carnation 31.05.2023 19:55:58 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
mpekkanen 31.05.2023 20:04:07 | |
---|
Netflixin sarjoja tulisi varmaan katsottua enemmänkin jos ne olisi sellaisia että ne loppuu joskus. Tuntuu vaan olevan niin, että mikäli ovat kovastikin katsottuja niin aina tulee uusi kausi vaikka eväitä ei enää mihinkään olisikaan. Siihen kun lisätään vielä se, että kaikki Netflix sarjat ja elokuvat ovat juoneltaan kopioita jostain muista blockbustereista niin mikäli leffoja on enemmän nähnyt, niin noihin kyllästyy tai oikeammin kyrpiintyy. Siinäpä onkin kaksi syytä miksi Netflixin ei kannata hommata. Kolmas syy voisi olla Netflix dokumentit jotka on ihan täyttä kuraa. |
mpekkanen: Netflixin sarjoja tulisi varmaan katsottua enemmänkin jos ne olisi sellaisia että ne loppuu joskus. Tuntuu vaan olevan niin, että mikäli ovat kovastikin katsottuja niin aina tulee uusi kausi vaikka eväitä ei enää mihinkään olisikaan. Tämähän on aika lailla paskapuhetta, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta hyvinkin monet Netflixin sarjat taputellaan 2-4 kaudessa ja useat helmet on vieläpä jätetty tylysti kesken (Mindhunter, 1899, Sense8, The OA, Santa Clarita Diet) vaikka helposti olisi voitu tehdä lisääkin kausikaupalla. Netflixin bisnesmalli kun on kannattavampaa, kun palveluun tuutataan vuosittain isolla hypellä uusia nimikkeitä, koska ne tuovat mahdollisesti lisää uusia tilaajia sen kahden, kolmen kauden ajan. Sitten pitääkin tehdä jo tilaa uudelle kamalle. Isompi ongelma on aloittaa jotain sarjaa, kun tietää että kuitenkin Netflix vetää töpselin seinästä parin kauden jälkeen ja lopputulos on keskeneräisten sarjojen hautausmaa. Palvelun alkuvuosina House of Cards ja Orange is the New Black taitavat olla ne pitkäikäisimmät 6-7 kauden pituuksissaan, muuten on yhden käden sormilla laskettavissa useimpien sarjojen kausipituudet. Siinäpä onkin kaksi syytä miksi Netflixin ei kannata hommata. Kolmas syy voisi olla Netflix dokumentit jotka on ihan täyttä kuraa. Hä, ihan kiinnostavaa ja monimuotoista dokkarimateriaaliahan sieltä on tullut esim. true crimen osalta. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Henri Henri Olavi 31.05.2023 20:57:39 (muokattu 31.05.2023 20:59:26) | |
---|
Minustakin Netflixissä on ollut paljon hyviä sarjoja. Niin fiktiota kuin dokkariakin. Ja mä olen ehkä maailman nirsoin mitä tulee sarjoihin ja leffoihin. Mm. Castlevania, Love, Death & Robots, Midnight Gospel, Wild Wild Country, Breaking Bad, Chicago Bulls jne. jne. ovat olleet täysiä kymppejä. Voisin listata kymmenen lisää, mutten jaksa. Niinq cha cha cha oon tulessa. |
Henri Henri Olavi 31.05.2023 21:01:04 | |
---|
Henri Henri Olavi: Jes! I think you should leave 3. kausi tuli tänään. Aivan huippusarja. Pakkohan se oli katsoa kaikki kerralla. En ole aikoihin nauranut näin paljoa. Naapurit ovat olleet varmaan ihmeissään kun keskellä yötä soi hirveä naururemakka. Minuuttikaupalla. Paras kausi tämä uusin. Niinq cha cha cha oon tulessa. |
Kummiseta 04.06.2023 22:54:56 | |
---|
