LordWinter 21.01.2023 01:34:55 (muokattu 21.01.2023 01:35:54) | |
---|
Ajattelin viimein katsoa tämän loppuun, jäi joskus kymppikauden täytejaksot katsomatta ja vikasta kaudesta olin katsonut muistaakseni vain pari ekaa jaksoa. Katsoin nyt nuo täytejaksot ja muutama huomio pitää sanoa ennen kuin jatkan vikaan kauteen. Daryl-jakso ja Maggie-jakso olivat asioita jotka tapahtui, Prinsessa-jakso ja Daryl/Carol-jakso asioita joiden ei olisi pitänyt tapahtua. Prinsessa-jakson ainoat hyvät puolet olivat 35 minuutin pituus ja se että seuraavana tullut Daryl/Carol oli mahdollisesti turhin jakso koko sarjassa ja siihen verrattuna Prinsessa-jakso saa oikeutuksen olemassaololleen. Ilahduttavaa oli kuitenkin että Pastorin ja Aaronin bondausjakso sekä Negan-jakso olivat oikein hyviä Pitää lisäksi mainita Daryl-jakson kohtaus, missä Daryl etsii Prickiä joen varrelta ja on merkannut karttaan paikkoja mistä on jo etsinyt. Yöllä tulee myrsky ja Daryl kykkii riukukatoksessaan joka ei vaikuta suojaavan yhtään niin tuulelta kuin sateelta. Kartta on kiinni parilla nastalla riukuseinässä ja liehuu siihen malliin että lähtee kohta tuulen mukana helvettiin. Daryl kuitenkin istuu paikallaan tumput suorina välittämättä ollenkaan kunnes jostain lorahtaa vähän enemmän vettä kartan päälle, mikä saa Darylin karjumaan raivosta ikään kuin moista tapahtumaa ei olisi kukaan voinut ennalta aavistaa. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
BMF 21.01.2023 09:41:27 | |
---|
Neganiin keskittyvä jakso oli kyllä aivan passeli omastakin mielestä. Mielenkiinto sarjasta vähän katosi Rickin lähdettyä, kun tiesi jo siinä vaiheessa miten jatko ei tule menemään enää ollenkaan lähdematskun mukaisesti, mutta katsottava tämä loppuun oli. Suosittelen kaikille kuitenkin lämpimästi sarajakuvaa luettevaksi. Kertonee jotain ekan kauden tasosta, kun vaikka sarjakuvaa parempana pidänkin näistä kahdesta - oli sarjan alku ja tuon kuolleen maailman esittely sarjassa mielestäni paremmin ja mielenkiintoisemmin toteutettu kuin sarjakuvassa. Pari ekaa kauttahan ne helposti parhaat tästäkin tuotoksesta olivat. Se sisarsarja ei koskaan liiemmin napannut. Yksikään hahmo ei kiinnosta paskan vertaa. Ei, en ole läski. |
LordWinter 26.01.2023 01:20:57 (muokattu 26.01.2023 01:21:35) | |
---|
Vika kausi ei saanut kovin hyvää starttia sillä ensimmäiset neljä jaksoa oli kaikki mielestäni huonoja, varsinkin neljäs jonka katsoin poikkeuksellisen suuren vitutuksen vallassa. Viides ja kuudes olivat tosin yllättävänkin hyviä ja herättelivät toivoa jatkon suhteen, ehkä kaikista kauden jaksoista voisi olla jopa puolet hyviä. Pope kyllä vituttaa rankasti ja luulen että tuo tulee pilaamaan useita jaksoja. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
LordWinter 30.01.2023 01:55:07 | |
---|
LordWinter: Pope kyllä vituttaa rankasti ja luulen että tuo tulee pilaamaan useita jaksoja. Olipa mukava olla väärässä. Oikeastaan kaikki jaksot välillä 5-15 ovat olleet hyviä ja olin jo siinä uskossa että sarja saadaan kunnialla loppuun, mutta tämä olikin vain johdattelua siihen että 16. jakso, joka vaikuttaa olevan kauden kokonaisuuden kannalta melko merkittävä jakso, oli jälleen pökäletasoa. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
LordWinter 12.02.2023 11:46:28 | |
---|
Sellainen kausi. Laskujeni mukaan 14 hyvää jaksoa ja 10 huonoa. Turvallinen lopetus turvalliselle sarjalle, mikä oli oikeastaan hyvä sillä jos olisivat yrittäneet jotain räväkämpää niin lopputulos olisi mitä luultavimmin ollut sössitympi. Rickin ja Michonnen poissaolo kyllä näkyi tässä, nyt tuolla ei ollut oikeastaan lainkaan päähenkilöä, mikä tuntui välillä vähän oudolta kun kaikki jaksot tuntui olevan sivuhenkilöiden side questeja. Myös, Rick sairaalassa ekassa jaksossa, Judith sairaalassa viimeisessä. Prick sanoo we are the walking dead, Daryl sanoo we ain't the walking dead. It's poetry because it rhymes. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
