Aihe: Blackfoot
1 2
Pauli Lappalainen
19.11.2021 07:40:26
fausto: 1984 Aulavan Juhannusjuhlat ja 1985 Virrat Rantarock (Juhannus)! V.84' Spiresilla oli ilmeisesti logistisista syistä rummut kateissa.Bändimme rumpalilla oli juuri hankitut Tama rummut,joita myös Spires käytti! Paikallinen musiikkikauppias (ALT)otti serkkuuni yhteyttä lainatakseen hänen rumpuja Spiresille! Lähemmin tiedusteltaessa kävi kuitenkin ilmi,että rummut olivat kooltaan 22' liian pienet! Itse olin Virroilla 85' ja keikka oli tosi kova,harmi vaan,että Ken Hensley oli hiljattain lähtenyt bändistä! Venom ei kiinnostanut,mutta ennen Blackfootia esiintyi Uriah Heep,joka heitti hyvän keikan!

Nuo kumpikaan ei oikein sovi siihen muistikuvaan.
Olin niissä kinkereissä monitorimiksaajana, mutta en vaan muista mikä ko paikka oli.
Olisiko samassa tilaisuudessa esiintynyt myös Girlschool ja suomalaisista Dingo.

Ei voi muistaa, saattoi olla jopa Vappubileet, tai jotain
joku muu sikko
19.11.2021 08:35:39 (muokattu 19.11.2021 08:36:15)
Itse olin Rukan juhannusfestareilla joissa soitti sekä Girlschool että Uriah Heep. Vuosi on täytynyt olla joko 1983 tai 1984. Juttelin jopa Mick Boxin kanssa verkkoaidan läpi hetken. Minä olen se jolla oli Rush paita, jos joku sattuu muistamaan.

Harmi kun ei Blackfoot osunut koskaan omalle kohdalle. Onneksi oli se Zurich keikka VHS:llä. Se osoitti miten järkyttävän kova livebändi Blackfoot oli. Ja onhan Highway Song yksi kovimmista livelevyistä ikinä.
Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)