Aihe: Rammstein - uusi levy ja Suomen keikka 2019
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
trih
07.06.2023 13:27:33
Fantasmic: Raha, sehän se varmasti on jokaisella päälimmäisenä ja syy sille miksi ensin odotettiin hiljaa pölyn laskeutumista ja nyt syyt kaadetaan "viattomien" ihmisten niskaan,
palkataan asianajajia ja kriisiviestintään erikoistuneita pr-firmoja.

Jos kiertue keskeytyy, menee melko monelta leipä suusta ja Lindemanninkin on melko vaikea jatkaa jollei joku ole säveltämässä biisejä.

Raha se kai sokaisee. En usko että tälle rundille tulee mitään ongelmia. Jatkossa ehkä. Itse olen jo rammsteinini nähnyt niin ei haittaa vaikka loppuisi koko homma. Toivottavasti tulisi joku järkevä päätös tähän kohuun. Jos kohussa on perää niin Till on sitten erittäin kaksijakoinen persoona.
Fantasmic
07.06.2023 14:17:02
trih: Jos kohussa on perää niin Till on sitten erittäin kaksijakoinen persoona.

Tämä nyt voitaneen todeta jo oikeaksi ilman että nuo syytökset mihinkään johtaisivat.
Bändihän ei alussa ottanut asiaan mitään kantaa vaikka heti alussa olisi voinut vaan todeta että tällaiset asiat otetaan hyvin vakavasti ja jäsenille fanien turvallisuus
on ensisijaisen tärkeää. Sen sijaan kutsutaan saksalainen toimittaja Riffissä järjestettyihin bileisiin ja naureskellaan sille että juhlissa kaikki ovat huumattuja ja raiskattuja.

Puistattavinta tuossa koko touhussa on kuitenkin se että jo ennen kiertuetta Rammstein ilmoitti ettei meet&greetejä järjestetä. Sitten kiertueella kuitenkin on palkattuna
kaksi henkilöä etsimään joka kaupungista nuoria ja kauniita naisia takahuoneeseen viihdyttämään melkein kuusikymppisiä ukkoja sen varjolla että "näin fanit saavat mahdollisuuden tavata bändin jäseniä".

Jos näin todella olisi, luulisi että noihin bäkkärijuhliin järjestettäisi arvonta yms. lipun ostaneiden kesken jolloin oikeat fanit saisivat tasavertaisen mahdollisuuden tavata oikeasti fanittamansa yhtye.
Nythän noihin on vedetty naisia ihan pystymetsästäkin.
Fantasmic
07.06.2023 14:24:41
Oh. Bändin mukaan Rammsteinin "casting director" Alena Makeeva ei ollu yhtyeen palkkalistoilla ollenkaan.
Neljä vuotta messissä ilman hilloa. Tosifani!
phiit
07.06.2023 14:28:53
Fantasmic: Oh. Bändin mukaan Rammsteinin "casting director" Alena Makeeva ei ollu yhtyeen palkkalistoilla ollenkaan.
Neljä vuotta messissä ilman hilloa. Tosifani!

juu juu aivan varmasti :D :D
trih
07.06.2023 14:32:35 (muokattu 07.06.2023 14:35:12)
Mulle tullut vaikutelma, että tää olisi enemmän Lindemannin juttuja eikä niinkään koko bändin, pitäneekö tällainen paikkaansa?

Eikös tuo Alena ollut ihan Tillin oma fikseri? No kyllähän tää nyt alkaa näyttää pahemmalta koko ajan.

EDIT: Mutta mitään rikosta on tuskin tapahtunut. Mainehaittaa kyllä puskee.
zedder
07.06.2023 14:33:50
Yhtye(een keulahahmo) ollut esityksillään ylikororostamassa ja parodioimassa kaikenlaisia elämän hullutuksia ja outoja ilmiöitä, ja sitten oma touhu muuttuukin semmoiseksi. Jännää.
Turkissa on kuoriaisia.
Fantasmic
07.06.2023 14:44:06 (muokattu 07.06.2023 14:46:20)
trih: Mulle tullut vaikutelma, että tää olisi enemmän Lindemannin juttuja eikä niinkään koko bändin, pitäneekö tällainen paikkaansa?

Eikös tuo Alena ollut ihan Tillin oma fikseri? No kyllähän tää nyt alkaa näyttää pahemmalta koko ajan.

EDIT: Mutta mitään rikosta on tuskin tapahtunut. Mainehaittaa kyllä puskee.