Netfligsiin tullut hiljttain sellainen kuin The Days, Japonnaise minisarja Fukushimasta siita ydinonnettomuudesta siis. Oli helvetin hyva, ja ainakin kertoman mukaan niin todenperainen kuin paikallaolijoiden todistuksista on saatu. Surkea homma etta tuon mestan siivoaminen/jalkipyykki on vielakin kesken. Erityishuomio taytyy antaa miten tassa tuotiin ilmi kun asiaa ei loydy ohjekirjasta tai protokollasta, menee Japanialaisella sormi suuhun. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
lukethesis 05.06.2023 12:40:22 | |
---|
Kylläpä oli heikko tuo The Idol (HBO). Enpä toisaalta odottanutkaan mitään. Aika nepo babyn arkkityyppi myös tämä Deppin tytär. Ja mikä tämä juttu on, että nykyisin tulee enää jakso per viikko, aivan kuten perinteisessä töllössä? |
Kummiseta 08.06.2023 20:53:58 | |
---|
Arnold Suosittelen muna pystyssa kaikille, ihan kaikille ja suosittelen ottamaan hanesta mallia. Aivan huikea ukko ja kerrankin netfliksilta dokkari joka on laatua, myos uskomaton maara juttuja joita en ole tiennyt, mm. se etta ukko oli miljonaari jo kauan ennen leffauraa kiinteistobusineksien kautta, ja leffoihinkin paatyi vain koska oli paattanyt etta musta tulee stara. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Tympee Huttunen 08.06.2023 21:06:12 | |
---|
Kummiseta: Arnold Suosittelen muna pystyssa kaikille, ihan kaikille ja suosittelen ottamaan hanesta mallia. Aivan huikea ukko ja kerrankin netfliksilta dokkari joka on laatua, myos uskomaton maara juttuja joita en ole tiennyt, mm. se etta ukko oli miljonaari jo kauan ennen leffauraa kiinteistobusineksien kautta, ja leffoihinkin paatyi vain koska oli paattanyt etta musta tulee stara. Jep, katoin ekaa jaksoa ja on kyllä hyvä. |
LordWinter 12.08.2023 13:53:12 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
mpekkanen 12.08.2023 14:15:27 | |
---|
LordWinter: Kaksi ekaa jaksoa katsonut eikä ole vakuuttanut. Mää katsoin kanssa joskus aikoinaan pari eka kautta. Aika paska sarja... |
hjukke 13.08.2023 03:03:10 | |
---|
Kummiseta: Netfligsiin tullut hiljttain sellainen kuin The Days, Japonnaise minisarja Fukushimasta siita ydinonnettomuudesta siis. Oli helvetin hyva, ja ainakin kertoman mukaan niin todenperainen kuin paikallaolijoiden todistuksista on saatu. Surkea homma etta tuon mestan siivoaminen/jalkipyykki on vielakin kesken. Erityishuomio taytyy antaa miten tassa tuotiin ilmi kun asiaa ei loydy ohjekirjasta tai protokollasta, menee Japanialaisella sormi suuhun. Se joitain vuosia vanha elämäkerta oli hyvä ja kattava taustoitus ukkeliin.suositus. Learn to play what you want to hear. |
Tympee Huttunen 13.08.2023 07:17:56 | |
---|
Jake Paul Untold oli mainio tälläiselle boomerille, joka ei yhtään tiedä, kuka on Jake Paul. |
Kummiseta 15.08.2023 19:43:46 (muokattu 15.08.2023 19:44:59) | |
---|
Painkiller Aina joskus(ei usein) netfliksistakin tulee jotain hyvaa ja tama on helvetin hyva. Ulkomaan pellena kun ei itella ole kokemusta opioidi kriisista niin jopa informatiivinen. Ja eisss olen edelleen tyytyvainen etten itse koskaan napannut noita paskoja vaikka niita puoskari maarasi, homehtukoot pillerit kaapissa. Edit: Ai niin ja ens kuussa tulee 3. kausi Ruotsilaista Snabba Cash. Se on vitummoine suosittelen kaikille Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
lukethesis 17.08.2023 10:12:59 | |
---|
^ Minusta Dopesick (2021), Michael Keaton & co, oli kaikin puolin parempi tulkinta samasta aiheesta. |
Tympee Huttunen 20.08.2023 13:28:38 (muokattu 22.08.2023 11:50:21) | |
---|
Jäin koukkuun Outlastiin. 16 tyyppiä heitetään Alaskan (e: korjaus) erämaahan selviämään. Sääntöjä ei ole. |
Tympee Huttunen 22.08.2023 11:55:45 (muokattu 22.08.2023 12:00:40) | |
---|
Katsoin Outlastin loppuun ja olihan siinä sarja. En varmaan koskaan ole asettaunut niin paljon joitain kilpailijoita vastaan, kuten tässä "demoniryhmää". Tätä sanotaan "survival show"-nimellä, mutta oikeastihan tuo on ennemminkin ihmiskoe ja yhteiskunnan rapautuminen pienoiskoossa. Osa on toki ihan käsikirjoitettua ja muutamista kohdista huomasi vähän syöttöjä lapaan. Luultavimmin osa asioista oli kuvattu uudestaan ynnä muuta. Spoilereita mahdollisesti luvassa. Harmittaa todella tyyppien selkarangattomuus noin yleisesti ja vaikka peli on peliä, niin jonkinlainen oikeus pitäisi olla. Yksi demoni hakkaa toisen lauttaa paskaksi ja toinen murjoo tämän asumusta, eikä mitään saisi tehdä itse. Huvittavinta on, kuinka pelataan kaksilla korteilla, kun toinen repii omaa tavaraa varkaan ja sabotoijan kädestä, niin verhoudutaan johonkin väkivalta ja uhriutumis-korttiin. Tuolla tavoin ihmiset käyttäytyvät, kun tietävät ettei ole rangaistusta. Tiiätte kyllä mitä tarkoitan, jos katsotte. Myöskin muiden tiimien suhtautuminen tuollaiseen oli ihan lieroilua. |
mike tapping 18.09.2023 18:43:54 | |
---|
Toki kaikki on jo nämä nähneet, mutta kovan luokan hankinnat kun Band of Brothers ja The Pacific tuli Netflixiin. |
Ed_Guy 18.09.2023 20:32:19 | |
---|
The Good doctor on hyvä. Ainakin ensimmäisen kausi. En jaksa. |
lapio 20.09.2023 07:41:43 | |
---|
Ed_Guy: The Good doctor on hyvä. Ainakin ensimmäisen kausi. Autistilääkäri on ihan sympaattinen sarja joo. Otin nyt Netflixin pitkästä aikaa karmeasta hinnastaan huolimatta katsoakseni tämän One piece -live actionin, enkä nyt ihan 100% myyty ole tälle. Osa hahmoista on tehty ihan hyvin ja juonta pompitaan aika napakkaan tahtiin. Mutta itse Luffy ei nyt vielä ole itselle vastannut sitä mielikuvaa mikä on ollut. Tuo on vähän liian nokkela ja en oikein tykkää tuon näyttelijän yleisestä olemuksesta. Toisaalta suosikki manga/anime sarja, niin tietynlainen mielikuva on ehkä tässä reilussa kymmenessä vuodessa, mitä sarjaa on seurannut on saattanut kehittyä. Eli melko haastava adaptaatio. Toisena sarjana Witcher, joka ilmeisesti on menossa roskikseen. Mutta ehkä viimeisen kauden voi vielä nautiskella. Ei tuolla oikein muuta uutta näyttänyt olevan kauheasti minkä vuoksi tilausta jatkaisi tämän kuun jälkeen luulen. Ehkä voisi pakkokatsoa Disenchantmentin uusimman, vaikkei se koskaan ole ollut erityisen hauska. Ja Futuramakin näyttää vajonneen samalle tasolle (Disney+ puolella uudet jaksot). |