Jeszse 12.07.2023 18:22:55 | |
---|
Pelasin nyt ekaa kertaa the last of usin. 10/10 ihan vitun hyvä. Tarinankerronta onnistuu ja pelaaminen oli tosi luonnollisen tuntusta, aseilla tähtääminen ei todellakaan oo mitään hiirentarkkaa ja varmaan oikeellaki aseella ampuis ihan samanlailla ohi. Sykkeitä ois kans ollu varmaan helmi seurata paikoin. Oon ihan todella nirso pelien suhteen eikä kauheen monet jaksa herättää kiinnostusta tai pitää sitä yllä, ni oli ihan todella siisti fiilis löytää pitkästä aikaa tämmönen mihin uppos kunnolla. Kakkonen on kovalevyllä odottamassa alottamista, jännä nähä kuinka eri fiilis siinä on ku ei tiedä juonesta etukäteen mitään. HBO:n sarja oli katottu ennen ekan osan pelaamista. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Bongowing 12.07.2023 18:50:54 | |
---|
Jeszse: Pelasin nyt ekaa kertaa the last of usin. 10/10 ihan vitun hyvä. Tarinankerronta onnistuu ja pelaaminen oli tosi luonnollisen tuntusta, aseilla tähtääminen ei todellakaan oo mitään hiirentarkkaa ja varmaan oikeellaki aseella ampuis ihan samanlailla ohi. Sykkeitä ois kans ollu varmaan helmi seurata paikoin. Oon ihan todella nirso pelien suhteen eikä kauheen monet jaksa herättää kiinnostusta tai pitää sitä yllä, ni oli ihan todella siisti fiilis löytää pitkästä aikaa tämmönen mihin uppos kunnolla. Kakkonen on kovalevyllä odottamassa alottamista, jännä nähä kuinka eri fiilis siinä on ku ei tiedä juonesta etukäteen mitään. HBO:n sarja oli katottu ennen ekan osan pelaamista. Kakkonen on ykkönen, joten herkkua tiedossa. PelastikoLeft Behindin jo? Kakkosen pelaamiseen miettisin sitä että millä vaikeustasolla pelaa. Jos ne räiskintähommat kiinnostaa ja turhautuminen ei haittaa, niin sanoisin että parhaan kokemuksen saa pelaamalla vaan suoraan hardilla. But where the heck is magenta? |
Tympee Huttunen 12.07.2023 18:54:16 | |
---|
Bongowing: Kakkonen on ykkönen, joten herkkua tiedossa. PelastikoLeft Behindin jo? En pistäisi rahoja tohon Left Behindiin. On kyllä vaan pitkä toi kakkonen. |
Bongowing 12.07.2023 18:57:02 | |
---|
Tympee Huttunen: En pistäisi rahoja tohon Left Behindiin. On kyllä vaan pitkä toi kakkonen. On pitkä, mutta se on osa sitä hyvyyttä. Aikaa pitää vaan varata riittävästi. But where the heck is magenta? |
Jeszse 12.07.2023 21:50:19 | |
---|
Tympee Huttunen: En pistäisi rahoja tohon Left Behindiin. On kyllä vaan pitkä toi kakkonen. Left behind tuli remasterissa samaan rahaan mukana, oli ihan hyvä lisäri. Mulle on kovasti sanottu kans että kakkonen kandee pelata hardilla mutta oon sen verran herkkänahkanen ton turhautumisen kanssa että veikkaan pelaavani normaalilla senkin. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Jeszse 21.07.2023 23:54:14 | |
---|
Nyt on kakkososakin pelattu. 10/5 touhua. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Bongowing 22.07.2023 12:29:23 | |
---|
Jeszse: Nyt on kakkososakin pelattu. 10/5 touhua. Oliko vaikeustaso sopiva? Pitäis kyllä varmaan pelata nuo uudestaan tässä tv-sarjan seuraavaa kautta ootellessa. But where the heck is magenta? |
Jeszse 24.07.2023 10:06:55 | |
---|
Bongowing: Oliko vaikeustaso sopiva? Pitäis kyllä varmaan pelata nuo uudestaan tässä tv-sarjan seuraavaa kautta ootellessa. Joo, pelasin sillä normaalilla kakkosenkin koska turhaudun helposti jos tulee liikaa pataan ja tykkään että tarina on pääosassa. Ihan sopivasti haastavaa toi oli mulle. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
MrQ 31.07.2023 14:10:17 | |
---|
Tais olla civari tai stellaris. Ketkä tietää stellariin, tietää ihan hyvin että purge the xeno ja slavery ok Ja tietää miten se menee siitä eteenpäin. |
LordWinter 20.08.2023 12:54:47 | |
---|
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom BoTWiin verrattuna hieman latteaksi jäi pelikokemus. Sivutehtäviä ja puzzleja sun muita keräilyjä ei jossain vaiheessa jaksanut enää yhtään, tuntui kuin olisi määrällä korvattu laatua ja kaikki menisi samalla mielikuvituksettomalla muotilla. En aivan hirveästi innostunut taivas- ja syvyysmaailmoistakaan. Loppu oli kyllä hyvä ja parempi kuin BoTWissa, kuten myös koko juoni kokonaisuudessaan. 7/10 Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Ed_Guy 03.09.2023 08:42:38 | |
---|
Ghostwire tokyo. Alku vaikutti tosi hyvältä mutta mitä pidemmälle peli eteni sitä enemmän se alkoi toistaa itseään. Helvetin tylsä taistelu mekanismi ja helvetin tylsiä vihollisia. Paska peli 0/5 En jaksa. |
Stugenaattori 01.02.2024 06:42:27 | |
---|
Jeszse: Pelasin nyt ekaa kertaa the last of usin. 10/10 ihan vitun hyvä. Tarinankerronta onnistuu ja pelaaminen oli tosi luonnollisen tuntusta, aseilla tähtääminen ei todellakaan oo mitään hiirentarkkaa ja varmaan oikeellaki aseella ampuis ihan samanlailla ohi. Sykkeitä ois kans ollu varmaan helmi seurata paikoin. Oon ihan todella nirso pelien suhteen eikä kauheen monet jaksa herättää kiinnostusta tai pitää sitä yllä, ni oli ihan todella siisti fiilis löytää pitkästä aikaa tämmönen mihin uppos kunnolla. Kakkonen on kovalevyllä odottamassa alottamista, jännä nähä kuinka eri fiilis siinä on ku ei tiedä juonesta etukäteen mitään. HBO:n sarja oli katottu ennen ekan osan pelaamista. Onhan ne parhaita pelejä mitä on, kakkonen pelillisesti omaan makuun vielä parempi ja pidän tarinasta, vaikka jakaa paljon mielipiteitä. Tunteita herättävä... Alan Wake ll juuri suoritettu. Top3 godtier-listaa hätyyttelee sekin. Huikea, etenkin We Sing-kohtaus, joka varmasti juuri Muusikoiden.netiläisille maistuu. |
bedlam 01.02.2024 14:41:04 | |
---|
TLOU2 on kyllä erittäinkin jännä tapaus, se on yli 40-vuotisen peliharrastukseni ehdoton kohokohta. En voisi edes kuvitella että olisin Youtubesta katsonut n. 20 eri pelaajan reaktiot jostain muusta pelistä. Mutta silti se on ylivoimaisesti eniten "paskin peli ikinä" -kommentteja kerännyt peli mitä olen eläissäni nähnyt. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
vt1100 10.07.2024 22:18:23 | |
---|
Mad Max tuli pelailtua Furiosan innoittamana pitkästä aikaa läpi, ja koska tähän ei koskaan julkaistu DLC pakettia niin aloitin toisen kierroksen kun on vielä tuoreessa muistissa. Kyllä tämä itselle on 4/5 peli. |
M4ss3 m/ 27.08.2024 23:39:37 (muokattu 27.08.2024 23:40:33) | |
---|
Resident Evil 2 Julkaistiin vihdoin GOG:n kautta. Iltapäivä meni äheltäessä, kun näppäimet jumittui tai lakkasi toimimasta yllättäen, mutta näemmä johtui vaan kustomoidusta näppäin-asetelmasta. Eka skenario tuli vedettyä 3,5 tuntiin. Yllättävän pitkä aika, kun tuntui vaan reilulta tunnilta parissa oätkässä vedettynä. 20 vuotta sitten meni pari vuorokautta tuon yhden skenarion hakkaamiseen. Vois nyt samaan lämpöön vetää toisen skenarion. Niin ja se arvosana. 4,5/5, koska nostalgia petti tällä kertaa. Lähinnä tuon keston suhteen. jou |
KTR2 18.10.2024 16:20:56 | |
---|
