Aihe: Blackfoot
1 2
Pauli Lappalainen
19.11.2021 07:40:26
fausto: 1984 Aulavan Juhannusjuhlat ja 1985 Virrat Rantarock (Juhannus)! V.84' Spiresilla oli ilmeisesti logistisista syistä rummut kateissa.Bändimme rumpalilla oli juuri hankitut Tama rummut,joita myös Spires käytti! Paikallinen musiikkikauppias (ALT)otti serkkuuni yhteyttä lainatakseen hänen rumpuja Spiresille! Lähemmin tiedusteltaessa kävi kuitenkin ilmi,että rummut olivat kooltaan 22' liian pienet! Itse olin Virroilla 85' ja keikka oli tosi kova,harmi vaan,että Ken Hensley oli hiljattain lähtenyt bändistä! Venom ei kiinnostanut,mutta ennen Blackfootia esiintyi Uriah Heep,joka heitti hyvän keikan!

Nuo kumpikaan ei oikein sovi siihen muistikuvaan.
Olin niissä kinkereissä monitorimiksaajana, mutta en vaan muista mikä ko paikka oli.
Olisiko samassa tilaisuudessa esiintynyt myös Girlschool ja suomalaisista Dingo.

Ei voi muistaa, saattoi olla jopa Vappubileet, tai jotain
Mykey
02.03.2024 20:30:59
Rickey Medlocke band heitti 1.3.2024 ensimmäisen keikkansa ikinä Jenkeissä, jossa kuultiin monta Blackfoot-klassikkoa. Videoita löytyy jo Youtubesta

https://youtube.com/playlist?list=P … p4Duz-qq8z-&si=mRTmI7ySsmTDz6bV

Rickey on vihdoinkin tehnyt paluun frontmaniksi ja jättänyt (ainakin hetkeksi) Lynäreitten soolokitarahomman taakseen. Monia vuosia tärväsi ihan turhaan. Mutta nyt hommatoimii. Äijä on kävelevä karisma, ääni edelleen tikissä. Tulkoot kiertueelle Eurooppaan niin lähden varmasti katsomaan, sillä tämän lähemmäs Blackfootia ei voi enää kukaan päästä. Rick on mun mielestä top 10 laulaja all time !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)