Aihe: Netflix-suosituksia
1 2 3 4 581 82 83 84 85 86 87 88
Ed_Guy
01.10.2024 09:10:55
Tuli katsottua tuo mini dokkari WWE pomosta (entisestä) Vince McMahonista. Melekosta menoa tuolla showpainin kulisseissa. Harmi että tuossa on mukana tosi paljon ikäviä lieveilmiöitä.
En jaksa.
kyseinen
01.10.2024 09:15:27
Ed_Guy: Harmi että tuossa on mukana tosi paljon ikäviä lieveilmiöitä.

- Hollywood-viihdeala
- hormonimonsterit
- esineellistäminen

Aika itsestäänselvää, että tuollaisessa ympäristössä vähän "sattuu ja tapahtuu".
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
LordWinter
03.10.2024 18:58:24
Olen katsellut Breaking Badia kolmatta kertaa. Uutena huomiona että sarjassa on paljon sellaista huumoria mitä ei aiemmin ole huomannut. Tämäkin Saulin monologi Waltille, jonka kruunaa lyhyt hymähdys kohdassa 0:47.

https://www.youtube.com/watch?v=7dlhvWgowFk
Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium
Matjardo
29.10.2024 08:34:37
Oli puhetta Dexteristä, että alettiin katsoa sitä ja että mitenköhän on mahtanut kestää aikaa. No, juuri aloitettiin 4. kausi ja kyllähän tämä ainakin tähän asti on tykitellyt taas ihan kuin ennen vanhaan. No, sehän olikin jo tiedossa, että parhaat kaudet on juuri nämä ensimmäiset 4 kautta, sitten ehkä alkaa vähän hohto hiipua. Mutta olihan vaan eppiset setit 2. ja 3. kaudella. Tosin sitä en muistanut, että miten ärsyttävä hahmo Debra olikaan. Toisinaan cool ja asennetyyppi, mutta suurimmaksi osaksi poliisiksi hivenen epäuskottavan naiivi ja liian tunteidensa vietävä, vaikea kuvitella, että poliisina pärjäisi tai saisi edes työskennellä millään laitoksella, jos olisi noin impulsiivinen ja tuuliviirimäinen persoona, mutta tämä onkin draamasarja, joten hahmot tekevät typeriä ja irrationaalisia päätöksiä, että saadaan aikaan hyvää draamaa.
Ja siellä täällä välillä vähän heppoisesti käsikirjoitettuja juttuja, mitkä on ehkä silloin aikanaan mennyt iloisesti ohi, mutta nyt kun katsoo vähän kriittisemmin, niin jotkut jutut on jääneet vähän häiritsemään, että ei nyt ollut yhtään uskottavaa tai aika heppoisesti nyt meni joku tilanne. Mutta en anna niiden häiritä sen enempää, pääidea ja juoni, ja Dexterin hahmo itsessään potkii edelleen mainiosti, joten eiköhän me nyt raivolla kahlata koko paska läpi, kun kerran ollaan aloitettukin.
Two beers or not two beers?
carnation
16.11.2024 06:56:02
Cobra Kai jatkuu taas viiden uuden jakson voimin. Helmikuussa ilmeisesti tulee loput viisi jaksoa ja sarja taputellaan loppuun.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Tympee Huttunen
16.11.2024 07:40:54 (muokattu 16.11.2024 07:43:29)
Dexteristä tulee mieleen, että kävin Miamissa aikanaan, kun tämä sarja oli iso. Siellä Bay Arealla oli sitten kaikenlaista paitamyyjää yms. ja mielenkiinnosta kysyin, onko heillä mitään Dexter-krääsää. Myyjä katsoi ihan hoomoilasena minua, että mikä ihmeen Dexter. Missään ei näkynyt sarjasta yhtään mitään, vaikka se nivoutui niin paljon Miamiin. Tosin ei se paikka sarjalta näyttänytkään noin muuten.

Oli kyllä sarja se ja myös se uusin kausi oli mainio. Ainahan se tavallaan kiersi saman teeman ja jännityksen ympärillä, mutta se oli hyvin tehty.

