Barley 12.07.2004 17:57:55 | |
---|
Whitney Houston, Mariah Carey, Celine Dion. Hälytysajoneuvodiivat. Joko kiljutaan kuin sumutorvet tai sitten tekotyylikkäästi jodlataan semmoiseen ailahtelevaan "Ai vii-hi-hilll laa-hauav ju-hu-huu!!!"-tyyliin. Taattua tuskaa joka tapauksessa. Scooter. Onhan näitä eurohumppaidiootteja, mutta kyllä Scooter vetää pohjat. Eipä ole paljon ärsyttävämpää mölinää, kun sen pääteutoonin huutaminen. Ja KLF:ää vielä lokaavat lyriikoissaan ja kappalenimiä nyysivät. Jos joku artisti oikeasti ansaitsikin pänikän päähänsä, niin kyllähän se on Scooter. Klamydia, Popeda. Noista onkin jo antoisat perustelut edellä. I gotta have more cowbell, baby! |
85423321 12.07.2004 18:11:25 | |
---|
Kaikeinlainen "reivi" musiikki on raivostuttavaa. Ja se "reivaaminen" vasta typerältä näyttääkin. You
don't have to run faster than the bear. You only have to run faster than
the slowest man running from the bear. |
Kitaravirtuaali 12.07.2004 19:03:01 (muokattu 12.07.2004 19:05:11) | |
---|
Mitään en suoranaisesti vihaa, mutta joitain bändejä karttelen ja lujaa. The Rasmus: Alkuaikoina ihan mukavaa musakkia, Playboys oli mukavan energinen ralli, mutta kuuluisuuden myötä ruvettiin kulkemaan virran mukana jotta rahantulo varmistuisi. Kaikennäköisen goottirokin myötä Rasmuksenkin poijaat vääntävät Mesan nuppia tiukemmalle ja hommaavat ESPn sponsorikepit. Muuten voisi olla ihan hyvääkin musiikkia, mutta se Laurin ääni, ei helvetti. Järkyttävän säälittävää määkimistä, ei mitään munaa, eikä sitten millään tasolla hieno ääni ainakaan minun korvaani. Tiktak: Taas samaa kuin Rasmuksellakin. Sinällänsä hyviä biisejä, mutta taas laulajan ääni lyö korville kuin haarukan piikit lautaseen. En pysty kuuntelemaan paria minuuttia enempää kun laulajan narina käy hermoon niin rankasti. Kaikki muutkin suomalaiset pop-bändit: Samat sävelet kaikissa ja sama meininki. Oli se sitten jotain Mikko Kuustosta, Mambaa tai Suurlähettiläitä, niin se sama tylsyyden leima on heti lyöty otsaan. Jaksavatkin tehdä näin herttaisen yhdentekevää musiikkia. Eppuja ja Yötä en laske tuohon kastiin, Yö on ihan mukavaa musiikkia mielestäni, toisella tavalla suomalaisen kuuloista kuin yllämainitut. Tietyllä tavalla tylsää, mutta on se rima silti paljon ylempänä kuin noilla muilla. Eputhan nyt ovat muuten vain parhaita. Pelle Miljoonaa en taas voi sietää, taas Pellen kähinä ajaa minut pois ja ne ulkomusiikilliset seikat. Jaksaa vielä heilua semmoisena jee-jee-hippi-kapinallisena ympäriinsä. Itsensä se vain siinä nolaa. Apulantaa en ole ikinä jaksanut kuunnella. Tonilla on kyllä persoonallinen ääni, mutta ei se vain sovi minun korvaani. Myöskin tämän herran "taiteellisuus" ja päteminen käyvät ärsyttämään. Jos kerran on niin älykäs ja hienostunut, niin kas kun jaksaa vääntää sitä samaa vitossointupunkkirokkimitälie-sontaa. Siis tämä kaikki MINUN MIELESTÄNI. E: Ainiin, lisää @Junkmail: Ei helevata, voiko naurettavammaksi mennä. Jätkät selostavat pokkana tekevänsä juuri sellaista musiikkia, mitä haluavat eivätkä pokkuroi muita tai seuraa trendejä. Hassu yhteensattumako lie, että lista on samaan aikaan täynnä muitakin numetalmattomättöräppi-bändejä? "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro! |
Ulle 12.07.2004 19:46:52 | |
---|
@junkmail Kaksio The 69eyes Suurlähettiläät Marion Wainer vai mikä lie Niin kuin ehtyy tiimalasin hiekka, on elämämmekin päivien viemää... |
unorthodoxxx 12.07.2004 19:49:10 | |
---|
Poikabändit The Rasmus Negative, Uniklubi, Technicolour Antti Tuisku Suomi-räp (ja muukin rap) |
e r s k i 12.07.2004 19:57:49 | |
---|
Tommi Läntinen on aivan kammottava. Niin väsynyttä rokkia että... |
TiMiTheShiT 12.07.2004 20:10:08 (muokattu 12.07.2004 20:11:11) | |
---|
yö apulanta negative , uniklubi, technicolor @junkmail he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-| |
ercciman 12.07.2004 20:10:44 | |
---|
Extreme Noise Terror xoxoxoxo |
Ticeto 12.07.2004 20:12:43 | |
---|
