Aihe: Judas Priest - 'Yleistä Keskustelua'
1 2 3 4 567 68 69 70 7174 75 76 77 78
phiit
13.10.2023 13:51:02
Onhan tää bestest, levyä odotellessa!
Tuomoo
13.10.2023 23:31:33
Regalis Apertura: Priestiltä uusi biisi "Panic Attack" ilmestyy perjantaina:

https://blabbermouth.net/news/new-j … le-panic-attack-to-arrive-on-friday

Olihan tämä ihan ookoo. Halfordin korkeimmat kiljumiset ovat jo vähän tuskallista kuunneltavaa, mutta ihan kivasti muuten menee.

Yllätyin muuten, kun katsoin bändin nykyistä jäsenistöä. Mun on pakko myöntää, että en ole kovin aktiivisesti seurannut bändin miehistövaihdoksia, Priest kun ei ikinä ole ollut mulle mikään maailman suurin juttu, joskin musiikkinsa on aina uponnut hyvin, ja parikymmentä vuotta on tullut enemmän tai vähemmän musiikkiaan kuunneltua. Yllätyksen aihe oli rumpali - en muistanutkaan että Scott Travis on ollut mukana jo Painkilleristä asti. Yllätyin myös herran iästä, en muistanut että hänkin alkaa olla jo senioriosastoa 62 ikävuodellaan. Ja yllätyin myös siitä, että hyvin tuntuu paahtaminen taipuvan häneltä edelleen. Jos vertaa vaikkapa muihin NWOBHM-rumpaleihin, pääasiassa McBrainiin, oli Nickokin ihan hyvässä tikissä vielä kymmenen vuotta sitten, mutta silloin jo huomasi ihan selkeästi että ikä alkoi painaa, eikä nopeus ja tarkkuus enää ollut aivan huippuluokkaa. Travisilla tuollaista ei ainakaan levyillä ole havaittavissa. Toivottakoon hänelle pitkää ikää ja nopeita tuplapedaaleita.
19.2.2021 never forget
John Longs
14.10.2023 16:38:35
Tuomoo: Olihan tämä ihan ookoo. Halfordin korkeimmat kiljumiset ovat jo vähän tuskallista kuunneltavaa, mutta ihan kivasti muuten menee.

Ei pysty muuta sanomaan, kuin että eri mieltä.

Halford kuulostaa vielä paremmalta kuin Firepowerilla, joka oli jo sekin iso askel parempaan suuntaan. Liekö joku vaatimassa studiossa parempia ottoja, onko studiotaikaa vai onko Rob treenannut homman tiukempaan kuntoon, mene ja tiedä. Mutta hyvältä soundaa mies, soundi muistuttaa jopa Painkillerin aikaisia lauluja.

Biisistä tykkäsin kovastikin, kiva kun vanhat suosikit jaksa innostaa. Ei muuta ku Priestiä koneeseen odotellessa uutta!
Sinep7
15.10.2023 12:47:32
John Longs: Ei pysty muuta sanomaan, kuin että eri mieltä.

Halford kuulostaa vielä paremmalta kuin Firepowerilla, joka oli jo sekin iso askel parempaan suuntaan. Liekö joku vaatimassa studiossa parempia ottoja, onko studiotaikaa vai onko Rob treenannut homman tiukempaan kuntoon, mene ja tiedä. Mutta hyvältä soundaa mies, soundi muistuttaa jopa Painkillerin aikaisia lauluja.

Biisistä tykkäsin kovastikin, kiva kun vanhat suosikit jaksa innostaa. Ei muuta ku Priestiä koneeseen odotellessa uutta!

Jos joku olisi sanonut minulle yläasteella 1985 Defendersin jälkeen, et nämä kiertää maailmaa ja tekee kovia levyjä sit kun mää olen viisikymppinen, olisin nauranut. Ei naurata nyt. Jos jollain ihmeen kaupalla sattuisin elämään vanhaksi, takaan et palvelutalossa kun ne vitut ehdottelee lauluryhmiä, sanon et Satumaat vittuun. Soitatte Painkillerin, I'm a Rocker, Sinner ja Diamonds and rust. Sit voin lähteä onnellisena. Tehkää tekin metalli-ystävät näin. Muuten ne pakottaa kuuntelemaan sitä paskaa.
Tympee Huttunen
07.11.2023 10:26:08
https://www.aamulehti.fi/musiikki/art-2000009973646.html

Judas Priest esiintyy kesäkuussa Tampereen Nokia-areenalla
Liput Invincible Shield -kiertueen keikalle tulevat myyntiin perjantaina 10. marraskuuta.

Viime keikka hesoissa oli todella kova.
Jeszse
07.11.2023 15:34:43
Tympee Huttunen: https://www.aamulehti.fi/musiikki/art-2000009973646.html

Tervetuloa.

En aio mennä.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
phiit
07.11.2023 18:50:24
Tympee Huttunen: https://www.aamulehti.fi/musiikki/art-2000009973646.html

Oli todellakin! Pakko kai se mennä vielä Treelleki fiilistelee
Tympee Huttunen
07.11.2023 18:53:22
phiit: Oli todellakin! Pakko kai se mennä vielä Treelleki fiilistelee

Kyllä se vain näin on. Ei tälläistä herkkua enää kauan ole tarjolla, valitettavasti.
Boozer
08.11.2023 19:30:23
Millon lämppäribändi ilmoitetaan? Voisko olla Elegant Weapons?
Let there be rock
Tympee Huttunen
08.11.2023 19:44:48
Boozer: Millon lämppäribändi ilmoitetaan? Voisko olla Elegant Weapons?

KK's Priest

:)
Boozer
08.11.2023 19:46:30
Tympee Huttunen: KK's Priest

:)

Se olis 5/5. Kaveri tiesi kertoa, että Dickinson kiertää myös soolona samaan aikaan Euroopassa...
Let there be rock
Regalis Apertura
09.11.2023 09:47:43
Boozer: Se olis 5/5. Kaveri tiesi kertoa, että Dickinson kiertää myös soolona samaan aikaan Euroopassa...

Mun puolesta saisi tulla omalle keikalleen täydellä setillä vrt. 30 min lämppärinä...
Rockjäbä1978
11.11.2023 14:26:23
Toivottavasti keikka myös toteutuu!

Nihkeää on myynti ollut tähän mennessä.
JH Guitar
12.11.2023 01:57:15
Miten lujaa Priest soittaa livenä? Halkeaako pää, jos menee sisäkeikalle?
phiit
12.11.2023 05:41:17
JH Guitar: Miten lujaa Priest soittaa livenä? Halkeaako pää, jos menee sisäkeikalle?

Sillai ku pitääkin
Boozer
12.11.2023 07:54:19
phiit: Sillai ku pitääkin

Se on kun sopiva korkea ääni lähtee Halfordista ni se on kuin daiju hetkeksi lähtisi.
Let there be rock
Regalis Apertura
12.11.2023 09:39:06 (muokattu 12.11.2023 09:39:55)
JH Guitar: Miten lujaa Priest soittaa livenä? Halkeaako pää, jos menee sisäkeikalle?

No riippuu kuulijasta;). Ihan kohtalaisen kovalla vetivät Hesassa viimeeksi ja diskantit meni puuroksi (vaikka pumpulit oli korvissa)...
JH Guitar
12.11.2023 10:43:21
Tuo edellinen keikka Helsingissä taisi olla vanhassa jäähallissa? Itse en käy siellä koskaan, vaikka olisi kuka esiitymässä. Lopetin ehkä 15 vuotta sitten. Akustiikka on niin kehno, kun ääni kimpoilee pinnoilta, että en pystynut nauttimaan mistään musiikista tuolla.

Nokia Areenalla olen ollut yhdellä keikalla, ja siellä tilanne ei ollut ollenkaan yhtä paha. Tosin ei sielä silloin soitettu erityisen lujaakaan. Mutta jos on kovempaa tuuttaava bändi, niin taitaa olla riski, että puuroksi menee.

Regalis Apertura: No riippuu kuulijasta;). Ihan kohtalaisen kovalla vetivät Hesassa viimeeksi ja diskantit meni puuroksi (vaikka pumpulit oli korvissa)...
gotthard
13.11.2023 16:58:21
JH Guitar: Tuo edellinen keikka Helsingissä taisi olla vanhassa jäähallissa? Itse en käy siellä koskaan, vaikka olisi kuka esiitymässä. Lopetin ehkä 15 vuotta sitten. Akustiikka on niin kehno, kun ääni kimpoilee pinnoilta, että en pystynut nauttimaan mistään musiikista tuolla.

Nokia Areenalla olen ollut yhdellä keikalla, ja siellä tilanne ei ollut ollenkaan yhtä paha. Tosin ei sielä silloin soitettu erityisen lujaakaan. Mutta jos on kovempaa tuuttaava bändi, niin taitaa olla riski, että puuroksi menee.

Kyllä jäähallissa soundit toimii kun kuulija on leveyssuunnassa max 3m miksaajasta. Pituussuunnassa ei ole niin tarkkaa. Pöydän ja lavan välissä kun seisoo soundit on hyvät.
Tunnuksesi on pistetty jäähylle! Muusikoiden.net
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)