Aihe: Boss ME-90 ja "sähinä"
1
Fishlicker
24.10.2023 02:28:16
Menin hankkimaan tommosen otsikossa mainitun vehkeen, koska olen vanha ja veivaan nuppeja ja paperilla tuntui sopivalta öiseen yksinsoitteluun looppereineen. Äänenlaadussa kuitenkin on jotain selvästi vialla tai sitten en vain tajua paremman päälle eli kaikessa on bonuksena omituinen äänen "hajoaminen" väärällä tavalla eli jonkun sortin sihinä joka korostuu erityisesti yläpään äänissä ja erityisesti, kun pre-amp mallinnus on käytössä. Vertailun vuoksi pelkkä spark 40 hakkaa äänenlaadussa tuon 100-0 tällä hetkellä ja myös pojalla käytössä oleva ikivanha Boss gt-8. Olen kokeillut line/guitar kytkintä molemmissa asennoissa ja veivannut EQ:ta ja jokasta nuppia mitä vaan löytyy, mutta en saa ulos kunnollista ääntä. Tulee mieleen lähinnä multiefektit 80-luvulta eli semmonen digitaalinen pihinä on läsnä kaikessa. Eli osaisikohan joku kertoa olenko missannut vaan jonkun oleellisen perusasian?
phiit
25.10.2023 03:47:14 (muokattu 25.10.2023 03:49:02)
Ei sähise eikä kähise, yks helpoimpia multipaavoja mistä saa heti käyttistä. Omat IR:t kehiin jos ei Bossin omat kelpaa (jotka on jo tarpeeksi hyviä), tässähän on samat mallinnokset kuin GT1000 mutta hieman riisutumpi vain muuten. Loistava vehje josta irtoaa kyllä ihan mitä vaa kun vaan jaksaa itse säätää ja unohtaa ne tehdaspresetit heti alkuunsa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)