Juu ja ei. Alenahan pyörii sekä Rammsteinin että Tillin sooloaktin mukana niinkuin Joe Letz.
Jälkimmäinen aloitti dj:nä rammsteinin keikoille, siirtyi Richardin assariksi ja nykyään näyttää paimentavan noita naisia keikoilla.
Saanee seuraavaksi kenkää kun on vainonnut yhtyettä vuosikausia ympäri maailmaa olematta millään tavalla tuttu tai palkkalistoilla.

Aika pitkälle noista ns "hyvistä ja huonoista" bäkkärikokemuksista tulee se kokonaiskuva että ne ovat Tilliä varten, muut jäsenet pyörähtävät niissä aika vaihtelevasti vähän aikaa tai ei ollenkaan.

En kuitenkaan sen vähääkään usko etteikö muu yhtye olisi tuosta ollut tietoinen ja itse solistin tilipussi mahtaa olla melkoisen pikkuinen jos maksaa omistaan näille.
trih
07.06.2023 15:11:16
Melkoinen kauhukuva että olisi itse 60-vuotiaana koukussa nuoriin mimmeihin :D
texan
07.06.2023 16:31:24 (muokattu 07.06.2023 16:41:50)
trih: Melkoinen kauhukuva että olisi itse 60-vuotiaana koukussa nuoriin mimmeihin :D

Tillin vanhempi tytär on 38-vuotias ja nuorempi tytär 30- vuotias, mitähän ajattelevat isänsä touhuista?
mpekkanen
07.06.2023 16:48:06
trih: Melkoinen kauhukuva että olisi itse 60-vuotiaana koukussa nuoriin mimmeihin :D

Minä olen 50 ja minusta nämä nyt 20 vuotiaat näyttää ihan koululaisilta.
pehko
07.06.2023 17:10:54

Tilli Lihandemann alkaa olemaan nesteissä kohta.
Fantasmic
07.06.2023 17:11:26
trih: No melko shady meininki sitten. Tuo Joe on kuulemma ollut myös näitä naisjuttuja hoitamassa. Eikös se ollut niin, että Joe oli hankkinu tän "huumatun" naisen Tillille?

Joo ja redditissä pyörii näitä silminnäkijäkertomuksia Joesta myös hyväksikäyttämässä sekaisin olevia R-faneja. Erikoista muuten että Emigraten levyillä rumpuja soittaa ensimmäistä lukuunottamatta
(Henka Johansson) Mikko Siren mutta kaikilla musiikkivideoilla rumpuja soittaa Joe Letz.

Tilliä koskien muuten ehkä yksi osuvimmista nettikommenteista koskaan:
"Amazing how many people wont even consider that a guy who spent decades writing about rape might turn out to actually enjoy it"
trih
07.06.2023 19:00:38
Fantasmic: Joo ja redditissä pyörii näitä silminnäkijäkertomuksia Joesta myös hyväksikäyttämässä sekaisin olevia R-faneja. Erikoista muuten että Emigraten levyillä rumpuja soittaa ensimmäistä lukuunottamatta
(Henka Johansson) Mikko Siren mutta kaikilla musiikkivideoilla rumpuja soittaa Joe Letz.

Tilliä koskien muuten ehkä yksi osuvimmista nettikommenteista koskaan:

Jaa että Joe on levittänyt lonkeronsa Emigrateenkin. Mikähän ihmeen pervorinki näillä on? Kruspe kuitenkin asuu käsittääkseni NYCissä. Eipä olisi hetki sitten vielä uskonut, että nää on näin sairaita, vaikka tietty sanoista olisi pitänyt jo käsittää :D
Fantasmic
07.06.2023 20:52:14
trih: Jaa että Joe on levittänyt lonkeronsa Emigrateenkin. Mikähän ihmeen pervorinki näillä on? Kruspe kuitenkin asuu käsittääkseni NYCissä. Eipä olisi hetki sitten vielä uskonut, että nää on näin sairaita, vaikka tietty sanoista olisi pitänyt jo käsittää :D

Tutkimattomat ovat herrain tiet. Emigraten höttörokkiin olisi varmaan studiossa ihan Letzkin riittäny. Kruspehan on kuitenkin muuttanut takaisin berliiniin jo 2011.
trih
07.06.2023 22:18:16
Fantasmic: Tutkimattomat ovat herrain tiet. Emigraten höttörokkiin olisi varmaan studiossa ihan Letzkin riittäny. Kruspehan on kuitenkin muuttanut takaisin berliiniin jo 2011.

No täähän selittää hyvin mun ajankohtaistajun tän bändin suhteen :D Viimeksi taisin nähdä livenä joskus 2000-luvulla :D Antaa sitten setien touhuta miljonäärijuttuja. Jännä, että Kruspe palasi NYCistä kun sitä joskus 10 v sitten niin hehkutti.
Fantasmic
08.06.2023 00:24:06
trih: No täähän selittää hyvin mun ajankohtaistajun tän bändin suhteen :D Viimeksi taisin nähdä livenä joskus 2000-luvulla :D Antaa sitten setien touhuta miljonäärijuttuja. Jännä, että Kruspe palasi NYCistä kun sitä joskus 10 v sitten niin hehkutti.

2019 tampereella ja oli kyllä yksi masentavimpia keikkoja joilla olen ollut. Bändi kyllä veti varmasti ja tuo liveshow on vedetty niin valtavaksi että vakuuttava se oli kaikessa komeudessaan.

Mutta kun mikä tahansa yhtye kasvaa tuohon kokoluokkaan, stadionkeikoilla on jo liikaa porukkaa. Tampereellakin näkymän blokkasi aika kivasti se että about joka kolmas koki tarpeelliseksi seisoa melkein koko keikan paikoillaan kädet suorana kuvaamassa keikan.

No onhan se nykypäivänä kiva että voit ottaa kuvia muistoksi mutta se että siellä pönötetään koko keikka kännykän ruutua katsoen on jo aika perseestä.

Lopulta löytyi toinen samanhenkinen pariskunta jonka kanssa riitti juteltavaa, laulettavaa ja mossailtavaa niin eikös joku juppi pahastunut siitäkin että hänen kännykkävideointinsa menee pilalle kun porukka laulaa vieressä biisien mukana.
Tympee Huttunen
08.06.2023 13:40:48
Aihe on vakava, mutta naurattaa jotenkin bändin damage control:

Saksalainen metallisuuruus Rammstein on reagoinut yhtyeen ja sen laulaja Till Lindemannin ympärillä vellovaan kohuun tiputtamalla vuodesta 2009 keikkojen vakionumeroihin kuuluneen Pussy-kappaleen, jonka aikana Lindemann ratsastaa lavalla jättimäisen penistykin päällä ampuen yleisön päälle vaahtoa ja konfetteja, pois setistään.

https://www.soundi.fi/uutiset/ramms … valle-nousee-jattimainen-penistykki
Fantasmic
08.06.2023 13:59:26 (muokattu 08.06.2023 13:59:46)
"Muutoksena aiempaan oli myös se, että Lindemann ei poistunut lavalta Deutschland- kappaleen remixin aikana. Aiemmista konserteista on kerrottu, että solisti on tämän kappaleen aikana poistunut harrastamaan seksiä lavan alla olevaan huoneeseen."
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a … 9668b49-7256-46c6-af83-e486eecaecbf

Kauankohan riittää mielenkiinto keikkailuun kun juhlat on nyt ohi? En tosin ymmärrä miten tuossa iässä jaksaa joka keikkapäivänä vetää viinaa ja juhlia ilman muita aineita, minä en ainakaan jaksaisi.

"Alyona might be gone but this has been going on for decades. Back in 2010 it was Finger (Peter Lubrich - security manager, ironically) who was handing out the afterparty passes. Joe was touring with Combichrist and also got involved in the aftwrparties. Being a naive young fan in my early 20s I felt so lucky to be handpicked by one of the R+ guys to get the pussy pass to the backstage party and later continue the afterparty in their hotel. They literally had Pussy Pass printed on the stickers given out to us.. The amount of alcohol I was encouraged to drink was ridiculous and the boundaries for consent were definitely blurred. It wasnt Till but another band member, so please dont put any of the guys on pedestal. The events of the last few weeks literally reopened some of the scars from more than 10 years ago. Dont meet your heroes, folks. "

Onkohan miehille ollut sitten boypussy pass? Olis kova..
texan
09.06.2023 14:10:27
Rammstein-syytökset | Rammsteinin tähtilakimiehet uhkaavat syytöksiä esittäneitä naisia oikeus_toimilla: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-200 … re=b7ae9d64b5109a709b7d3fe985003683

Till kiistää syytökset ja on laittanut lakimiehet asialle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)