Mitä taas Netflixiin tulee, niin jostain syystä ajattelin katsoa suorana tulleen Tyson-matsin nyt aamulla. Oli koko palvelu niin jumissa, ettei nähnyt matsia ollenkaan. Sen sijaan vipboxin kautta sai katsottua kännykältä streamia.
Lennu
16.11.2024 07:57:44

Huutista Netflixin vauvaservereille
Autistinen binääriaivo.
trih
16.11.2024 13:48:15
carnation: Cobra Kai jatkuu taas viiden uuden jakson voimin. Helmikuussa ilmeisesti tulee loput viisi jaksoa ja sarja taputellaan loppuun.

Onkohan jo jollain työpaikalla tai vastaavassa ympäristössä joku Kai-niminen miesoletettu saanut lempinimen Cobra-Kai...
There is no point. That's the whole point.
PHS666
17.11.2024 15:04:57
Humanoid: Vähän meinaa kyllästyttää tämä, että lopulta kaikki päättyy aina johonkin kaaoksen mille ei ole edes loogista syytä.

Olihan siihen ihan loogiset syyt. Tuo kymppijakson lopputappelu oli helvetin hyvä.
Humanoid
17.11.2024 20:05:21
PHS666: Olihan siihen ihan loogiset syyt. Tuo kymppijakson lopputappelu oli helvetin hyvä.

En minä ainakaan tajunnut, että millä perusteella siinä kuka oli milläkin "puolella".
PHS666
17.11.2024 20:09:51
Humanoid: En minä ainakaan tajunnut, että millä perusteella siinä kuka oli milläkin "puolella".

Eihän se ole nyrkkitappelussa tärkeää, vaikka siinäkin oli tiettyjä syitä miksi kukakin oli ketäkin vastaan. Mutta itse tappelun alkamiseen oli ihan selvät syyt.
Bongowing
17.11.2024 20:17:04
Uusin bättiskin oli mainio siihen lopun joukkokohtaukseen asti.
https://muusikoiden.net/beta.php
PHS666
17.11.2024 20:18:07
Bongowing: Uusin bättiskin oli mainio siihen lopun joukkokohtaukseen asti.

Mistä bättiksestä sinä nyt tarkalleen puhut?
bedlam
18.11.2024 08:15:08

PHS666: Mistä bättiksestä sinä nyt tarkalleen puhut?

Eikö uusin bättis ole The Batman? Vai onko senkin jälkeen tullut lisää?
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
Henri Henri Olavi
18.11.2024 08:18:28
Se uusin batman oli niin huono, että mulle tuli paha mieli tekijöiden puolesta. En kyennyt katsomaan loppuun.
Jos et sä osaa päätäs käyttää niin voisit sä ainaki munaas näyttää
bedlam
18.11.2024 08:20:21

Henri Henri Olavi: Se uusin batman oli niin huono, että mulle tuli paha mieli tekijöiden puolesta. En kyennyt katsomaan loppuun.

En ole vielä katsonut, mutta jotenkin mulla on fiilis että voisin tykätä enempi kuin Nolanin kahdesta viimeisestä. Täytyy joskus tsekkailla.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
Bongowing
18.11.2024 08:33:02
The Batmanistä puhuin. Synkkää ja verkkaista dekkaria näyttävässä blade runner/seven -miljöössä. Vähintäänkin harmitonta viihdettä, mutta loppua kohden huononi kun meni perinteisemmäksi supersankarielokuvaksi.
https://muusikoiden.net/beta.php
PHS666
18.11.2024 09:15:41
Minä en muista The Batmanistä paljon mitään, ei tainnut olla kovin hyvä. Mutta Pingviini oli todella hyvä.
Tympee Huttunen
18.11.2024 09:22:59
Bongowing: The Batmanistä puhuin. Synkkää ja verkkaista dekkaria näyttävässä blade runner/seven -miljöössä. Vähintäänkin harmitonta viihdettä, mutta loppua kohden huononi kun meni perinteisemmäksi supersankarielokuvaksi.

Olisikin muuten aika hieno ajatus saada Batman sellaiseen Blade Runner cyberpunk-maailmaan hortoilemaan. Ei ole kyllä tullut tuota uusinta toistamiseen katsottua. Pingviini oli kelpo sarja, mutta se onkin MAXin puolella.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)