Aihe: Led zeppelin
1 2 3 4 5131 132 133 134 135
Paasio
05.11.2023 10:39:52

mpekkanen: Onkohan täällä muita, jotka tykkää Presence levystä? Aika moni hehkuttaa paria ekaa ja varsinkin nelosta ja lähes aina pidetään Presenceä jotenkin huonona ja epäonnistuneena kiekkona. Minulle se on Zeppelinin paras levy ja se on myös kestänyt hyvin aikaa.

Mä oon kanssa aina tykänny Precencestä ja useimmiten sen edelleen pyöräytän jos tekee mieli Zepukkaa kuunnella.
Masturbation....Ejaculation....DYNAMATION #BlackPalle
Mortte
05.11.2023 10:48:40
mpekkanen: Onkohan täällä muita, jotka tykkää Presence levystä? Aika moni hehkuttaa paria ekaa ja varsinkin nelosta ja lähes aina pidetään Presenceä jotenkin huonona ja epäonnistuneena kiekkona. Minulle se on Zeppelinin paras levy ja se on myös kestänyt hyvin aikaa.

Kyllä mun mielestä ne viis ekaa on parhaat, IV ehkä paras, jos on pakko valita. Mutta on Presence parempi levy kuin Physical Graffiti ja varsinkin In Through the Out. Houses Of the Holya olen aina pitänyt lähes IV:n veroisena, siinä on vain yksi huti eli "D`Yer Mak`er". Sekin menee välipalana.
Don't you know that I'm losing hold
cyberiad2001
05.11.2023 11:34:22 (muokattu 05.11.2023 11:35:42)

Presence ja In through the Outdoor ovat mullakin nousseet ylöspäin listalla vuosien myötä. Edellisellä on aivan tautisen tiukkaa soittoa ja asennetta, jälkimmäinen on yllättävänkin hyvä piisimateriaaliltaan, kunhan tottuu siihen pehmeämpään soundiin. Graffiti on myös loistava, vaikka vähän loppuu veto tuplalevyn mitassa, lisäksi soundeiltaan jotenkin demomainen, vaikka sopii kyllä sekin hyvin tiettyihin raitoihin. Toki ne neljä ekaa ovat täysin lyömättömiä, mutta niitä seuraavat ovat kaikki vähintään hyviä. Zep on huonoimillaankin parempaa kuin suurin osa muista parhaimmillaan.
www.nemesisem.net
HaloOfFlies
05.11.2023 16:20:46 (muokattu 05.11.2023 16:21:56)

Regalis Apertura: Hienoa että Page esiintyy edes tuon verran kun muuten on käsittääkseni pitänyt hiljaiseloa viime vuosina... Mitä tuohon Hall Of Fameen tulee niin eikös tuossa vain muutama tyyppi (keitä sitten ikinä ovatkaan) päätä kuka pääsee ja kuka ei? Eli aika pitkälti toimivat omien (jenkkien?) mieltymysten mukaan eli varsinaiset rockbändit valitaan sitten joskus jos ollenkaan... Poppiosasto ja ns. R&b-osasto suurin piirtein "saman tien". Ainakin sellainen käsitys on mulla tuosta systeemistä.

Siellä on lautakunta joka valitsee ehdokkaat, tuossa on mukana mm. Tom Morello ja Dave Grohl. Faniäänestyksellä sitten valitsevat niistä ehdokkaista parhaat, jotka valitaan sisään. Joitakin artisteja sitten valitaan erinäisissä sivukategorioissa, kuten Judas Priest viime vuonna.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Flash
06.11.2023 08:53:57

HaloOfFlies: Siellä on lautakunta joka valitsee ehdokkaat, tuossa on mukana mm. Tom Morello ja Dave Grohl. Faniäänestyksellä sitten valitsevat niistä ehdokkaista parhaat, jotka valitaan sisään.

Eikait sillä faniäänestyksellä ole oikeasti paljon mitään virkaa. Top 5 saa tyyliin yhden äänen ja pääsevät varmuudella mukaan "harkintaan". Esim. Dave Matthews Band voitti fan voten selvästi, mutta ei silti valittu Hall of Fameen.
Live Music Is Better!
Calliope
10.01.2024 15:26:28
Page kiittelee X:sä 80-vuotispäiväonnitteluista!
"Turn up the Eagles the neighbors are listening"
HaloOfFlies
04.09.2024 15:27:38

Robert Plant saapuu Suomeen ensi keväänä. 18.5. mies esiintyy Tampere-talossa ja seuraavana päivänä Helsingin Finlandia-talossa. Liput tulevat myyntiin perjantaina.

