostaa? Ihan vaikuttas oikealla vahvistimella ja mikrofonilla nauhotetulta (toki voi olla väärässä) mutta tässähä kuuluu jopa kitaran soundi, oletettavasti strato jossa mini humppari. Mieluummin tätä ku mitään etäisestikään nykyhevisoundeja. |
Tympee Huttunen 05.03.2025 10:42:14 | |
---|
phiit: Onko ihmiset jo näin vieraantuneita miltä sähkökitara kuulostaa? Ihan vaikuttas oikealla vahvistimella ja mikrofonilla nauhotetulta (toki voi olla väärässä) mutta tässähä kuuluu jopa kitaran soundi, oletettavasti strato jossa mini humppari. Mieluummin tätä ku mitään etäisestikään nykyhevisoundeja. En itse tarkoita tuota alun liidiä, vaan sitä rytmikitaraa, alkaen 20s. Kuuntelen kyllä paljon ihan oikealla vahvarilla ja kitaralla soitettua musiikkia ja olen kuitenkin "huonon" kitarasoundin ystävä, Melkoinen siristin on kuitenkin saatu ja ihan korviin ottaa esimerksiksi ~57s bridgessä. |
phiit 05.03.2025 11:16:56 (muokattu 05.03.2025 11:32:27) | |
---|
Tympee Huttunen: En itse tarkoita tuota alun liidiä, vaan sitä rytmikitaraa, alkaen 20s. Kuuntelen kyllä paljon ihan oikealla vahvarilla ja kitaralla soitettua musiikkia ja olen kuitenkin "huonon" kitarasoundin ystävä, Melkoinen siristin on kuitenkin saatu ja ihan korviin ottaa esimerksiksi ~57s bridgessä. No mutta sellastahan se on :D ihan samaa kihinää esim edelleen Maidenin levyillä, toki siellä hyvin pitkälti nykysin 3 eri soundia blendattuna mutta ihan samoilla vesillä mennään. |
jtpennane 05.03.2025 11:29:57 | |
---|
E# |
Jeszse 05.03.2025 11:35:30 | |
---|
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
jtpennane 05.03.2025 11:36:31 | |
---|
Jeszse: Se on ihan ymmärrettävää ku päivämäärän julkistuksesta on jotain tunteja. Ok, kiva tietää että ymmärrät. E# |
Eikös tämä ollut jossain määrin "paluu juurille"? Ainakin ekan minuutin ajan ajattelin näin, ehkä vähemmän sitten sen jälkeen. I would if I could...! |
Tympee Huttunen 05.03.2025 11:52:10 | |
---|
phiit: No mutta sellastahan se on :D ihan samaa kihinää esim edelleen Maidenin levyillä, toki siellä hyvin pitkälti nykysin 3 eri soundia blendattuna mutta ihan samoilla vesillä mennään. Ei minulle kyllä Maidenin mistään levyiltä ole tullut tuollaista sirinää vastaan. Voihan se toki olla niin haudattuna siellä jossain, kun tuossa se yksittäinen soundi on niin framilla. Mulle tulee tuosta mieleen jopa jotkut Digitechin RP6 tai Zoomit, tai sitten juuri joku kasarin surinaboxi. Ei siinä toki sinällään mitään vikaa, mutta bändin kontekstissa tuntuu aika mielenkiintoiselta valinnalta, kun esim. Prequellella ja Melioralla on ollut rouheat soundit. Jälkimmäisellä oli toki niin kova bassosoundikin sitä tukemassa, että teki osansa. Toki tuon Satanizedin masterointikin tuntuu aika rajulta, mutta nää on näitä. Ei riitä puhuttavaa biisistä, niin pitää muita asioita puida. Ehkä se kertoo jotain :I |
ttpp44 05.03.2025 14:45:28 | |
---|
Informaatiokameli: Jaa näilläkö vaihtui taas laulaja. Huoh, ei oikein jaksa fanittaa tämmöstä touhua enään. Onko muuten edelliset laulajat jatkaneet uraansa esim soolona tai muissa bändeissä? Ei oo tullu vastaan itellä. Huoh. Onko tää ihan oikeasti noin hauskaa? |
PHS666 05.03.2025 17:56:11 | |
---|
En tykkää kyllä biisistä, en saundeista, enkä lyriikoista. Pre-chorus ja chorus melkein pelkkiä täysriimejä, mitä helvettiä? Melodiat nyt on ihan all right. Mutta enemmän pitäisi olla sitä Meliora-saundia, se on edelleen paras levy helposti. |
phiit 05.03.2025 21:11:18 | |
---|
PHS666: En tykkää kyllä biisistä, en saundeista, enkä lyriikoista. Pre-chorus ja chorus melkein pelkkiä täysriimejä, mitä helvettiä? Melodiat nyt on ihan all right. Mutta enemmän pitäisi olla sitä Meliora-saundia, se on edelleen paras levy helposti. Ei bändit voi tehä samaa levyä uudelleen ja uudelleen, se vasta tylsää on ja saavat tehdä ihan sitä mitä itse haluavat. |
PHS666 05.03.2025 21:18:06 | |
---|
phiit: Ei bändit voi tehä samaa levyä uudelleen ja uudelleen, se vasta tylsää on ja saavat tehdä ihan sitä mitä itse haluavat. No saahan vaikka kuinka monet bändit. Kyllä minun puolesta saa uusia levyjä tehdä mutta ei paskoilla saundeilla. |
Vessajono 05.03.2025 21:19:10 | |
---|
phiit: Ei bändit voi tehä samaa levyä uudelleen ja uudelleen, se vasta tylsää on ja saavat tehdä ihan sitä mitä itse haluavat. AC/DC says hello Epämuusikko: yritän tässä kompata Vessajonoa vielä inhorealistisemmin, sikälimikäli semmoinen on edes mahdollista. |
Regalis Apertura 05.03.2025 22:18:13 | |
---|
|
Paasio 06.03.2025 07:28:38 | |
---|
Ihan jees,mut eisaanut säväreitä aikaan. Oon siitä samaa mieltä, että sais palata alkuaikojen soundiin. Mut se on mahdotonta koska ne ghoulit poltti siltansa. Ja hyvä niin koska Dying Option oli mielestäni hyvä levy. Sori, oon kännissä taas ;) Masturbation....Ejaculation....DYNAMATION
#BlackPalle #PalleWishbone |
phiit 06.03.2025 08:26:20 | |
---|
Paasio: Sori, oon kännissä taas ;) 7:28 aamulla, arvostan! :) |