Örinäbändit: Bodomit, Cannibal Corpset yms. - Hei me "lauletaan" itsemurhista ja saatanasta, jonka jälkeen poltamme paikallisen kirkon...voi helevetti sentään, sanoista voi saada jopa sen jau-jaun verran selvää, voiko vielä paskempaa olla? Poikabändit - Niin imelää, että sokerikin voi joskus ruveta maistumaan suolalta. Hiphop-räppärit - Voivat yltää jopa örinäbändien kaltaiseen vitutustilaan. Yllättävää, että kaikilla USA:n räppäreillä on ollut ankea lapsuus ja ilmeisesti levy-yhtiöt ovatkin menneet slummeihin koputtelemaan, että löytyykös täältä uusia eminemejä tekemään aina yhtä yllättävää ja uutta (c)rap-musiikkia iloksemme. Suomalaiset räppärit ovat luku sinänsä, Pikku Geet ja kumppanit saavat minut jo apatian partaalle. Toistaiseksi ei tule muita mieleen These are the last words
I'll ever speak
And they'll set me free |
Gypsy 12.07.2004 20:25:20 | |
---|
Kaikki muusikoiden.nettiläisten bändit. |
Vilhelmus 12.07.2004 20:31:59 | |
---|
Örinäbändit: Bodomit, Cannibal Corpset yms. - Hei me "lauletaan" itsemurhista Toisin kuin allekirjoituksessasi? |
Mako 12.07.2004 20:35:21 | |
---|
Kaikki muusikoiden.nettiläisten bändit. Gypsy heitti parhaat perustelunsa ikinä! Oli vain hiljaa. Ah onnea. "Kuka minä on, missä minä on? Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston" |
Nightwish 12.07.2004 20:39:35 | |
---|
Elastinen,pikku g..kaikki rap-viritelmät, the 69 eyes,popeda..onhan noita. |
Gypsy 12.07.2004 20:47:48 | |
---|
Gypsy heitti parhaat perustelunsa ikinä! Jep, ja sua selvästi ainakin pikkusen kävi vituttaan. Tälläkin sivulla on useita bändejä, mitkä on jätetty perustelematta, ja kuitenkin mun teksti on ainoo mitä lainattiin ja kommentoitiin. M.net on entisellään. PS. Siistit amisviikset. |
zorro 12.07.2004 20:49:45 (muokattu 12.07.2004 20:50:04) | |
---|
suomi hip hop, nykyajan gangsta-rap, mamba, yö, eppu normaali, ja metallimusiikkia muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta ja tottakai Klamydia OSTETAAN: Digitech WH1, lace sensor Red |
kalleboy 12.07.2004 20:57:11 | |
---|
HIM, Suburban tribe, linkin park ym. on kyllä jotain sellasta mitä mun korva ei siedä. Pelkkää efektikikkailua ja soitinten raiskaamista ja sitten vielä luulevat jotain osaavansa. |
Antti1997 12.07.2004 21:16:31 | |
---|
RAP E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-D5-D5-D5-D5-D5-D5-D5-D5-G5 D5-------E5---G5--- |
Mm. ns. popedaosasto on kyllä semmonen mitä en pitkään kestä kuunnella.. Mutta hattua on nostettava bändeille jotka onnistuvat miellyttävään tai ärsyttämään. Se sen sijaan on hyvin surullista jos bändi ei herätä mitään fiiliksiä. |
lion 13.07.2004 09:52:27 (muokattu 13.07.2004 09:53:20) | |
---|
Ultra bra on kyllä mun ehdottomasti suurin vihan kanavoinnin kohde. Mun mielestä se vaan on ihan kamalaa levotonta ja muka-taiteellista paskaa. Kaikki jumalaa ylistävät biisit saa kyllä sen kappaleen muuttumaan paskaksi. Sama pätee kaikkiin saatanalliseen sanomaan nojaaviin biiseihin. Ei. Henkimaailma ei ole todellakaan lähellä mun sydäntä. Ehkä mystiikka ja sellanen, mutta ei jumala-saatana ajattelu. Se on perseestä. Liiallinen örinä... Black metal ja deathmetal on kyllä suurimmaksi osaksi hirveetä scheissee. Joskus tosin kuulee hienoja riffejä tms. Mutta usein nuo äärimetallijunnaukset menee mielessäni samaan kaavamaiseen paskakategoriaan kuin tekno/rave/trance. Ihan samalla tavalla kaavamaisesti tuotettua paskaa. On olemassa hienoja listahittejä, mutta kuitenkin inhoan väkisin tuotettua "rahat pois"-artisteja. Tähän kategoriaan kuuluu mm. Antti Tuisku. Lukekaapa levyn sisäkannesta kuka on tehnyt biisit... Kyllä. Huomaat että kaikki biisit on vaan poimittu bmg:n "rnb-taustat" levyhyllystä ja sanoitettu uusiks. Koko levy kertoo parisuhteista... Mikäs sen parempi tapa saada varhaisteinit pikkuhousut vaossa kiljumaan siideripullo kädessä sinne lavan edustalle... EDIT: Glamrock on hirveetä paskaa. En edes perustele. - Li'oN Musiikissa on joitakin asioita jotka eivät musiikkiteknologian kehittyessä muutu miksikään, kuten: Kun rahaa pistetään palamaan, niin paska alkaa haista. Rankasti. |
Chrissie 13.07.2004 10:21:30 | |
---|
Kyllä Michael Jackson on ylitse muiden. Ja näin on ollut jo useita vuosia, kymmeniä kenties jopa. Häntä voin sanoa jopa vihaavani, niin musiikillisesti kuin musiikin ulkopuolelta löytyvienkin seikkojen vuoksi. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |