Ed_Guy 30.06.2023 06:26:49 | |
---|
Tälleen aika monta vuotta myöhässä innostuin tahkoamaan metro pelisarjaa. Ekan metron pelasin kaksi kertaa läpi. Piti saada hyvä loppu. Nyt menossa last light ja jospa suoraan saisi paremman lopetuksen. Sitten pitänee hankkia exodus vielä. Parin kk päästä olen ajatellut myös alkaa metsästää outleteista xbox series x konsolia. Pääsis nauttimaan uuden sukupolven peleistä. En jaksa. |
Ed_Guy 30.06.2023 22:10:10 | |
---|
No eipä sitten last lightissa tullu hyvää loppua vaikka yritin joka paikassa tehdä hyviä tekoja. Vähän paska tommonen salainen moraalimittari joka ei ilmoita itsestään mitenkään. Ei tuo kyllä niin paljoa kiinnosta että jaksais uudelleen enää pelata. Katson hyvän lopun youtubesta. En jaksa. |
Tympee Huttunen 01.07.2023 13:13:24 | |
---|
bedlam: Mulle se ykkönen oli semmonen "ihan jees" ja kakkonen ehkä paras peli mitä olen pelannut. Ainut napinan aihe liian pitkä kesto. Ykkönen on lyhyt kuin mikä ja kakkonen pitkä kuin nälkävuosi. Kakkosessa on tavallaan kaksi peliä lomitettuna toisiinsa. |
Tympee Huttunen 03.07.2023 09:44:20 | |
---|
Jaahas, meni Last of Us2 sitten yöllä tohon kohtaan, missä Abbyn kanssa seikkaillaan sairaalan kellareissa :/ |
Zed: NES:n parhaasta Zeldasta, eli Zelda II: The Adventure of Linkistä faniprojektina tehty paranneltu versio: https://www.youtube.com/watch?v=A5- … -cF2kKK4tQxODJ1xFcZjlzhAjFZq8W3iAtY . Vähänkö on kova. Mukana on graafisia lisäyksiä ja parannuksia, jotka pysyvät kuitenkin alkuperäiselle versiolle täysin uskollisina. Tarinaa on laajennettu, ympäristöjä monipuolistettu, ja vastaan ehti tulla jo uudenlaisia vihollisiakin, jotka istuvat alkuperäiseen maailmaan saumattomasti. Tärkeintä on kuitenkin se, että kontrollit ja pelituntuma ovat täsmälleen autenttiset. Yhden palatsin ehdin eilen pelata läpi. Nostalgiannälkä tuli tyydytetyksi, mutta uuden sisällön ansiosta kokemus oli samalla myös tuore. Ilokseni huomasin myös yli 30 vuotta sitten kehittyneen rautaisen pelituntumani olevan tallella; Iron Knucklet ja Horsehead kaatuivat saamatta osumaakaan perille. Vielä kun sais lisää Zelda III:n enginellä tehtyä sisältöä. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Informaatiokameli 03.07.2023 16:11:26 | |
---|
Tympee Huttunen: Jaahas, meni Last of Us2 sitten yöllä tohon kohtaan, missä Abbyn kanssa seikkaillaan sairaalan kellareissa :/ Tää oli ihanan kuumottavaa menoa. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Tympee Huttunen 03.07.2023 17:16:16 | |
---|
Informaatiokameli: Tää oli ihanan kuumottavaa menoa. On joo. Olisi pitänyt sykkeet mitata. Ei tullut unikaan sitten ihan heti. |
bedlam 05.07.2023 14:31:02 (muokattu 05.07.2023 14:32:49) | |
---|
Tympee Huttunen: Jaahas, meni Last of Us2 sitten yöllä tohon kohtaan, missä Abbyn kanssa seikkaillaan sairaalan kellareissa :/ Toi oli just semmonen sopivan kuumottava, monet kauhupelit on pitäny jättää kesken kun en ole vaan yksinkertaisesti kestänyt jonkun kohtauksen luomaa ahdistuksen tunnetta mutta tää ei ollu liian paha. Minusta ykkösosan kellarikohtaus oli vielä pahempi ja juuri siinä mun sietokyvyn rajoilla. Mutta sitten tuli voittajaolo kun siitäkin selvittiin :D Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Ed_Guy 16.07.2023 19:34:55 | |
---|
Minecraft on hieno peli. Monta kertaa kuollut ja menettänyt kamat. Tänään saatiin pojan kanssa nether portaali tehtyä. Sekä lehmä ja sokeriruokofarmi. Illalla vielä kanafarmin teko edessä. En jaksa. |
Jeszse 16.07.2023 20:10:17 | |
---|
Tympee Huttunen: Jaahas, meni Last of Us2 sitten yöllä tohon kohtaan, missä Abbyn kanssa seikkaillaan sairaalan kellareissa :/ Tuskin maltan odottaa, hyvä kuumotusta herättelevä viesti joka ei kuitenkaan paljasta mitään. :D Itellä kakkospäivä Seattlessa menossa. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Jeszse 20.07.2023 03:03:11 | |
---|
