Tuomoo 03.09.2024 23:18:01 | |
---|
phiit: Huomiselle keikalle Savoy teatteriin löytyis 1 lippu tarjolle, lipun toimitus Lippu.fi appin kautta Jos kiinnostaa laita YV Voi persiö, mennyt aivan täysin ohi koko keikka. Ja ei ihan näiltä leveysasteilta kykene huomiseksi keikkapaikalle. 19.2.2021 never forget |
phiit 03.09.2024 23:47:32 | |
---|
Tuomoo: Voi persiö, mennyt aivan täysin ohi koko keikka. Ja ei ihan näiltä leveysasteilta kykene huomiseksi keikkapaikalle. No mutta persiö mukana ja huudan orkesterille |
Shredator 04.09.2024 09:47:15 | |
---|
Alkaako soitto tosiaan jo klo 19? Näyttäisi olevan yli 3h keikka :D Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Luthanasia 04.09.2024 10:46:13 | |
---|
Shredator: Alkaako soitto tosiaan jo klo 19? Näyttäisi olevan yli 3h keikka :D Joo, ainakin tämän kiertueen Jenkkipätkällä olivat veivanneet kaksi settiä ja yhteensä yli kolme tuntia. Ekassa setissä Fauna alusta loppuun, kakkossetissä vanhempaa kamaa ja encore päälle. Vähän kummastelin teatteria metallikeikkapaikkana, mutta ehkä istumapaikoissa on noin pitkässä iltamassa omat hyvät puolensa. Mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta |
Luthanasia: Joo, ainakin tämän kiertueen Jenkkipätkällä olivat veivanneet kaksi settiä ja yhteensä yli kolme tuntia. Ekassa setissä Fauna alusta loppuun, kakkossetissä vanhempaa kamaa ja encore päälle. Vähän kummastelin teatteria metallikeikkapaikkana, mutta ehkä istumapaikoissa on noin pitkässä iltamassa omat hyvät puolensa. Aissaakeli, oispa makea setti. Tykkäsin itse Faunasta kovasti, oli vähän paluuta Mountainin tunnelmiin. Vaan eipä täältä pohjoisesta noin vain kesken työviikon jouda minnekään lähteä. Caligula's Horsekin tulee missattua samasta syystä, hö. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
Matjardo 04.09.2024 14:54:25 | |
---|
Pahus vieköön, kun meni itseltäkin totaalisen ohi tämä, että tuo on nyt. No, enpä olisi kyllä ylipäätään edes päässyt vaikka olisi tämän etukäteen hoksannutkin, vähän vaikeita nämä arki-iltojen keikat. Vaikkei tästä Lahesta nyt päähesaan ole matkaa juurikaan, niin silti, joutuu aina vähän säätämään ja sumplimaan. No, ens kerralla sitten pakko päästä keikalle. Viimeksi ja toistaiseksi ainoan kerran Hakenin nähnyt livenä Vectorin ilmestymisen jälkeen Tavastialla, ja oli vitummoinen keikka, mutta alkaahan siitä olla jo aikaa. Two beers or not two beers? |
Tuomoo 04.09.2024 17:50:09 | |
---|
arppah8: Aissaakeli, oispa makea setti. Tykkäsin itse Faunasta kovasti, oli vähän paluuta Mountainin tunnelmiin. Vaan eipä täältä pohjoisesta noin vain kesken työviikon jouda minnekään lähteä. Caligula's Horsekin tulee missattua samasta syystä, hö. Mä oon Hakenin nähnyt kertaalleen, Caligula's Horsea en vielä kertaakaan. Jälkimmäiseen toki nappasin liput Helsinkiin sille maanantain keikalle, ja saan vielä hyvin ympättyä työreissun siihen, niin ei tarvi itse maksaa matkoja tai hotelliakaan, hoho. Mutta kyllähän tuollainen pidempi setti Hakenilta kelpaisi kieltämättä. 19.2.2021 never forget |
Shredator 04.09.2024 23:17:42 | |
---|
Jumaleissön, nyt tuli kyllä rahoille vastinetta! Nil by mouth ja 1985! Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Pedroz 04.09.2024 23:42:55 | |
---|
On kyllä bändin lauluharmoniageimi korkealla tasolla, ja Griffithsin EET FUK -tribuutti hymyilytti. Oli kyllä saakelin kova veto, joskin itsellä ihan lopussa alkoi vähän ajatus harhailemaan, kun kaksi ekaa levyä ei ole ihan selkärangassa. |
Shredator 18.04.2025 10:12:41 (muokattu 18.04.2025 10:14:19) | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |