Aihe: sietokyky
1 2 3 4 5 6 7
Barley
12.07.2004 17:57:55
Whitney Houston, Mariah Carey, Celine Dion. Hälytysajoneuvodiivat. Joko kiljutaan kuin sumutorvet tai sitten tekotyylikkäästi jodlataan semmoiseen ailahtelevaan "Ai vii-hi-hilll laa-hauav ju-hu-huu!!!"-tyyliin. Taattua tuskaa joka tapauksessa.

Scooter. Onhan näitä eurohumppaidiootteja, mutta kyllä Scooter vetää pohjat. Eipä ole paljon ärsyttävämpää mölinää, kun sen pääteutoonin huutaminen. Ja KLF:ää vielä lokaavat lyriikoissaan ja kappalenimiä nyysivät. Jos joku artisti oikeasti ansaitsikin pänikän päähänsä, niin kyllähän se on Scooter.

Klamydia, Popeda. Noista onkin jo antoisat perustelut edellä.
I gotta have more cowbell, baby!
85423321
12.07.2004 18:11:25
Kaikeinlainen "reivi" musiikki on raivostuttavaa. Ja se "reivaaminen" vasta typerältä näyttääkin.
You don't have to run faster than the bear. You only have to run faster than the slowest man running from the bear.
Ulle
12.07.2004 19:46:52

@junkmail
Kaksio
The 69eyes
Suurlähettiläät
Marion Wainer vai mikä lie
Niin kuin ehtyy tiimalasin hiekka, on elämämmekin päivien viemää...
unorthodoxxx
12.07.2004 19:49:10
Poikabändit
The Rasmus
Negative, Uniklubi, Technicolour
Antti Tuisku
Suomi-räp (ja muukin rap)
e r s k i
12.07.2004 19:57:49
Tommi Läntinen on aivan kammottava. Niin väsynyttä rokkia että...
TiMiTheShiT
12.07.2004 20:10:08 (muokattu 12.07.2004 20:11:11)

apulanta

negative , uniklubi, technicolor

@junkmail
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-|
ercciman
12.07.2004 20:10:44
Extreme Noise Terror
xoxoxoxo
Ticeto
12.07.2004 20:12:43
Örinäbändit: Bodomit, Cannibal Corpset yms.
- Hei me "lauletaan" itsemurhista ja saatanasta, jonka jälkeen poltamme paikallisen kirkon...voi helevetti sentään, sanoista voi saada jopa sen jau-jaun verran selvää, voiko vielä paskempaa olla?

Poikabändit
- Niin imelää, että sokerikin voi joskus ruveta maistumaan suolalta.

Hiphop-räppärit
- Voivat yltää jopa örinäbändien kaltaiseen vitutustilaan. Yllättävää, että kaikilla USA:n räppäreillä on ollut ankea lapsuus ja ilmeisesti levy-yhtiöt ovatkin menneet slummeihin koputtelemaan, että löytyykös täältä uusia eminemejä tekemään aina yhtä yllättävää ja uutta (c)rap-musiikkia iloksemme. Suomalaiset räppärit ovat luku sinänsä, Pikku Geet ja kumppanit saavat minut jo apatian partaalle.

Toistaiseksi ei tule muita mieleen
These are the last words I'll ever speak And they'll set me free
Gypsy
12.07.2004 20:25:20
Kaikki muusikoiden.nettiläisten bändit.
Vilhelmus
12.07.2004 20:31:59

Örinäbändit: Bodomit, Cannibal Corpset yms.
- Hei me "lauletaan" itsemurhista

Toisin kuin allekirjoituksessasi?
Mako
12.07.2004 20:35:21

Kaikki muusikoiden.nettiläisten bändit.

Gypsy heitti parhaat perustelunsa ikinä! Oli vain hiljaa. Ah onnea.
"Kuka minä on, missä minä on? Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston"
Nightwish
12.07.2004 20:39:35
Elastinen,pikku g..kaikki rap-viritelmät,
the 69 eyes,popeda..onhan noita.
Gypsy
12.07.2004 20:47:48
Gypsy heitti parhaat perustelunsa ikinä!