https://www.soundi.fi/uutiset/led-z … kevaalla-suomeen-kahdelle-keikalle/
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Welho-77
04.09.2024 15:38:18
Tulispa heartbreaker silleen mahaa heiluttaen.
Long live the King of Mercy.
Regalis Apertura
05.09.2024 09:30:54
Harmi vaan että akustisessa muodossa kaikki Zeppelin-biisitkin (ainakin otaksuisin)... Toimisivat paremminkin sähköisenä noin omasta mielestäni. Minkäs tuolle oikein mahtaa kun Robert alkaa olla wanha ja äänikään ei ihan nuoruuden sfääreihin enää yllä.
Marlowe
06.09.2024 11:26:04
Liput Tampere-taloon hommattu! Olen nähnyt Plantin kymmenisen vuotta sitten Tallinnassa ja silloin homma toimi ainakin todella hyvin.
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby)
mpekkanen
30.10.2024 20:26:12 (muokattu 31.10.2024 08:23:23)
Gibson on julkaissut Pagen nimikko SJ-200 kitaran ja ihmettelin jo vuosia sitten kun Fender julkaisi signature Telecasterin, että onko Page tehnyt mitään järjellistä tämän vuosituhannen puolella?
Jotenkin aika vahva rahastuksen maku kun mies ei tee enää ollenkaan musaa ja näitä erilaisia signatureja tulee koko ajan. Ei ole nimittäin kauhean kauan kun Gibsonilta tuli kaksikaulainen SG ja nyt törkeän hintainen SJ-200 akustinen.
Tympee Huttunen
30.10.2024 20:36:29
mpekkanen: Gibson on julkaissut Pagen nimikko SJ-200 kitaran ja ihmettelin jo vuosia sitten kun Fender julkaisi signature Telecasterin, että onko Page tehnyt mitään järjellistä tämän vuosituhannen puolella?
Jotenkin aika vahva rahastuksen maka kun mies ei tee enää ollenkaan musaa ja näitä erilaisia signatureja tulee koko ajan. Ei ole nimittäin kauhean kauan kun Gibsonilta tuli kaksikaulainen SG ja nyt törkeän hintainen SJ-200 akustinen.

Jimmy Pagen "writer's block" on perin merkillinen. Kaikki on jo tehty, mutta luulisi jokin vietti olla tehdä uutta musiikkia.

Antaa signatureja tulla vaan minun puolesta.

Ostin kirpparilta 2,5€ Robert Plant & Strange Sensation live dvd:n. On sekin ollut mainio yhtye. Bonarina on pari vanhempaa 80/90's pätkää ja tarvinnee niihinkin tutustua.
Kefiiri
11.11.2024 20:34:14
Tympee Huttunen: Jimmy Pagen "writer's block" on perin merkillinen. Kaikki on jo tehty, mutta luulisi jokin vietti olla tehdä uutta musiikkia.

Mikä lie syynä... ei kai mitään writer's blockia olisikaan jos musaa saisi keksittyä aina kun huvittaa. Kauheat paineet tietty, jos ajattelee yleisön odottavan yhtä kekseliästä meininkiä kuin nuorena.
En ole musiikin asiantuntija.
Regalis Apertura
11.11.2024 21:42:11 (muokattu 12.11.2024 09:30:13)
Kefiiri: Mikä lie syynä... ei kai mitään writer's blockia olisikaan jos musaa saisi keksittyä aina kun huvittaa. Kauheat paineet tietty, jos ajattelee yleisön odottavan yhtä kekseliästä meininkiä kuin nuorena.

Tuli mieleen kun Ozzy kaavaili Pagea mukaan soittamaan uusimmalle levylleen niin kuulemma Page kieltäytyi "koska ei ollut soittanut moneen vuoteen". Joten varmaan ollut ongelmia soittokunnon ymv. suhteen (otaksuisin)?

edit. Toisen version mukaan Pagella oli vain aikatauluongelmia tjsp.
HaloOfFlies
05.12.2024 20:23:19

Led Zeppelinin alkuvaiheista kertova dokkari Becoming Led Zeppelin saa ensi-iltansa helmikuussa. Traileri julkaistiin tänään.

https://youtu.be/SizyLV-O_cc
ruma
05.12.2024 20:50:17
Aina, kun tämä ketju nousee, tulee ensimmäisenä mieleen, kuka ketkahti. Mutta onneksi on joko vanhan materiaalin uudelleenjulkaisu tai dokkari yleensä syynä.
Ehdottomasti ehkä.
willie
10.12.2024 03:45:31 (muokattu 16.12.2024 21:43:40)
Virhe! Liian lyhyt tai tyhjä kirjoitus.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5131 132 133 134 135
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)