kespa 05.04.2023 21:54:35 | |
---|
Sarjismiehet Podcast käsittelee uusimmassa jaksossaan The Walking Deadia. Käykää kuuntelemassa ja katsomassa mitä olimme mieltä: https://youtu.be/6F2FG9xt3Ms |
lifer 26.10.2024 21:44:30 | |
---|
Omnomnomnom siellä on 18 jaksoa uusia spinoffeja tullut Disneylle. Kyllähän nämä on tsekattava! Joku voisi pitää rajallisena ihmisenä, mutta itse pidän enemmän termeistä "omistautunut" tai "entusiasti". |
BMF 28.10.2024 11:05:09 | |
---|
lifer: Omnomnomnom siellä on 18 jaksoa uusia spinoffeja tullut Disneylle. Kyllähän nämä on tsekattava! Aika väsyneitä nämä on. Tuon Rikun stoorin katsoi kerran ihan mielenkiinnosta, että miten se vuosien poissaolo selitetään mutta eipä sekään juuri hurraahuutoja ansainnut. Para-aikaa katselen viidettä jaksoa toisesta kaudesta warsijousi-warriorin seikkailuja, enkä vittu voi käsittää mikä idea tämä hahmo oli tunkea tuonne Ranskaan. :D Varmaan se kun kukaan muu näyttelijä ei halunnut olla tämä tuotoksen kanssa tekemisissä, niin hahmo on laitettava toiselle mantereelle, että voi selittää kaikkien muiden poissaolo. Silti - melko väsynyttä kun hahmot vaan on tylsiä. :/ Ei, en ole läski. |
Vaihtovirta 28.10.2024 12:05:47 | |
---|
Ekan jakson katoin tota Rickin sarjaa (tulee jakso per viikko lineaarisesta telkkarista näköjään) ja ainakaan sen jakson juonessa ei ollut päätä eikä häntää..:D Eikä myöskään "sapattivuosiensa" aikana tuo Rickin näyttelijä sitten vieläkään ole oppinut näyttelemään, niin parempi varmaa vaa todeta 1/5 eikä jatkoon.. |
PHS666 28.10.2024 18:59:11 | |
---|
Daryl Dixonin seikkailut Ranskassa on ihan hauskaa katsottavaa mutta loput spinoffit on minusta aivan joutavia. |
lifer 28.10.2024 19:19:06 | |
---|
Katoin Rikut eilen. Ihan ok mutta sillai vaan ihan. Rikun näyttelijä oli melkein eniten omassa elementissään, kun kävi unessa tekemään vispiläkauppaa Michonnen kanssa. Häähän näytteli joissakin romanttisissa komedioissa nuorempana. Näissä taisi olla enemmän digiefektiä kuin oli aiemmin sarjassa ja hauskasti oli otettu mukaan tämän päivän tekniikkaa lavastuksessa huomioon. Joku voisi pitää rajallisena ihmisenä, mutta itse pidän enemmän termeistä "omistautunut" tai "entusiasti". |
LordWinter 28.10.2024 19:41:21 | |
---|
Hivenen kyllä kiinnostaa, sanooko Prick jossain jaksossa kharl, mutta taidan kuitenkin jättää katsomatta toistaiseksi. Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium |
kyseinen 29.10.2024 09:33:37 | |
---|
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
PHS666 29.10.2024 09:44:32 | |
---|
|
Olen kyllä tykännyt Darylin ja Carolin ohjelmasta. Jotenkin on yllättänyt se että vaikka minkään ei pitäisi enää yllättää, niin koko maailmassa tai ainakin Euroopassa tuntuu olevan enää yksi toimiva lentokone jäljellä. Mutta jäämme odottamaan jatkoa. Rickin ja Michonnen ohjelma jäi minulta kesken kun oli jotenkin niin helvetin tylsää mutta ehkä sekin pitää vielä katsoa loppuun. Vähän kyllä vituttaa että kun meni silloin joskus reilu kymmenen vuotta tätä katsomaan niin jäi koukkuun, ja vieläkin pitää katsoa vaikka viimeiset ehkä 6-7 vuotta tämän tuoteperheen tuotteet on olleet enimmäkseen paskaa. |
LordWinter 06.11.2024 22:28:33 | |
---|
Tattinen. En oo tattia vatkannu yli vuoteen enkä vatkaa. Olen selibaatissa. -megatherium |