Jep, ja sua selvästi ainakin pikkusen kävi vituttaan. Tälläkin sivulla on useita bändejä, mitkä on jätetty perustelematta, ja kuitenkin mun teksti on ainoo mitä lainattiin ja kommentoitiin. M.net on entisellään.

PS. Siistit amisviikset.
zorro
12.07.2004 20:49:45 (muokattu 12.07.2004 20:50:04)
suomi hip hop, nykyajan gangsta-rap, mamba, yö, eppu normaali, ja metallimusiikkia muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta

ja tottakai Klamydia
OSTETAAN: Digitech WH1, lace sensor Red
kalleboy
12.07.2004 20:57:11
HIM, Suburban tribe, linkin park ym. on kyllä jotain sellasta mitä mun korva ei siedä. Pelkkää efektikikkailua ja soitinten raiskaamista ja sitten vielä luulevat jotain osaavansa.
Antti1997
12.07.2004 21:16:31
RAP
E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-E5-D5-D5-D5-D5-D5-D5-D5-D5-G5 D5-------E5---G5---
qfleax
12.07.2004 22:13:28
Mm. ns. popedaosasto on kyllä semmonen mitä en pitkään kestä kuunnella..

Mutta hattua on nostettava bändeille jotka onnistuvat miellyttävään tai ärsyttämään. Se sen sijaan on hyvin surullista jos bändi ei herätä mitään fiiliksiä.
lion
13.07.2004 09:52:27 (muokattu 13.07.2004 09:53:20)
Ultra bra on kyllä mun ehdottomasti suurin vihan kanavoinnin kohde. Mun mielestä se vaan on ihan kamalaa levotonta ja muka-taiteellista paskaa.

Kaikki jumalaa ylistävät biisit saa kyllä sen kappaleen muuttumaan paskaksi. Sama pätee kaikkiin saatanalliseen sanomaan nojaaviin biiseihin. Ei. Henkimaailma ei ole todellakaan lähellä mun sydäntä. Ehkä mystiikka ja sellanen, mutta ei jumala-saatana ajattelu. Se on perseestä.

Liiallinen örinä... Black metal ja deathmetal on kyllä suurimmaksi osaksi hirveetä scheissee. Joskus tosin kuulee hienoja riffejä tms. Mutta usein nuo äärimetallijunnaukset menee mielessäni samaan kaavamaiseen paskakategoriaan kuin tekno/rave/trance. Ihan samalla tavalla kaavamaisesti tuotettua paskaa.

On olemassa hienoja listahittejä, mutta kuitenkin inhoan väkisin tuotettua "rahat pois"-artisteja. Tähän kategoriaan kuuluu mm. Antti Tuisku. Lukekaapa levyn sisäkannesta kuka on tehnyt biisit... Kyllä. Huomaat että kaikki biisit on vaan poimittu bmg:n "rnb-taustat" levyhyllystä ja sanoitettu uusiks. Koko levy kertoo parisuhteista... Mikäs sen parempi tapa saada varhaisteinit pikkuhousut vaossa kiljumaan siideripullo kädessä sinne lavan edustalle...

EDIT: Glamrock on hirveetä paskaa. En edes perustele.

- Li'oN
Musiikissa on joitakin asioita jotka eivät musiikkiteknologian kehittyessä muutu miksikään, kuten: Kun rahaa pistetään palamaan, niin paska alkaa haista. Rankasti.
Chrissie
13.07.2004 10:21:30
Kyllä Michael Jackson on ylitse muiden. Ja näin on ollut jo useita vuosia, kymmeniä kenties jopa. Häntä voin sanoa jopa vihaavani, niin musiikillisesti kuin musiikin ulkopuolelta löytyvienkin seikkojen vuoksi.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)