Desperados III Tämän genren peleistä aina olen pitänyt ja tämä oli sitä taattua ihtiään. Painotus gameplaylla ja juonipuoli suht mitätön, mutta tarjoaa jonkinlaisen motiivin hahmoille edetä. Tämmöistä stealt-puzzleahan tämä on ja paikoin jopa ajoituksen ja sorminäppäryyden testailua, kun tässä pystyy useamman actionin määrittämään ennalta ajanpysäytys-tilassa, tämän jälkeen joko kaikki kerralla aktivoiden tai vuorotellen. Quicksaven ja -loadin spämmäys on osa pelaamista, varsinkin jos haluaa vetää kaiken täydellisesti. Genressään loistava. En keksi valituksia, muuta kuin että läpäisyn jälkeen olisi maittanut vielä lisää. Tosin DLC:tä on myynnissä ja tehtäviähän voi pelata läpi uudestaan eri vaikeustasoilla ja taktiikoilla. Shadow Tacticsin joutuu ehkä kaivamaan naftaliinista. Saattoi olla jopa parempi peli, mutta jostain syystä jäi kesken aikanaan. |
Afrikan Tähti lautapeli. Kyllä nautin. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Tympee Huttunen 07.01.2025 21:28:21 | |
---|
vt1100: Mad Max tuli pelailtua Furiosan innoittamana pitkästä aikaa läpi, ja koska tähän ei koskaan julkaistu DLC pakettia niin aloitin toisen kierroksen kun on vielä tuoreessa muistissa. Kyllä tämä itselle on 4/5 peli. Tykkään myös tästä ja hienoa, että Furiosa otti tästä juttuja. Toivottavasti tälle tulisi jatko-osa joskus. Robocopin hakkasin läpi. Oli lyhyt peli, mutta toisella rundilla on myös hauska pelailla ronskimmin ukkoja nurin. |
Milkop 30.01.2025 15:03:31 | |
---|
Dragon Age Veilguard meni äsken läpi, reilut 66 tuntia vierähti kun koitin kaiken mahdollisen tehdä. Tasokattokin tuli saavutettua. Olihan tämä miellyttävää pelattavaa kaikin puolin ja pyöri yllättävän hyvin omallakin koneella. Juoni nyt ei ehkä mikään muistettavin ollut, mutta onneksi Biowaren tyyliin dialogi oli hyvin kirjoitettua ja luontevan kuuloista. Ääninäyttelijätkin olivat kaikki varsin hyviä. Taistelusysteemi oli hieman Mass Effectien tyylinen eli tosiaikaista rähinää mahdollisuudella pelin pausettamiseen ja käskyjen jakoon. Ei tuohon mähinään ehtinyt kyllästyä edes lopussa vaikka niitettävää riittikin yllin kyllin. Kyllä tämä viime vuoden parhaita pelejä on Balatron rinnalla ja jos Dragon Agen taru tähän päättyy, niin itse olen ainakin tyytyväinen. 8/10 "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
KTR2 04.02.2025 13:44:56 | |
---|
Assassins Creed Odysseyta tullut pelailtua. AC-sarjassa vähän erilainen siinä mielessä, että nuo assasiini-jutut loistaa poissaolollaan. Samoin nämä nykypäivään liittyvät jutut on aivan päälleliimattuja ja immersiota pilaavia osuuksia (joita on kyllä ollut tosi vähän). Ainahan ne oli ihan turhia osia pelisarjaa, ainakin minun mielestä. Pientä säätöä oli ensi alkuun, kun peli kaatui aina ekan cutscenen jälkeen. Jotain grafiikka- ja näyttisasetuksia säätämällä rupesi pelittämään. Pelinä ihan hyvä tämmöinen muinaiskreikkaan sijoittuva kevyt-witcher. Valtava maailma ja hitosti tekemistä. Kevyttä RGB-elementtiä löytyy, mutta ei tässä omanlaistaan hahmoa loppupeleissä voi tehdä. Vähän voi panostaa joko stealthiin tai päällekäyvään mähinään oman maun mukaan. Linnoitusten valtailu yön pimeydessä on valtavan hauskaa puuhaa, vaikkei mekaniikat sinänsä ole hirveän moniulotteisia. Suositus pelille, vaikkei nyt AC-sarjaa sinänsä edes seuraisi. Veljeys, lentopallo, lentokoneilla huristelu ja ennen kaikkea heterous - niistä on Top Gun tehty. |