Nyt on sairaalan kellarit nähty voi helvetti. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Decadetroll 20.07.2023 18:35:00 | |
---|
Aloittelin cyberpunk 2077 tietokoneella... Tähän mennessä tullut yksi bugi vastaan ja sekin lähinnä nauratti, kun tyyppi rysähti kävellessään kaapin läpi niin, että tavarat vaan lensivät ympäriinsä. Ajellessa radiostakin on tullut jo yksi biisi, joka on mennyt omille soittolistoilleni. |
bedlam 20.07.2023 20:05:24 | |
---|
Decadetroll: Aloittelin cyberpunk 2077 tietokoneella... Tähän mennessä tullut yksi bugi vastaan ja sekin lähinnä nauratti, kun tyyppi rysähti kävellessään kaapin läpi niin, että tavarat vaan lensivät ympäriinsä. Ajellessa radiostakin on tullut jo yksi biisi, joka on mennyt omille soittolistoilleni. Pleikkarilla pelasin tota jossain välissä sen parin tunnin koejakson ja ihan ookoolta vaikutti. Pahin bugi se, että naisilta tuli tissit vaatteiden läpi, oli aika koomisen näköistä. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Bongowing 20.07.2023 21:03:29 | |
---|
Jeszse: Nyt on sairaalan kellarit nähty voi helvetti. Nyt oli oikea aika vuorokaudesta tolle. But where the heck is magenta? |
Jeszse 20.07.2023 22:02:18 | |
---|
Bongowing: Nyt oli oikea aika vuorokaudesta tolle. Mä oon lomalla ni on hyvä alottaa pelaaminen siinä ku ilta on jo hämärtyny. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Zed 24.07.2023 10:41:32 (muokattu 24.07.2023 10:44:17) | |
---|
Epämuusikko: Vielä kun sais lisää Zelda III:n enginellä tehtyä sisältöä. Jåå, eipä kyllä sekään haittaisi, vaikka itselleni A Link to the Past ei samanlaista nostalgia-arvoa tarjoakaan kuin NES-Zeldat. "Syypper NinTändua" - kuten pari ruotsinsuomalaista sukulaistani sen äänsivät - ei minulla koskaan ollut, ja pelasin sarjan kolmannen osan lävitse emulaattorilla ensimmäistä kertaa vasta nuorena aikuisena syksyllä 2001. Oikein loistava peli on hänkin. Mutta tämä mainitsemani Kakkonen oli sangen mainio lisäsisältöineen. Sivutehtävänä pystyi mm. keräilemään piilotettuja oransseja limalöllöjä (kehittyneempi versio niistä sykkivistä puna- ja sinisistä löllöistä), ja palkinnoksi sai muistaakseni Master Swordin, jolla pystyi sohimaan hengiltä vastustajia, jotka muuten pitää tuhota tulitaialla. Muutakin siistii shittii oli toki tarjolla. Niinsanottu second quest on vielä kesken. Siinä pomotaisteluihin on tuotu mukaan vaikeuttavia lisäelementtejä, ja pelin loppuvastuun eli Varjo-Linkin tuhoaminen kuulemma tarjoaa tarinaa täydentävän animaationkin, jossa kaksoisolennon veri valutetaan toisen kierroksen alussa hereillä olevan Zeldan antamaan pulloon. 33 miestä o istu sonnalla mutta! ,+ -haitaripartio |
Nuages 29.07.2023 13:06:04 | |
---|
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
LordWinter 29.07.2023 13:26:19 | |
---|
Ei liene ketjussa vielä peliä mainittu, Tears of the Kingdomia ei ole kyllä ollenkaan jaksanut pelata samalla tavalla kuin edeltäjäänsä. Hyvä peli toki, mutta aivan liikaa monotonisia tehtäviä ja aika pian alkoi tuntua siltä että ei tällaista nyt enää jaksa. Pää-objektiivit ovat kuitenkin olleet taattua laatua. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
bedlam 29.07.2023 19:26:02 | |
---|
Speedball 2 on edelleen viihdyttävä. Alkuperäisellä Amigalla pelasin sellasta Terminator-joystickia käyttäen joka oli muotoitu käsikranaatiksi. Oli ihan hemmetin kipeenä kädet sen jäljiltä, nyt pelannut Amiga Minillä PS4-ohjaimen kanssa ja huomattavasti miellyttävämpää. Selainpeleistä Traviania pelaisin varmaan ihan himona jos siinä ei olisi mahdollisuutta pärjätä paremmin rahalla. Joskus aikoinaan olin melkein jopa koukussa siihen, joten ehkäpä parempi toki kuitenkin sitten näin. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Tympee Huttunen 29.07.2023 21:16:47 | |
---|
Mitenköhän ne voi tehdä tosta Last of Us 2 pelistä kakkoskauden sarjaa? Kai sen tarina on pakko jakaa useammalle kaudelle. Nyt on toistamiseen Last of Usit pelattu läpi. Onko tiedossa jotain hyviä aleja? |